וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה תשתו: המלצות לסופ"ש האחרון של השנה

אסנת גואטה

עודכן לאחרונה: 29.12.2022 / 12:15

סוגרים את 2022 עם רוזה איטלקי, ליקר ספרדי וטעימה יפואית של יינות מנצחים. ואף מילה על שמפניה

רוזה לסופ"ש: פנטיני, קללנטה, איטליה

פנטיני הוא לדעתי אחד היקבים המרתקים והמעניינים בדרום איטליה, בין השאר כי הוא צעיר יחסית, בן קצת יותר מעשרים שנה. הגישה של המייסדים שלו, שהתמקדה בשיטות מודרניות ויינות נגישים, הפכה אותו לאחד היקבים הבולטים באיטליה, יקב שזוכה במלא פרסים ושמתאפיין במחירים ו שפויים בכל העולם.

קללנטה הוא אחד היינות החזקים של היקב, ובצדק, הוא נחשב מצטיין בקטגוריית יינות הרוזה הטובים בעולם וזכה בפרסים רבים. היין מופק מענבים שנבצרו בבציר ידני לילי ("קללנטה" ), בכרמים מובחרים של ענבי מרלו השוכנים ברכס ההרים באברוצו.

זה יין מדהים! פיצוץ של טעמים בפה, רעננות מתפרצת שמפתיעה בלגימה הראשונה, ניחוחות עזים של פירות טרופיים ותותים אבל לא מתוקים מידי אלא קריספיים ולכן בפה לא מפתיע שהיין לא מתקתק אלא אלגנטי, רענן, חומצי במידה עם הכיף של הפירותיות של התות-דובדבן ברקע. המחיר: 109 שקלים.

פנטיני רוזה קללנטה. יח"צ,
רעננות מתפרצת שמפתיעה בלגימה הראשונה/יח"צ

ליקר לסופ"ש: טולון טולון בטעם קרם וויסקי

תרשו לי לגחלות לכם סוד קטן, יש לי חיבה נסתרת לכוסית ליקר מידי פעם, איזה אייריש קרים, אמרולה וכד', אני אוהבת לשלב אותם בקפה קר או שוקו חם, בגלידה או ככה סתם קינוח שגם עושה נעים בכבד ולא רק בבטן.

לכן ההמלצה שלי, שניה לפני שהשנה מסתיימת, היא על חטא קטן ומתוק, ליקר וויסקי ספרדי של חברת טולון. הבקבוק מעט מטופש אבל הטעם מטופש וכיפי. קרם חלק ומתקתק של שמנת, וניל עם סיומת של וויסקי. מושלם על קרח. המחיר: 99 שקלים

עוד בוואלה!

כמו ויקינגים: חבורת סנהדרינק חוגגת נובי גוד

לכתבה המלאה
ליקר טולון טולון. יח"צ,
מטופש וכיפי/יח"צ

טעימת יין לסופ"ש: זוכי TERRAVINO בבית איש הענבים

מתי טעמתם פעם אחרונה יינות ממולדובה, רוסיה, גיאורגיה, צ'כיה וסלובקיה? ועוד כאלה שזכו במדליות? זו ההזדמנות שלכם. ביום שישי, 30/12 בין השעות 10-16 תיערך בבית איש הענבים שביפו, טעימה של היינות הזוכים הבינלאומיים בתחרות היין TERRAVINO.

טעימת יין, איש הענבים. יח"צ,
יינות שאין בשום מקום אחר/יח"צ

מדי שנה נשלחות לתחרות מאות דוגמאות לשיפוט מכל רחבי הגלובוס, ממעצמות יין ותיקות כמו צרפת, ספרד ואיטליה, לצד עולם היין החדש. הבית הפתוח הקרוב, יוקדש כולו לזוכים הבינלאומיים של התחרות, ובמהלכו ימזגו לטעימה עשרות יינות, רובם נדירים, שלא ניתן לטעום בשום מקום אחר.

המחיר: עלות לאדם ברכישה מוקדמת: 150 שקלים, רכישה במקום: 180 שקלים
זיכוי על סך 35 ש"ח ברכישת יין מעל 125 ש"ח ובהחזרת כוס הטעימה

איפה: דרך שלמה (סלמה) 4 - מתחם חצרות יפו
לפרטים נוספים ורכישה טלפונית 03-5180533

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully