וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפלייליסט: מה שותה המיקסולוגית שהשאירה את טרנטינו צמא

אסנת גואטה

עודכן לאחרונה: 27.1.2022 / 15:06

מהמרגריטה של טרנטינו, עד הקוקטייל המסתורי של נוי דוידי. קבלו את הפלייליסט האלכוהולי של מור קורל - מיקסולוגית, יזמית, אשת תוכן, מדריכה ומפיקה

ביוני 2020 התבקשה מור קורל להכין את המרגריטה הכי חשובה בקריירה שלה. קצת דרמטי אנחנו יודעים אבל אלו היו ימים של בין סגרים וחוסר ודאות ולא אחר מקוונטין טרנטינו התיישב לה על הבר בבראסרי. כיאה לישראלית- מור כבר דמיינה איך טרנטינו מגלה אותה ומביא אותה לעיר המלאכים שם היא תגיש משקאות למיטב הסלבס והיא מייד מכינה לו את אחת המרגריטות המפורסמות שלה במיוחד כולל סחיטת ליים אל מול פרצופו המשועמם של הבמאי.

שניה לפני ההגשה היא טועמת ומגלה שהנוזל, איך נאמר את זה, חסר טעם לחלוטין. חסרת אונים היא מנסה ברמן אחר שאומר לה שיש לזה טעם של עוד מרגריטה ושניה לפני שהיא שופכת את המרגריטה אל פרצופו מרוב עלבון, היא מבינה שהיא כנראה חולה בקורונה ואיבדה את כל חוש הטעם וכל שנותר לה הוא לברוח בבעתה מהבר ולהשאיר את טרנטינו צמא וקצת מופתע.

מור קורל. באדיבות המצולמת,
סוחטת פירות טריים. מור קורל/באדיבות המצולמת

מה שלום טרנטינו?

מאז מור עוקבת באדיקות אחר שלומו של מר טרנטינו. אחרי שגרה במקסיקו, ניהלה ברי קוקטיילים בארץ ובחו"ל, היא סוחטת כיום פירות טריים ועשבי תיבול למותג הקוקטיילים המבוקבקים המצליח שלה- cocktail kitchen, מעבירה סדנאות אלכוהול מיוחדות, אירועי בוטיק ומפיקה תוכן אלכוהולי צבעוני במיוחד. זה הפלייליסט שלה:

עוד בוואלה!

בלאדי סאנדיי: הבלאדי מרי שאנחנו הכי אוהבות

לכתבה המלאה

דרינק לאי בודד: מרגריטה

"קלאסית , על מזקל, עם מלח בלי מלח עם קרח בלי קרח . פשוט תכינו לי מרגריטה בכל שעה בכל יום ובכל אווירה, גם שאני שמחה ובאה להרים או שאני קצת בדאון, היא יודעת הכי טוב לאהוב אותי."

מור קורל. יח"צ,
מתחזקת מותג של קוקטיילים מבוקבקים/יח"צ

דרינק על בגד ים: משהו אפריטיפי

"זה יכול להיות איזה ביטר מגניב סטייל צ'ינאר או איזה ביטר או וורמוט ישראלי מעניין, עם טוניק וסלייס פרי הדר יהיה מושלם. אפשר להוסיף גם איזה עשב תבלין אם רוצים להשקיע, טימין או אורגנו."

דרינק שואו אוף: נגרוני ישראלי

"כנראה שהייתי רוצה להשוויץ במגוון המהמם של אלכוהול ישראלי מיוחד שקיים היום . אז הייתי הולכת על נגרוני ישראלי - ג'ין עלי זית של מזקקת ירושלמי, או הג'ין המיושן של מילק אנד האני מעורבבים עם ביטר קיץ ו-וורמוט אדום של ודטה 52, וסלייס תפוז רענן. הכי פטריוטי שיש ואולי לעשות לטרנטינו חוויה מתקנת".

מור קורל. יח"צ,
הקוקטיילים של מור קורל/יח"צ

דרינק כשאף אחד לא רואה: פינה קולדה

"כמה שיותר קוקוסית, סמיכה, קרמית מתוקה ועם אננס טרי בבקשה, קצת קינמון ודובדבן מלמעלה ושכולם יקנאו. אפילו את המטריה הקטנה אני רוצה!"

הדרינק הכי טוב ששתית בתל אביב: תביאו מתכון

"הדרינק הכי מיוחד שממש חקוק בזכרוני, למרות שזכיתי לשתות אותו פעם אחד בלבד ומזמן - קוקטייל מבוסס שמפניה, עם נגיעה אורז'ה ואבסינת בבר של הנורמן. אני חושבת שזה דרינק של נוי דווידי, אז נוי, בחייאת פרגן במתכון."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully