וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא רק תרומה כספית". היקב שהתגייס לתמיכה במתמודדות עם סרטן השד

מערכת סנהדרינק

עודכן לאחרונה: 10.10.2022 / 14:01

עשרים וחמישה אחוז מהרווחים על מכירות בקבוקי הרוזה של יקב רקנאטי, יועברו במהלך אוקטובר, לעמותת גמאני, המעניקה תמיכה נפשית ורגשית לחולות בסרטן השד. שיתוף הפעולה, כך התברר, לא מסתכם רק בכך

לרגל חודש המודעות לסרטן השד, שיחול בחודש אוקטובר, גם השנה נרתם יקב רקנאטי לתמוך בהעלאת המודעות לגילוי מוקדם ולתמיכה בנשים המתמודדות עם המחלה, ולסייע לעמותת גמאני - העמותה הישראלית לסרטנים נשיים, אשר מלווה יום יום, ובהתנדבות מלאה, נשים חולות ומחלימות.

במהלך חודש אוקטובר יימכרו היינות הוורודים של יקב רקנאטי - רוזה וגרי דה מרסלאן, כשהם עטופים בחבק מיוחד עם ההאשטאג #גמאני_מרימה_כוס_ לַחַיִּים. 25 אחוזים מהרווחים על מכירת בקבוקים אלה יעברו לטובת פעילות עמותת גמאני, אשר מעניקה תמיכה נפשית ורגשית, יוזמת פעילויות ואירועים לנשים חולות בסרטן השד ופועלת להעלאת המודעות לגילוי מוקדם.

יקב רקנאטי, רוזה, גרי דה מרסלאן, גמאני מרימה כוס לחיים. שמשי אגמון - סטודיו קריאטיב,
#גמאני_מרימה_כוס_ לַחַיִּים/שמשי אגמון - סטודיו קריאטיב

יותר מתרומה כספית

ליאת משען, מנהלת השיווק של יקב רקנאטי: "אנו גאים להמשיך בשיתוף הפעולה המרגש והעוצמתי עם עמותת "גמאני", שיתוף הפעולה לא מסתכם רק בהעברת תרומה כספית אלא תפיסת עולם כוללת של אופטימיות, חשיבה חיובית ואמונה בחיים, שהם מיסודות העמותה ולפיכך גם החסות של היקב ניתנת לחוויות מעצימות ותמיכה בעשייה המבורכת שלה".

עוד בוואלה!

היינות הים תיכוניים הייחודיים והגבוהים של רקנאטי

לכתבה המלאה
רקנאטי רוזה תקין. יח"צ,
רקנאטי, רוזה/יח"צ

שיתופיות ותמיכה

שרית צאיג ויפית אלפרסון אלמליח מנהלות גמאני - העמותה הישראלית לסרטנים נשיים: "שיתופיות, תמיכה, חברות וקהילה מחבקת אלו אבני הדרך שמחזקות אותנו בדרכנו הפתלתלה. אנו מודות על הצעידה המשותפת ביחד עם יקב רקנאטי. החיבוק והשותפות הופכים את דרכנו לקלה יותר, מודות גם השנה על החשיבות בהעלאת המודעות, שנמשיך לצעוד ביחד באופטימיות ונרים כוס לַחַיִּים"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully