וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרימים את החג: 4 מתכוני טירמיסו מנצחים

עודכן לאחרונה: 27.5.2022 / 8:08

לכבוד שבועות, בחרנו בארבעה מתכונים לקינוח הגבינה האיטלקי הכי מפורסם - טירמיסו קלאסי, עוגת גלידה טירמיסו מרעננת, טירמיסו ללא ביצים בכלל ואחד בכוסות אישיות עם תוספת מענגת של שכבת שוקולד נוטלה. רוצו להכין לפני שהחג יתפוס אתכם לא מוכננים

טירמיסו ללא ביצים. דרור עינב, דרור עינב
טירמיסו אחת מהקלאסיקות הכי גדולות של עולם הקינוחים/דרור עינב, דרור עינב

האמריקאים ידועים בניו יורק צ'יזקייק שלהם, אנחנו העלנו את עוגת הביסקוויטים לרמה של עוגה לאומית כמעט, ולאילטלקים? להם יש הטירמיסו, אולי אחת מהקלאסיקות הכי גדולות של עולם הקינוחים.

בישקוטים, קפה וקרם מסקרפונה הם שלושת המרכיבים שאף טירמיסו לא יכול להתקיים בלעדיהם. קינוח טירמיסו קלאסי לפי הספר מחייב גם ביצים - יש מתכונים העושים שימוש בביצים חיות, יש מי שמבשל את החלמונים לקרם אנגלז או זביונה. בגרסאות אחרות מקציפים את החלבונים ומקפלים לתוך הקרם.

לכבוד שבועות, בחרנו בארבעה מתכונים מנצחים לקינוח שפירוש שמו באטלקית הוא "הרם אותי למעלה" - טירמיסו קלאסי, עוגת גלידה טירמיסו מרעננת, טירמיסו ללא ביצים בכלל ואחד בכוסות אישיות עם תוספת מענגת של שכבת שוקולד נוטלה.

לכם נשאר רק לבחור את הטירמיסו המועדף עליכם וללכת להכין לפני שהחג יתפוס אתכם לא מוכנים.

כל המתכונים לשבועות 2022

עוגת טירמיסו של השפית תמר כהן צדק. מתן שופן, מערכת וואלה! NEWS
טירמיסו קלאסי של תמר כהן-צדק/מערכת וואלה! NEWS, מתן שופן

הקלאסי: טירמיסו לפי הספר

כשעושים משהו קלאסי, אבל עושים אותו טוב, זה הדבר הכי מושלם שיש בעולם. וכשרוצים ללכת על טירמיסו קלאסי, יש רק מישהי אחת שאנחנו סומכים עליה בנושא - השפית תמר כהן-צדק, שמגישה במסעדותיה את אחד מקינוחי הטירמיסו הכי טובים.

יש לא מעט גרסאות לטירמיסו האיטלקי הקלאסי, המתכון הזה של כהן-צדק כולל שימוש גם בחלמונים וגם בחלבונים מוקצפים שמוסיפים אווריורת נעימה לקינוח הנפלא הזה.

הכנסו למתכון לטירמיסו קלאסי הכי טעים שיש

עוד בוואלה! אוכל

11 מתכונים מנצחים לעוגות גבינה מושלמות

לכתבה המלאה
עוגת טירמיסו ללא ביצים (ביסקוטי). דרור עינב, דרור עינב
טירמיסו ללא ביצים של ביסקוטי/דרור עינב, דרור עינב

לעצלנים ולנשים בהיריון: טירמיסו ללא ביצים

הגרסה האיטלקית הקלאסית אמנם כוללת ביצים, אבל במתכון הפשוט והקל של קונדיטוריית ביסקוטי תגלו שאפשר להסתדר גם בלעדיהן ועדיין לזכות בקינוח קליל ונהדר לא פחות. יש מי שמראש יעדיפו אותו.

הגרסה הזו לא מצריכה הקצפות, יוצרת פחות כלים מלוכלכים בכיור ומושלמת לנשים בהיריון ולמי שיש רתיעה משימוש בביצים חיות בקינוחים.

הכנסו למתכון פשוט וקל לטירמיסו מנצח ללא ביצים

עוגת טירמיסו קפואה. אלון מסיקה, מערכת וואלה! NEWS
מרימה ומקררת. עוגת גלידה טירמיסו/מערכת וואלה! NEWS, אלון מסיקה

הקפוא : עוגת גלידה טירמיסו

קינוח הטירמיסו של מירב שיינר לא רק ירים אתכם למעלה (או לכל הפחות את האנרגיות שלכם), אלא גם יקרר אתכם. ובארצנו החמה, מה צריך יותר מאשר קינוח מרים וקר כמו עוגת גלידת טירמיסו לסיום ארוחה?

המתכון הזה לטירמיסו עבר מתיחת פנים קלה והידוק במקומות הנכונים, על מנת להפוך לגלידה מרעננת, מפנקת וטעימה, שאפשר לאכול ישירות מהתבנית עם כף או להגיש פרוס באלגנטיות על צלחת.

הכנסו למתכון המושלם לעוגת גלידה טירמיסו

טירמיסו נוטלה. שגרירות איטליה,
איטלקי למהדרין. קינוחי טירמיסו אישיים עם נוטלה/שגרירות איטליה

האישי: קינוח כוסות של טירמיסו עם נוטלה

הכינו את הכפיות, כי את המתכון הזה לקינוח טירמיסו בכוסות אישיות קיבלנו מהשף של שגרירות איטליה בכבודו ובעצמו ולכן אין ספק שמדובר במתכון איטלקי למהדרין. גם כאן כמו במתכון לטירמיסו הקלאסי נעשה שימוש בביצים, אבל בחלמונים בלבד שעוברים הקצפה וחימום קצר בבאן מארי כמו בקרם הזביונה (Zabaglione) האיטלקי.

את הטירמיסו שהתקבל מרכיבים בכוסות אישיות ובין שכבות הבישקוטים עם הקפה וקרם המסקרפונה , מוסיפים גם שכבות של שוקולד נוטלה. יש יותר איטלקי מזה?

הכנסו למתכון המלא לקינוח כוסות של טירמיסו עם נוטלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully