וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתים על הבחירות

טליה לוין

עודכן לאחרונה: 27.10.2022 / 9:56

יום המתים במקסיקו ויום הבחירות בישראל, שמתקיימים השנה באותו תאריך בדיוק, הביאו את טליה לוין לחשוב על הבחירות האישיות שלה. ולשתף אותנו בכמה מהן

אני לא מאמינה שאני כותבת את זה, בדיוק כמו שאתם לא מאמינים שאתם קוראים את זה, אבל אי אפשר לחמוק מהסיפור של הבחירות. זאת אומרת אפשר להחליט שגרים על ענן אבל נו שוין, זה לא באמת ריאלי. אני לא אוהבת לדבר פוליטיקה בכלל, ובטח לא לערב אותה עם עניינים חשובים ברומו של עולם כמו אלכוהול ואוכל.

לכן החלטתי שהדרך הטובה ביותר לעבור את היום הזה ואת התעמולה, המסרונים, והרעל ברשת שמקדימים אותו, עם מיסוך קטן לנפש. כן, אני בוחרת להקדיש את יום הבוחר לבחירות האלכוהוליות שאני יודעת שלעולם לא יאכזבו אותי. ובכל זאת, אני מאמינה שהדרך לשלוות נפש מתחילה בבחירות נכונות. הנה כמה מהן

פסטיבל יום המתים. ShutterStock
אתם הולכים למות על זה/ShutterStock

בחירה ראשונה: לחשוב על החיים והמתים

קודם כל, רגע לפני. או ליתר דיוק "היום שלפני" הוא היום האחרון של חודש אוקטובר וגם יריית פתיחה למיזם מדליק' פופ אפ ורדרד של אמנות וקולינריה שיש לו גם ערך מוסף, מכירה פומבית שהכספים בה יתרמו לעמותת גמאני בדיוק לפני שנסגר חודש המודעות לסרטן השד. כל זה מתקיים במלון אסמבלאז' בתל אביב. ב-31.10, ב-2.11 וגם ב-3.11, בין השעות 18:30-23:30, בשיתוף יקב תבור וחברת המשקאות IBBLS. כרטיסים אפשר לרכוש באתר toMix ולא לשכוח ללבוש משהו ורוד.

ובמעבר חד, לא תאמינו אבל יום הבחירות הוא גם יום המתים המקסיקני, שזה סוג של ליל כל הקדושים בגרסה הלטינית. לכבוד החג, חובר, מותג הטקילה וולקן למסעדת דלאל לערב חד פעמי במסגרתו יביאו השניים את הקולינריה והתרבות המקסיקנית ללב סמטאות נווה צדק. ביום שני ה-31.10.22 החל מהשעה 18:00, מסעדת דלאל תציע תפריט ספישל מהמטבח המקסיקני לצד קוקטיילים על בסיס וולקן שיצר המיקסולוג אור אסולין, ויאללה להוריד טקילה כאילו אין מחר קלפי.

מארז רוזה, יקב תבור. חיים יוסף,
הוורודים של יקב תבור/חיים יוסף

בחירה שניה: לשתות יין שלא הכרתם

אם אני צריכה לבחור משקה להעביר איתם את יום החופשה באמצע השבוע, אני אבחר תמיד ביין. אחר כך אלך לג'ין ובירה. בשבוע שעבר הכנתי אתכם ליינות הסתיו אבל אני רוצה לקוות שיהיה יום שמשי השבוע ואוכל לשתות את הרוזה הנפלא של יקב נווה ירק.

אני מודה שזה יין שלא ידעתי על קיומו עד ראש השנה האחרון, וגיליתי אותו עת ישבתי עם חברה טובה בבר "הגפן" ביפו, מקום נהדר לגלות בו יינות ישראלים חדשים. מדובר בבלנד של גרנאש וקריניאן (שהוא הזן האהוב עליי) שהיה מרענן במידה, יבש במידה ומדויק בדיוק במידה שהיינו צריכות. לא דומיננטי מידי. כזה שרק פותח את התיאבון ומבחינתי יכול להיות יין צוהריים על ספסל ליד הקלפי, או סתם על שמיכה בפארק אם מזג האוויר מאפשר.

יקב נווה ירק. יח"צ,
יקב נווה ירק. נסו את הרוזה/יח"צ

בחירה שלישית: ביקור ביקב משפחתי

יש כל כך הרבה יקבים קטנים שטרם ביקרתי בהם, ואני מודה שלו יכולתי להתפרנס מזה, הייתי מבקרת ביקבים כל יום, כל השבוע. אבל למציאות יש תוכניות אחרות. אני מעדיפה של לנסוע בסופי שבוע ליקבים ולעמוד בתורים עם כל עם ישראל, אלא למצוא יום באמצע שבוע בו אפשר לברוח מהעבודה ולנסוע לשתות בזמן שכולם במשרד.

היינות של יקב הדר. יקב הדר,
אוצר יין קטן. יקב הדר/יקב הדר

אז הנה אופציה נהדרת לגיחה שכזו: יקב הדר במושב עגור. מדובר ביקב ביתי משפחתי שמתמקד בייצור יינות קברנה פרנק וסירה, הבעלים שלו הם פיטר ובת שבע מארק, והוא ממש אוצר יין קטן שמומלץ לכל חובבי היינות המיוחדים. והסיפורים המיוחדים.

לתיאום הגעה מראש: 050-232-5110

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully