וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייט ראשון עם וויסקי מאוד מוצלח

טליה לוין

עודכן לאחרונה: 4.2.2022 / 11:51

נשות 'השזרה', שבדרך כלל מעדיפות יין, יצאו לדייט עם שני מותגי וויסקי וותיקים. גם טליה לוין הייתה שם, והיא לא פוסלת אפשרות למערכת יחסים ארוכה

"אני חייבת לשאול אותך משהו, אבל בסוד" אמרתי בשקט לויטה ולדימירסקי, שגרירת בקרדי בישראל. "את שותה כל יום?". "זה תלוי בתקופות" היא ענתה. "ותלוי בעבודה." אני שעדיין נמצאת בחיפושים אחרי המקצוע הכי שווה בעולם, רשמתי את ההערה בפנקס הרשימות העתידי שלי, שישמש אותי ביום בו אחליט שמתחשק לי לעבוד במזקקה, או כמו ויטה, להגיע לסייגון ולהגשים את החלום.

עוד לא הייתי בסקוטלנד, אבל אם יש אזור שמסקרן אותי לטייל בו זה סקוטלנד, אירלנד ואזור האגמים. אחרי שנים שהייתי בורחת למדינות החמות והלוהטות כמו ספרד למשל, ומפנטזת על פיצה ברומא, יש משהו בקרירות ובאיפוק הסקוטי בואכה צפון אנגליה שממש מתחשק לי לאמץ. גילוי נאות, פעם אחת יצאתי עם בחור סקוטי, ולא הבנתי מילה ממה שהוא אומר. אז כדי למנוע תקרית מביכה שכזו להבא, החלטתי ללמד את עצמי לפחות לשתות, את מה שהם אוהבים. סתם, כדי שנוכל לשפר בינינו את התקשורת.

לוך לומונד. יח"צ,
נוף סקוטי מסקרן/יח"צ

הטינדר של הוויסקי

העילה למפגש עם ויטה היתה טעימות וויסקי פרי שיתוף פעולה של נשות "השזרה" ושל מותגי הוויסקי הסקוטי 'דיוארז' ו-'אברפלדי'. אני לא שתיינית ותיקה ובטח לא בעלת ידע מקצועי בנושא וויסקי, את זה אני משאירה למומחית אחרת כאן. החשיפה שלי בשנתיים האחרונות ואולי יש לומר היכולת שלי ללגום וויסקי התפתחה מאליה, אבל אני תמיד שמחה לגלות טעמים חדשים בדיוק כמו ביין.

גיליתי גם בין היתר שכמו שאני חובבת כרמים יחידניים אני אוהבת סינגל מאלטים - אשאיר את הניתוח הפסיכולוגי של מה זה אומר לפרויד, אבל בעצם סינגל מאלט כך הבנתי מויטה לראשונה, הוא וויסקי שמיוצר רק מלתת שעורה, ועד המצאת הזיקוק הרציף ב 1830 היו מייצרים רק סינגל מאלטים. הישראלים אגב מתים על סינגלים, והשוק ממשיך לצמוח. הטינדר של הוויסקי.

עוד בוואלה!

הפלייליסט: מה שותה הברמנית הראשונה שייצגה את ישראל בתחרות קוקטיילים בינלאומית

לכתבה המלאה
אירוע השזרה, בקרדי. יפית שמחה,
יוצאות מהשזרה/יפית שמחה

טעמים ממעמקי התודעה

את אבפרלדי 16 הרחתי ממרחק. הסינגלים של אברפלד עוברים תהליך התססה ארוך מה שמעניק להם יותר נופך פירותי, ואני מניחה שלכן מאד התחברתי אליהם. התחלנו עם דיוארז 15, שהיה חביב עליי במיוחד, וויסקי עדין ומלא קסם. "אני חושבת שיש בו משהו שמתאים גם למי שמתחיל לשתות וויסקי רק עכשיו" אמרתי לעצמי כי כולם מסביבי כבר היו עמוק בתוך אדי האלכוהול. יש בו משהו קליל ולא שורף בגרון. דייט ראשון עם וויסקי מאד מוצלח, שיורד טוב. את זה אני מאד אוהבת.

אתם מכירים את זה שאתם טועמים משהו ומרגישים את כל הטעמים שאי פעם הכרתם צפים במעמקי התודעה, אבל לא ממש יודעים לשים עליהם את האצבע, עד שמישהו לא אומר לכם? זה קורה לי המון עם יין וככה קרה לי עם האברפלדי 16 וגם ה- 21 כמישהי אמרה שזה מזכיר לה תפוזים מיובשים ומסוכרים, ואפילו שמן זית! דבש הדרים וציפורן.

וויסקי, דיוארס 15. יח"צ,
יורד טוב. דיוארז 15/יח"צ

מה צריך כדי להיות שתיינות וויסקי חדשות?

אני מניחה שבעיקר ראש פתוח, ורצון לנסות. אני אוהבת את הוויסקי הסקוטי כי יש בו משהו אותנטי, עשיר ומנחם, שאי אפשר אפילו להסביר. ובמותגים הללו אני מודה שמצאתי איזה שהוא קלאס אחר, יש פה בעיני גם מעט עידון שמתחבר לשתייה נשית. אני אוהבת אלכוהול אבל גם לא אוהבת שהוא מתקיף אותי, אלא עוטף את החיך בחמימות כמו שמיכה. כל מה שצריך זה רק לזרום, ואולי לשים איזו קוביית קרח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully