וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החמישייה החמה: איך ליהנות מוויסקי באמצע אוגוסט

מערכת סנהדרינק

עודכן לאחרונה: 16.8.2022 / 11:12

מי יכול בכלל לחשוב על וויסקי בחום הזה? אנחנו! אז החלטנו לשתף אתכם בחמש דרכים ליהנות ממשקה האהוב הזה, גם באמצע הקיץ

1. תדליקו מזגן

מה אנחנו, איכרים? אף אחד לא מצפה מכם לשתות וויסקי בחוץ בשתיים בצהריים, ואנחנו מרשים לעצמנו להניח שאף אחד מכם לא באמת מתכוון לעשות את זה. היות ואת רוב החיים אנחנו ממילא מעבירים בסביבות ממוזגות, לטמפרטורה בחוץ אין השפעה על מה שבא לנו לשתות, גם אם זה וויסקי עשיר, סמיך ומתקתק. רוב הסיכויים שגם בחורף היינו מוסיפים לו קצת מים או קרח.

מזגן ביתי. ShutterStock
מזגן ביתי/ShutterStock

2. שימו המון קרח

הקור אומנם מונע מחלק מהארומות להתנדף, המים מדללים את העוצמה המקורית של המשקה ואפילו אנחנו מודים שיש משקאות שתוספת קרח תעשה להם עוול איום. בדיוק בגלל זה, בקיץ, אנחנו בוחרים לשתות וויסקי שמעט דילול לא יפגע בטעמים שלו. אגב, ככל שתשתמשו ביותר קרח, הוא יימס לאט יותר, כך שהמשקה שלכם ידולל פחות ויישאר קרוב לטעמו המקורי.

רוסלנה רודינה קוביית קרח. אינסטגרם, צילום מסך
רוסלנה רודינה קוביית קרח/צילום מסך, אינסטגרם

3. תעשו היי-בול

קחו את הוויסקי החביב עליכם, תמזגו אותו לכוס גבוהה עם המון קרח ותשלימו בסודה, ג'ינגר אייל או ג'ינג'ר ביר. זה העיקרון העומד מאחורי אחת הדרכים המהנות ביותר לצרוך וויסקי בקיץ. כל מה שנשאר זה להוסיף פלח לימון, או תפוז או כל מה שנראה לכם טעים ומרענן.

עוד בוואלה!

הוויסקי חמש חמש

לכתבה המלאה

4. תערבבו משהו

אנחנו לא מצפים מכם להשרות מקלות ווניל באלכוהול ניטראלי, או להתסיס פירות טרופיים, אף אחד לא באמת עושה את זה בבית. מצד שני, יש לא מעט קוקטיילים מבוססי שהם קלים יחסית להכנה בבית. גם כאן, כדאי כמובן לבחור את הוויסקי המתאים. איך עושים את זה? פרטים בסעיף הבא.

קוקטייל ויסקי סאואר. שעות שמחות,
קוקטייל ויסקי סאואר/שעות שמחות

5. תבחרו נכון

הוויסקי האידאלי לקיץ, צריך להיות חלק, עדין, מלטף ומפנק, וגם נותן את העקיצה הקטנה המעוררת והבעיטה האופיינית. וויסקי עם ניחוחות וטעמי פירות עדינים משולבים בתבלינים כמו וניל וגם כאלה של לחם טרי אפוי, עץ אלון ועישון קליל.

לייבל 5 וויסקי. יח"צ,
לייבל 5 וויסקי/יח"צ

אנחנו גילינו לא מזמן כי 'לייבל 5' שמיוצר על ידי החברה הצרפתית 'לה מרטיניקז' וחבר קבוע ברשימת עשרת הבלנדים הנמכרים ביותר בעולם, עושה עבודה מצוינת גם כשחם מאוד בחוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully