וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אהבנו! המלצות שתייה לסופ"ש שלפני הקלפי

אסנת גואטה

עודכן לאחרונה: 27.10.2022 / 14:37

חייבים קואליציה מנצחת! לכן בחרנו אפריטיף אחד, ארוחה אחת ויין אחד שיעשו לכם את סוף השבוע

אפריטיף לסופ"ש: PAMPELL

אין דבר יותר כיפי בעיני מטעמי אשכוליות באלכוהול, השילוב ההדרי מריר משדרג כמעט כל דרינק שיש ולכן האפריטיף החדש הזה הוא חובה בכל בר ביתי. עשוי מאשכוליות אדומות מקורסיקה, יוזו יפני, קליפות הדרים, כינין ועוד, פאמפל הוא משקה אפריטיף קיצי, בעל צבע אדום לוהט, ומתיקות מרירה עם ניחוחות של פירות הדר ועשבי תבלין.

ההפתעה הגדולה פה היא המתיקות המאוזנת, יש ציפייה למתיקות מוגזמת אבל במקום זה תקבלו ריח הדרי ומתיקות עדינה עם מרקם רענן שהופך כל נגרוני לחוויה של ממש . עובד כמובן נפלא עם טוניק או כשפריץ קלאסי. לגמרי להיט וחבל שלא הכרתי את זה בקיץ. המחיר: 115 שקלים. להשיג בחנויות אלכוהול ולשתות במסעדות

פאמפל אפריטיף. יח"צ,
הופך כל נגרוני לחוויה/יח"צ

בילוי לסופ"ש: ערב ים, יבשה ויין בחוות צוק

מסעדת הבשרים חוות צוק של השף אסף שנער עורכת ביום חמישי ה-27 לאוקטובר, ערב מושחת שכולו נתחי בשר ודגים שאסף יכן במיוחד לצד יינות מקומיים. בין המנות: ביסק שרימפ עם שרימפ צרוב, נתח קצבים על פולנטה סרטנים עם רוטב סרטנים וקוניאק, קבב אינטיאס צזיקי, במיה ועגבניות צלויות, המבורגר קצבים עם שרימפ מעושן ברוטב טרטר, צ'יפס כפיר ליים, נתח פריים סימנטל מיושן 60 יום על פירה ועוד.

היכן: משה פרלוק 5 תל אביב. טלפון: 077-5155905

מתי: 27/10/22 החל מהשעה 19:00. מומלץ להזמין מקום מראש.

חוות צוק. יח"צ,
ערב עם בשר בחוות צוק/יח"צ

יין לסופ"ש: אמפורה, מקורה, שרדונה 2020

היין נעשה ביקב אמפורה מענבי חלקת כרם בגליל העליון, תסס בחביות עץ בנפחים שונים והתיישן על משקעיו במשך 14 חודשים. יש לו ריחות פרחוניים-הדריים עם מעט מתיקות, טעמי פירות לבנים, שזיפים ואפרסקים עם פלפל ירוק ומעט אגוזיות שמתפתחת, וסיומת חמאתית אך פריכה.

אמפורה שרדונה 2020. יח"צ,
יתיישן נהדר, אבל כיף לשתות אותו עכשיו/יח"צ

יין שמשדר קלילות המתפתחת לאורך הטעימה לכדי לגימה מורכבת יותר. יתיישן נהדר אבל כיף לשתות אותו עכשיו. יין סתיו מושלם. שילך נהדר עם גבינות צאן שמנות או פסטה פירות ים. המחיר: 145 שקלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully