וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפלייליסט: מה שותה הברמנית הראשונה שייצגה את ישראל בתחרות קוקטיילים בינלאומית

אסנת גואטה

עודכן לאחרונה: 2.2.2022 / 13:42

היא עשתה את כל הדרך מכפר תבור ועולם המוזיקה הקלאסית, להשתתפות בתחרויות קוקטיילים בינלאומיות וניהול תחום המשקאות של קבוצת מלונות 'בראון'. קבלו את רשימת השתייה של נועם שרת

מספרים על נועם שרת שהיא לא עושה סמים. היא גם לא שתיינית גדולה. היא בכלל מוזיקאית מוכשרת, מכפר תבור, עם תואר במוזיקה קלאסית, שרצתה להיות חלילנית וחושבת שמוצרט היה טיפוס די שובב! למה היא כאן? מתברר שלמרות החנוניות, מדובר בבחורה ממש מוכשרת גם בהכנת דרינקים. אחרי שעבדה בפאב של קיבוץ בצפון, היא הבינה שבעיר הגדולה נמצא כל הכיף ושאפשר לבלות בה גם בלי חומרים משני תודעה. היא הניחה את החליל בצד ועברה לשייקר, למסעדות שף ולברי קוקטיילים, בהם מזגה משקאות מהוגנים לאנשים מהוגנים והתאהבה בתחום.

דיוקן של וולפגנג אמדאוס מוצארט. Creative Commons
בסך הכל, בחור די שובב/Creative Commons

מתים על הדאקירי שלה

סה"כ בת 28 נועם, מנהלת תחום המשקאות של קבוצת מלונות בראון, זכתה במקום הראשון בתחרות 'בקרדי לגאסי ישראל' בשנת 2017 וטסה לייצג את המדינה בגמר העולמי בברלין, שם עלתה לטופ 16 ואף עלתה לגמר של תחרות ה'וורלד קלאס' של חברת דיאג'יו ב-2019. כיום היא עדיין לא עושה סמים ושומעת באך על הקורקינט בדרך למשמרת, אבל שותה כמו שצריך ואנחנו מתים על הדאקירי שלה. זה הפלייליסט של נועם:

עוד בוואלה!

הפלייליסט: מה שותה המיקסולוגית שהשאירה את טרנטינו צמא

לכתבה המלאה
לראשונה ברמנית אישה תייצג את ישראל בתחרות בקרדי לגסי העולמית. אמיר יעקבי, מערכת וואלה! NEWS
לראשונה ברמנית אישה תייצג את ישראל בתחרות בקרדי לגסי העולמית/מערכת וואלה! NEWS, אמיר יעקבי

דרינק לאי בודד: תלוי בעונה

" בקיץ דאקירי קר קר קר ומלא ליים. בחורף אולד פאשן עם המון ביטרים וקליפה ענקית של תפוז." בחורה פשוטה סך הכל

דרינק על בגד ים: לבנדר שפריץ

"דרינק שבניתי ל-צ'נה, המסעדה האיטלקית של השף תומר אגאי. יש בזה מרטיני ביאנקו בהשריה של פרחי לבנדר, טוניק וביטר סלרי. זה דרינק מאוד פשוט אבל סופר פרחוני וכייפי. מושלם ליום לוהט עם המון חול וים."

אספרסו מרטיני, צ'נה. אסף קרלה,
אספרסו מרטיני, צ'נה/אסף קרלה

דרינק שואו אוף: Symphony no.10

"קוקטייל שיצרתי בשביל הגמר של תחרות 'וורלד קלאס' לפני שנתיים, מבוסס על טנקרי 10, עם מיץ סחוט טרי של שומר, אורז'ה, קרם דה קקאו לבן, ליים, מי ורדים וחלבון. ההשראה הייתה הפרק הרביעי של סימפוניה מס' 41 של מוצרט, שם יש שימוש יפה בקונטרפונקט, (שתי מלודיות שונות שמנוגנות במקביל, והמשמעות שנוצרת מהניגודיות וההשלמה שבין הקווים השונים), נראה לי שזה יכול להיות מעניין להכין דרינק למוצרט. זה בטוח יהיה פחות מלחיץ מלנגן לו את הקונצ'רטו שלו לחליל."

קוקטייל סימפוניה, נועם שרת. אסף קרלה,
הסימפוניה של נועם שרת/אסף קרלה

דרינק כשאף אחד לא רואה: ראשן

"זה מאוד מביך, אבל אני אוהבת ראשן. לא וודקה ראשן. סתם ראשן. יצא לי לעבוד במסיבות ובמקומות של הקבוצה שמגישים בהם בעיקר וודקה ותוספות ותמיד צוחקים על זה שהמיקסולוגית הפלצנית שותה ראשן." ילדה טובה כבר אמרנו?

הדרינק הכי טוב ששתית בתל אביב: תזכירו לה

"באימפריאל, אני לא זוכרת את השם שלו אבל הוא מהתפריט הקודם של האימפריאל בהשראת העיר ת"א וזה היה איזשהו מילק פאנץ' ממש מגניב על חנייבר. הם מעולים."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully