וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על הסכין: מבעבע בטעם אבטיח מלון

מערכת סנהדרינק

עודכן לאחרונה: 28.6.2022 / 8:52

משקה חדש מבוסס יין אדום, מתיימר לרענן לנו את הקיץ. האם הוא יעמוד במשימה? פתחנו

אחד הדברים הכי חשובים שלמדנו בבחירה של אבטיחים ומלונים, הוא שלבחירה שלנו אין משמעות. בתחילת העונה אנחנו מתלהבים, קונים אותם במחירים מופקעים ומגלים שהם עדיין לא צברו מספיק סוכר כדי להיות טעימים באמת. ככל שהעונה מתקדמת, הם הופכים להיות טעימים יותר ויותר, עד סוף הקיץ שבו הם סובלים מבשלות יתר לפני שהם נעלמים מהשווקים, עד הקיץ הבא, וחוזר חלילה.

מלון חתוך על קרש עץ. ShutterStock
פרי הקיץ המושלם/ShutterStock

מועצת הפירות

גם לבחור משקאות קיץ, נהיה עסק לא פשוט. לא כי הם משנים את טעמיהם במהלך העונה, אלא כי יש כל כך הרבה מהם וקשה לבחור. אחת האפשרויות שנוספו השנה לרשימה השנה היא BUZZ SPARKLING אבטיח מלון, מבית יקבי כרמל. משקה מוגז, מתוק, מבוסס יין (חמישים ואחד אחוזים על פי התווית האחורית) בטעמי פירות הקיץ שאנחנו כל כך אוהבים.

המשקה החדש, מצטרף אל אחיו לסדרה, משקאות בטעמי ענבים: מוסקטו וקריניאנו ובטעמי פירות נוספים: אננס, מנגו, אפרסק ורימון, שאחוזי האלכוהול הנמוכים שלהם 5.5% - 7% מאפשרים ליהנות מהם בלא, מעט הזדמנויות: כאפריטיף, כיין קינוח ואפילו כמלווה לארוחות קלות.

עוד בוואלה!

הזול הוא הטעים: יינות מומלצים שיחזירו לכם עודף מ-40 שקלים

לכתבה המלאה
באזז אבטיח מלון. איל קרן,
הכל מתחיל ביין/איל קרן

משקה מוצדק במיוחד

נאמר זאת כך: אנחנו מעדיפים לא לערבב יין ופירות ולכן, ניגשנו אל הבקבוק החדש בחשדנות מהולה בזלזול. אבל אז נתנו לו כמה שעות במקרר וטעמנו. הבעבוע נעים, הטעמים מתוקים אך רעננים, קרובים מאוד אל טעמי הפירות שמופיעים על התווית והחוויה, בסך הכל, מאוד נעימה.

מי שמעדיף את היין שלו יבש ללא תוספי טעם ועם קצת יותר אלכוהול, לא יישנה את דעתו בעקבות המשקה הזה, אבל הוא יכול להרגיע את כל אלה שחושבים שיין זה לא טעים, ורק זה, לדעתנו, הופך אותו למשקה מוצדק במיוחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully