וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה תשתו: המלצות לסופשבוע של הגבוה

אסנת גואטה

עודכן לאחרונה: 1.12.2022 / 19:26

היין מעולה, המסעדה פגז, הטקילה משהו משהו, והתחזית לסוף השבוע: טעים במיוחד!

יין לסופ"ש: רקנאטי, קריניאן פרא 2019

היין, שדורג כאחד מ-100 היינות הטובים בעולם של מגזין היין Wine Enthusiast! מממש את הקו הים תיכוני של יקב רקנאטי בדגש על ביטוי הטרואר הישראלי וייננות קשובה לסביבה. הענבים מגיעים מכרם בעל בהרי יהודה- חלקה יחודית בה משתרעות הגפנים על הקרקע. הוא התיישן 12 חודשים בחביות 500 ליטר המיוצרות בבורגון.

מדובר ביין עם נוכחות עשירה של פרי מתובל, שזיף שחור, פירות יער וניל וקפה קלוי ולגימה ארוכה. הוא יוצר במהדורה מוגבלת וניתן לרכשיה בחנויות יין נבחרות. המחיר: כ-150 שקלים.

רקנאטי, קריניאן פרא. אייל קרן,
אחד ממאה היינות הטובים בעולם/אייל קרן

מסעדה לסופ"ש: מסה

מסעדת מסה חוגגת 18 שנה (שזה כמו 100בשנות אדם) וזו הזדמנות מדהימה להמליץ לכם לקפוץ למסעדה, שאולי עברה תקופות פחות טובות, אבל כיום, אפשר לחוות בה אוכל מופלא ולהתנתק לכמה שעות מההמולה התל אביבית.

מסה נפתחה בעידן בו מסעדות יוקרה מעוצבות ומוגזמות היו נדירות ונחשבה לפורצת דרך בעיצוב הפנים שלה ובשפתה הקולינרית. השף כיום הוא אסף שטרן (כתית, סרגוס, אברטו) שמשלב בין מנות שהן שואו למנות מודרניות בסגנון ובטכניקה.

במהלך דצמבר תארח המסעדה את הדור הצעיר של השפים: רז רהב, אוראל קימחי ותומר טל כהצדעה למסעדה שבה הכל התחיל.

איפה: הארבעה 19 ת"א, טלפון: 03-6856859

אוראל קמחי, אסף שטרן, רז רהב. אפיק גבאי,
אוראל קמחי, אסף שטרן, רז רהב/אפיק גבאי

טקילה לסופ"ש: ZARAZA

טקילה חדשה מצטרפת לגל שמגיע ממקסיקו. ZARZA, שעשויה מ-100% צמח אגבה כחולה הגדל באדמה וולקנית בשני אזורים נפרדים של חליסקו: השפלה וההיילנד, כל אחד מעניק טעם ייחודי משלו למוצר המוגמר.

צמחי האגבה נקצרים ידנית, אז מכינים את הפיניה (ליבו של צמח האגבה) בשתי שיטות שונות, חצי מהלבבות נאפה באיטיות בתנורי לבנים מסורתיים בני מאות שנים למשך עד 54 שעות ואילו החצי השני בתנורים מודרניים.

טקילה זרזה. יח"צ,
טקילה זרזה/יח"צ

המזקקה של זרזה היא אחת מהבודדות בעולם שבשטחן עובר מעיין טבעי המספק מים עשירים ואיכותיים. השילוב של סוגי האגבה, ודרכי האפייה בשילוב מי המעיין יוצרים טקילה פרחונית מאד, עם מתיקות אגבה מורכבת. זרזה הגיעה לישראל בשלוש דרגות יישון: בלאנקו, רפוסאדו ואנייחו. המחיר: 238-430 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully