וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה שותים? היכן אוכלים? המלצות לסופ"ש גשום

אסנת גואטה

2.2.2023 / 20:25

הבראנצ'ים והמשקאות שיהפכו את סוף השבוע שלכם למושלם. תישארו יבשים

פאסטל. אנטולי מיכאלו,
אווירה טובה. מסעדת פאסטל/אנטולי מיכאלו

בראנץ' תל-אביבי: מסעדת פאסטל

תפריט הבראנץ' של השף גל בן משה, כולל: קוקטייל, סלסלת לחמים ומטבלים, 6 פתיחים למרכז השולחן, עיקרית לבחירה וקינוח. בין המנות: סלט עגבניות וגבינת המאירי, כרובית וסלק בטחינה שחורה וכמהין, פלפלים בגריל עם אגוזים, לימונים וגבינת עזים, פוקאצ'ה, רוסטביף, בצל מקורמל, ביצת עין, עלי סלק, שקשוקה נקניקיות מרגז של ערן ביק, בורקס בנדיקט, מנגולד, לקרדה ועוד.

מתי: בין השעות 10:00-12:30.
המחיר: 148 שקלים לסועד
איפה: שאול המלך 27, תל אביב

בראנץ' ירושלמי: מונא

כולל את מיטב הפתיחים והראשונות של המסעדה, לצד כוס יין ומנת בראנץ' עיקרית לבחירה. בין המנות: סשימי טונה. אפונת שלג. צנונית. יוגורט, גבינות. דולצ'ה חבושים. קרקר דגנים, פיצטה ארטישוק ירושלמי. גבינת דליס דה בורגון, טארטלט מקושקשת סרטנים, נקניקיות. ביצה עין. פטריות צלויות וקינוח.

מתי: בין השעות 12:00-16:30.
המחיר: 300 שקלים לזוג
איפה: בית האמנים, שמואל הנגיד 12, ירושלים

בראנץ' מסעדת מונה. רן בירן,
בראנץ' במסעדת מונא, ירושלים/רן בירן

יין לסופ"ש: ג'יי פולק, שיראז

יינות ג'י פולק, מאזור הקייפ המערבי, דרום אפריקה, ממזגים גישה מודרנית דרום אפריקאית עם שיטות ייצור יין מסורתיות. שני יינות של היקב הגיעו לארץ לארחונה: שיראז ושרדונה, שניהם מאופיינים בקלילות שתיה. יינות יומיומיים, שיעבדו נהדר עם אוכל קליל ואינם דורשים פתיחה מוקדמת,

גיי פולק שיראז עמוס בפירות שחורים ובשלים, עם מעט מליחות ברקע, תבלינים ירוקים ואדמה. השרדונה מאד הדרי, עם ארומות אפרסקים בשלים ומינרליות עדינה ומאוזנת. המחיר: 75 שקלים.

ג'י פולק שיראז. יח"צ,
עמוס בפירות שחורים/יח"צ

וויסקי לסופ"ש: ג'וני ווקר בלונד

Johnnie Walker השיק בישראל את Johnnie Walker Blonde - וויסקי סקוטי חדש, קליל ומתקתק, פרי יצירתה של אמה ווקר, המאסטר בלנדר של ג'וני ווקר. הרעיון מאחורי הוויסקי הוא נגישות לקהל צעיר. בעיקר לאלו שעוד לא החליטו מה הוויסקי האהוב עליהם או כאלו שלא יודעים איך להכנס לעולם הוויסקי.

וויסקי ג'וני ווקר בלונד. ג'וני ווקר,
אנחנו קוראים לו 'ג'וני צהוב'/ג'וני ווקר

הוא נעשה מגריין וויסקי ממזקקת קמרון ברידג'; בתוספת סינגל מאלטים פירותיים ממזקקת קארדו, וסינגל מאלטים נוספים שהתיישנו בחביות עץ אלון אמריקאיות חדשות המעניקות טעמי טופי עדינים. התוצאה: בלנדד וויסקי חביב ומרענן, עם פירותיות עדינה וסיומת ונילית חזקה.

הוויסקי נבדק עם מיקסרים שונים והתגלה כוויסקי מושלם לעירבוב ולשתיה בהייבול עם קרח וטוניק או סודה ויש גם קוקטייל מומלץ עם ג'ינג'ר-ביר. גאווה מקומית קטנה- ישראל נבחרה להיות השוק הרביעי בעולם להשקת הוויסקי החדש.

המחיר: כ-100 שקלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully