וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהבים ושותים: המלצות אלכוהוליות לוולנטיין

אסנת גואטה

עודכן לאחרונה: 13.2.2023 / 11:12

יינות, קוקטיילים, מתנות ואירועים מיוחדים ליום האהבה. אם יש בזה אלכוהול, אנחנו אוהבים את זה

איכשהו, ולנטיין ויום האהבה מחוברים אצלי לימים מלאי דביקות מעושה וארוחות במחיר מוגזם ובעיקר לחץ לא מוסבר מצד זוגות לחגוג רק ביום הזה את אהבתם הגדולה, בעוד שאם הם היו חוגגים אותה יום קודם או בכל יום אחר שנה, הם היו יוצאים בנזק כספי נמוך יותר ובפחות עצבים.

אבל הרומנטיקה לא מתה והיא חלק בלתי נפרד ממה שאנחנו, או לפחות ממה שאנחנו רוצים שיהיה לנו. לכן ההמלצה שלנו היא שתקנו לכם יינות מעולים, תזמינו משהו מוולט ושבו לכם לערב רומנטי בבית או שתצאו להנות מאירועים שאינם בנאליים.

לחוגגים בבית: כך תכינו וויסקי סאוור

ריי ווייט מכינה ויסקי סאוור/מערכת וואלה

וולנטיין של וויסקי ובשר. מוזיאון הוויסקי, תל אביב

וויסקי בר מוזיאון בשרונה, יחגוג וולנטיין עם מופע קאברים רומנטי של הזמר רונן בינדר ומנות ספישל חגיגיות כגון: טרטר טונה טרייה עם תותים וצ'יפס ארטישוק ירושלמי, וקוקטייל קרמי וחמצמץ של ג'ק דניאלס, פסיפלורה, ליים, חמוציות, דבש ואננס. גולת הכותרת הוא קינוח שולחן זוגי שרקחה הקונדיטורית נעה עינת, שיורכב לנגד עיניכם. בנוסף, תוכלו ליהנות בתום הארוחה מסיור מודרך במנהרה הטמפלרית הסמוכה. יש מצב שיהיה גם קצת וויסקי.

איפה: דוד אלעזר 27, תל אביב
לפרטים והזמנות: 03-955-1105

ולנטיין 2023, וויסקי בר מוזיאון. אסף קרלה,
יש מצב שיהיה גם קצת וויסקי/אסף קרלה

ולנטיין מטורף בפנטסטיק, תל אביב

בר הקוקטיילים הכי מטורף בתל אביב, יגיש תפריט ספיישלים של אוכל וקוקטיילים בסגנון הצבעוני האופייני לו. בין היתר: סשימי דג לבן, לינגוויני וקונפי דג לבן ועוד, לצד דרינקים מיוחדים, מבוססים על וודקה בלוגה כגון: דרינק אסיאתי עם וודקה, סוג'ו קוריאני, תה סנצ'ה, סירופ אורז ושומשום, שיכר שזיפים וקצפת של שוקולד לבן ומאצ'ה. במהלך הערב תימזג שמפניה בכוסות, יושמע פלייליסט מושלם של אלקטרו סווינג וג'אז, ויהיו גם הפתעות נוספות מתחילם ב-18:00.

איפה: צידון 3 תל אביב
לפרטים והזמנות: 03-516-4700

פנטסטיק, תל אביב. אנטולי מיכאלו,
הכי מטורף בתל אביב/אנטולי מיכאלו

ולנטיין במזקקת מילק אנד האני, תל אביב

מזקקת הוויסקי הראשונה, הגדולה וגם הכי טובה בישראל, מילק אנד האני (M&H), מזמינה זוגות לבלות את ערב הוולנטיין, בסדנת קוקטיילים שתתקיים במרכז המבקרים של המזקקה.

במסגרת הסדנה, הזוגות יחוו סיור מיוחד בן 30 דקות להכרת תהליך הייצור במזקקה כולל טעימות ממוצרי המזקקה, עליהם יתבססו את הקוקטיילים שיכינו. כל זוג ישתמש בערכת מיקסולוג מקצועית ויכין שלושה קוקטיילים מיוחדים ליום האהבה על בסיס מוצרי המזקקה. כל זוג ישתה 3 במהלך הערב 3 קוקטיילים, בנוסף ל-3 טעימות שכל אחד יחווה במהלך הסיור.

המחיר: 180 ₪ לאורח
משך הסדנה: שעתיים
מתי: 14.2, בשעה 17:00
איפה: התחיה 16, תל אביב
פרטים והזמנות: באתר המזקקה

וולנטיין, מזקקת מילק אנד האני. אסף אמברם,
המזקקה הישראלית הטובה בעולם/אסף אמברם

ולנטיין בפליקס בר יין, תל אביב

בפליקס יוגש תפריט ספיישלים של אוכל, יין וקוקטיילים לצד שלל הפתעות. בין המנות: ריזוטו סלקים, ריקוטה צרובה, צנוברים, קרפצ'ו מוסר ים, קולי אוכמניות, סלסת שזיפים פיקנטיים, קרם פרש וגרידת ליים. מהבר יוגשו יינות מיוחדים לערב הולנטיין, וגם סנגריה חמה, זוגית ומפנקת, שכיף לחלוק. מתחילים ב-18:00.

איפה: דיזנגוף 230 ת"א
לפרטים והזמנות: 03-974-6999

פליקס בר, תל אביב. אנטולי מיכאלו,
יינות מיוחדים לערב הוולנטיין/אנטולי מיכאלו

ולנטיין בלה-אוטרה, תל אביב

האחות הצעירה של בר האימפריאל, הממוקמת בצמוד אליו, הינה בר קוקטיילים מקסיקני וקאריבי, המתמקד ברום, טקילה ומזקל, עם תפריט אוכל בהשראה מקסיקנית. לכבוד הוולנטיינס יותווספו ספיישלים על טהרת המרטיני.

Rosita Sour: מרטיני ביטר, מרטיני פיירו, טקילה בלנקו וליים
El Caminante: מרטיני ביטר, מזקל, צ'ינאר וליקר קקאו

איפה: הירקון 66, תל אביב-יפו
לפרטים והזמנות: 0732649464

לה אוטרה. בן יוסטר, מערכת וואלה! NEWS
ספיישלים על טהרת המרטיני/מערכת וואלה! NEWS, בן יוסטר

וולנטיין בבושוויק, תל-אביב

הבר האורבאני מבית אימפריאל, יגיש לרגל החג תפריט קוקטיילים מיוחד:

Jungle Bird: מרטיני ביטר, רום אפלטון, ליים, שקדים, אננס ופסיפלורה
Vermouth Cocktail: מרטיני פיירו, ליקר תפוזים וביטרס תפוז

איפה: נחלת בנימין 28 תל אביב
לפרטים והזמנות: 03-567-8006. או באתר אונטופו

בושוויק בר, תל אביב. נועם פריסמן,
הבר האורבאני מבית אימפריאל/נועם פריסמן

ולנטיין בבלבוי, תל אביב

תפריט ספיישלים של אוכל באווירת ספיק איזי סקסית. בין המנות: מוסר ים צרוב על פוקצ'ה ביתית עם גרמולטת ירוקים, מחית תות שדה, סלק ומיקרו, ויטלו טומאטו - רוסטביף שייטל, זרעי עגבניה, איולי צ'יפוטלה, צ'ילי, מיזונה ופטרוזיליה. הבר יגיש דרינקים מיוחדים בסגנון, בהגשה ובגישה כמו: Super Daisy - ג'ין טנקיריי, ליקר משמש, ליקר תפוזים, ליים ועשבי תיבול, Forbidden Fruit - ג'ין הנדריקס נפטוניה, תפוחים, ליים, ריבת קינמון, ופרחי בר, ועוד.

במהלך הערב תוצע שמפניה שתימזג בכוסות, יושמע פלייליסט מושלם של אלקטרו סווינג ודיקסילנד, ויהיו גם הפתעות נוספות, כמיטב המסורת של בלבוי. מתחילים ב-18:00.

איפה: ברדיצ'בסקי 14 תל אביב
לפרטים והזמנות: 03-728-9213

בלבוי קוקטייל בר. אנטולי מיכאלו,
אווירת ספיק איזי סקסית/אנטולי מיכאלו

וולנטיין בכובשים, תל אביב

מסעדת הכובשים המחודשת, שבמרכזה מוצב כעת קיר יינות רחב ידיים, תציע ארוחת ערב רומנטית עם מגוון מנות לחלוקה וכמובן תפריט יינות חדש ועשיר. בין המנות: פאייה זוגית, תבשיל ספרדי, דגים, ירקות ואורז בזעפרן. מוגש על מחבת למרכז השולחן, פרחי קרפצ'יו בקר ממולא באורוגולה, ראשד, גרידת לימון ופיסטוק לצד צ'יפס ארטישוק ירושלמי, פבלובה, קרם מסקרפונה ותותים, קוקטייל ורוד לכל אורח ואורחת בכניסה.

איפה: הכובשים 48, תל אביב
לפרטים והזמנות: 03-510-8555

מסעדת הכובשים, תל אביב. אמיר מנחם,
קוקטייל ורוד לכל אורח ואורחת/אמיר מנחם

וולנטיין באפריטיבו, תל אביב

בר היין UPPERITIVO של שף גיל חן, יציע תפריט מנות לצד קוקטיילים עם מנות כמו: ברוסקטה טרטר בקר, קרודו אינטיאס, סינטה עטופה בפלפל שחור, שישיברק טלה עם יוגורט חם סומק ועשבים ומנות נוספות. החל מה 18:00 בערב, ייהנו האורחים ייהנו ממוזיקה, ספיישלים וקוקטיילים מיוחדים בארוחה חגיגית לכבוד הוולנטיין.

איפה: מלון אולטרה, הירקון 78 תל אביב
לפרטים והזמנות: 03-933-0339

אפריטיבו בר יין. אנסטסיה אוקונוביץ,
מוזיקה, ספיישלים וקוקטיילים מיוחדים/אנסטסיה אוקונוביץ

וולנטיין בפריז-טקסס, גבעתיים

תפריט הספיישל יציע: מנה ראשונה, עיקרית לבחירה, בקבוק יין וקינוח. בין המנות: אספרגוס בחמאה, פרמז'ן ויין, פילה, מוח עצם, כבד אווז ופירה בחמאת יין אדום. סטייק סינטה אה לה פרובנס ברוטב קורבוזיה, שקדי עגל, תפו"א, בקבוק יין אדום או לבן, אוסטרלי, צרפתי או ניו זילנדי ולקינוח פאי תפוחים מפנק.

המחיר לזוג: 680 שקלים
איפה: כצנלסון 59 גבעתיים
לפרטים והזמנות: 03-750-6070

ולנטיין 2023, פריז טקסס. אנטולי קרמנצקי,
ראשונה, עיקרית, בקבוק יין וקינוח/אנטולי קרמנצקי

וולנטיין ב-223, תל אביב

בר הקןקטיילים 223 יארח את שגרירת בלוגה בישראל, ריי ווייט, לערב שכולו אהבה, קוקטיילים, ו-וודקה. בין היתר, הבר יגיש קוקטיילים כמו "Beluga Noble Espresso": וודקה בלוגה, אספרסו, מייפל מתובל באגוזי פקאן ויין שיראז; "Wonder Sour": בלוגה גולד ליין, אפרול, שרטרז ירוק, פסיפלורה, אננס וליים. במהלך הערב תמזג שמפניה, ינוגן פלייליסט של פאנק, ג'אז, היפ הופ ולהיטים והפתעות נוספות. מתחילים ב-18:00

איפה: דיזנגוף 223 ת"א
לפרטים והזמנות: 03-544-6537

ריי וויט משקשקת קוקטייל וויסקי סאוור. סנהדרינק TV, מערכת וואלה!
במסיבה של השגרירה/מערכת וואלה!, סנהדרינק TV

וולנטיין ביקב קסטל, יד השמונה

יקב קסטל מזמין אתכם לחגוג את השקת היינות La Vie Blanc du Castel & Rosé du Castel במסלול טעימות יין זוגי ומפנק. במסגרת המבצע שיהיה בתוקף בוולנטיין דיי, 14 בפברואר, תוכלו ליהנות מסיור במרתף החביות, טעימה מודרכת של 5 יינות, מגש מפנק של גבינות, פירות, מטבלים, לחמים ועוד כמה טעימות מתוקות מבית הקונדיטור דוד לאור.

המחיר: 350 ₪ לזוג. (הזמנה בתאום מראש בסבבי השעות: 11:30, 14:00, 16:30)

פרטים והזמנות: באתר היקב ובאתר אונטופו

ולנטיין 2023, יקב קסטל. יקב קסטל,
משיקים אהבה/יקב קסטל

וולנטיין בסיטארה, תל אביב

מסעדת סיטארה מחשיכה אורות, מדליקה נרות ומזמינה אתכם לחגוג באווירה רומנטית ואינטימית לצד מנות ספיישל זוגיות של השף ושמפניה מואט ושנדו. בין המנות: ברוסקטה כבד אווז ריבת שרי וצ'ילי חריף, צלעות טלה, שכבות קדאיף, קרם מסקרפונה, תותים טריים, קולי תות ופיסטוקים קלויים ועוד.

איפה: הרצל רוזנבלום 8, בנייני סי אנד סאן, תל אביב
לפרטים והזמנות: 03-699-6633

ולנטיין 2023, סיטארה. יהונתן בן חיים,
באווירה רומנטית ואינטימית/יהונתן בן חיים

וולנטיין ביקב יתיר, תל ערד

מרכז המבקרים של יקב יתיר, השוכן למרגלות המצודה הקדומה בתל ערד, מזמין אתכם לחגוג את הוולנטיין עם הופעה רומנטית של הזמרת מיקה קרני. בנוסף להופעה, תיהנו מטעימת 3 יינות: דרום אדום, דרום לבן ודרום רוזה, לצד פלטת גבינות דרומיות.

מתי: יום שלישי, 14 בפברואר, בשעה 20:00
המחיר: 150 ₪ לכרטיס
להזמנת כרטיסים ופרטים נוספים: 054-4715494

כרם ויונייה של יקב יתיר בזריחה. גיא הכט,
כרמי יקב יתיר בזריחה/גיא הכט

וולנטיין בשָׁאטוֹ דֹה רוּאָה, מעיליא

הריזורט ההיסטורי בכפר מעיליא שבגליל המערבי, מציע לרגל ולנטיין דיי תפריט ספיישל רומנטי זוגי ששווה להגיע בשבילו מהמרכז. שף אליאן ליוס, הכין תפריט מיוחד שכולל: לחם השאטו עם שמן זית וחומץ בלסמי; ראשונות: סלט טוסקנה- עלים, עגבניות שרי, דגנים, בצל ירוק עם גבינת פיקורינו טוסקאנו ; קרפצ'יו פילה בקר עם קרם בורטה, כמהין, ארטישוק, חומץ בלסמי ועגבניות שרי קונפי מוגש עם פוקצ'ה ; חציל א לה פרמיז'נה ; קלמרי על הפלנצ"ה עם ציר ים ; ריזוטו עם סלק, גורגונזולה ושקדים מטוגנים ;

עיקריות: נתחי סינטה מיושנת עם רוטב בלסמי מיושן 10 שנים מוגש עם תפוח אדמה וירקות או פילה לברק עם רוטב עגבניות, ציר ים מוגש עם פלאן תפוח אדמה, כרישה וירקות; קינוח לזוג.

המחיר: 400 שקלים לזוג, לא כולל יין
איפה: רחוב הכנסייה, מעיליא
לפרטים והזמנות: 04-885-0088

ולנטיין 2023, שאטו דה רואה. שאטו דה רואה,
ריזורט היסטורי בכפר מעיליא/שאטו דה רואה

וולנטיין באואזיס, תל אביב

לאוהבים שיחגגו את ערב יום האהבה הבינלאומי במסעדת אואזיס של שף רימה אולברה, יוצעו שבעה לייבלים שונים ומיוחדים ליין אחד, 'לה בוז'ו סוטרה'. סומליה המסעדה מגדיר יין זה כיין קינקי, ג'וסי עם חמיצות מרעננת, מרימה ומלאה באנרגיות של אהבה.

היין יוצע בהתאם למנות שיבחר הזוג, בין המנות הראשונות בתפריט של אואזיס: גיו-ניקו, סטייק שייטל צלוי עוטף אספרגוס עם רוטב מיסו שירו ועלי שיסו; מולים "רימסקו", הטוויסט המפורסם של רימה על הקלאסיקה הקטלאנית. רוטב של 4 סוגי פלפלים, שקדים, שום ושמן זית. מוגש עם קרוסטיני עשבים ירוקים; ברנדאד, מנה חורפית קלאסית מנורמנדי גראטן של דג קוד מומלח, תפוחי אדמה, שמן זית, עשבי תיבול, וקרוסטיני בגריל.

בין המנות העיקריות בתפריט החורף: ליון (LYS), סטייק סינטה מיושן 45 יום צלוי על העצם אנדיב בגריל, ו"קרם ברולה" פורצ'יני'; קופנהגן (CPH), לברק שלם ללא אידרה עם מיץ גזר מצומצם קטיפתי, עדשי "בולוגה" ירוקות צרפתיות זעירות וסלט אורוגולה ועגבניות שרי; ורונה (VRN), ריזוטו לובסטר ריזוטו קרמי של תירס עם קרם פרש ואפונת שלג.

איפה: מונטיפיורי 17 תל אביב
לפרטים והזמנות: 03-620-6022

מסעדת אואזיס. אנטולי מיכאלו,
שבע תוויות של יין אחד/אנטולי מיכאלו

יין לוולנטיין: ברקן GOLD EDITION, רוזה 2021

מהדורת הזהב של יקב ברקן היא מהדורה מיוחדת של יינות יוצאי דופן בעלי אופי ייחודי אשר נוצרו מענבים שגדלו בכרמים מובחרים בגליל העליון. הגפנים, הכרמים וחביות העץ נבחרו בקפידה ע"י הייננים של היקב לכדי יינות מיוחדים המעוטרים זהב.

יין הרוזה של הסדרה עשוי מענבים הגדלים במרום הגליל העליון בכרם עלמה ונבצרו בבשלות מדויקת בכרם, אשר נבחר על ידי הייננים בזכות אקלים ייחודי ואופי פרי יוצא דופן.

היין בעל צבע אפרסק בהיר ואלגנטי. בעל ארומות של תפוח עץ, תות שדה והדרים, מלוות בנגיעות טרופיות מעודנות, עם טעמי פירות לבנים, כגון אגס ואפרסק, הממלאים את הפה בלגימה הראשונה וממשיכים לסיומת ארוכה ופירותית עם חמיצות מרעננת.

המחיר: 39 שקלים

ברקן רוזה. יח"צ,
בעל ארומות של תפוח עץ, תות שדה והדרים/יח"צ

מארז לוולנטיין: WHISPERING ANGEL X FIORI

מותג הרוזה WHISPERING ANGEL משיק יחד עם בוטיק הפרחים FIORI מארז יוקרתי במיוחד שכל אחד ירצה לקבל. המארז מכיל זר פרחים שעוצב בהשראת צבעי היין ומורכב מפרחי פיוניז, ורדים, תגית שדה, פרחי כרוב וטוליפים, ובקבוק WHISPERING ANGEL.

המחיר: 399 שקלים
לפרטים והזמנות: 03-5530160 ובאתר FIORI

וויספרינג אנג'ל פיורי. אוראל סברן,
יין או פרחים? למה לבחור/אוראל סברן

מארז לוונלטיין: קאווה וילרנאו

במיוחד לוולנטיין, יקב וילרנאו מציע מארז זוגי המכיל בקבוק קאווה וילרנאו ברוט רזרבה רוזה, קאווה מרעננת בעלת מרקם מלטף וארומות של סיגליות ופירות יער בשלים), בקבוק קאווה וילרנאו ברוט רזרבה, קאווה אלגנטית בעלת ארומה פירותית וחמיצות מאוזנת, ונר ריחני. המארז ותכולתו עוצבו בהשראת עבודותיו ישל האדריכל אנטוני גאודי.

המחיר: 109 שקלים

מארז לוולנטיין: מונלייט בלאש של יקבי כרמל ואור שפיץ

כרמל השיק לאחרונה את סדרת CARMEL MOONLIGHT. סדרת יין חדשה שפותחה במיוחד עבור זוגות צעירים ואוהבים ותשדרג כל דייט זוגי אינטימי, בפיקניק בחוף הים, או אפילו בבית על הספה. יינות הסדרה הופקו מענבים שנקטפו לאור ירח, כשהם בשיא בשלותם ועסיסיותם. הם עשירים בצבעים עמוקים, בניחוחות עוצמתיים ובטעמים רכים וקטיפתיים.

לרגל חג האהבה הממשמש ובא, יצאו ביקבי כרמל עם שיתוף פעולה מתוק וכייפי במיוחד עם הקונדיטורית אור שפיץ, שבמסגרתו יושק מארז רומנטי במהדורה מוגבלת: "מונלייט בלאש לוולנטיין", אותו אפשר לרכוש כמתנה לבן או בת הזוג.

תכולת המארז: בקבוק Moonlight Sparkling Blush (ורוד מבעבע), קינוח לב זוגי על בסיס מוס שוקולד אוורירי וציפוי קראנצ'י, מארז עוגיות מזל שבתוכן פתקיות למשחק רומנטי במיוחד, מקרונים בטעם פטל בצורת לב, קינוח פס פררו נאטס על בסיס חמאת בוטנים ועוגיות אמסטרדם שוקולד צ'יפס המפורסמות. הקופסא תהיה זמינה לרכישה בין התאריכים 9-14.2.2023.

המחיר: 300 שקלים
ניתן להשיג בחנות הבייקרי של אור שפיץ בכתובת בוגרשוב 3 תל אביב, ובאתר החנות.

מארזים לוולנטיין. יקבי כרמל, קאווה וילרנאו. אייל קרן, יח"צ,
לארוז לכם, או שתשתו את זה כאן?/אייל קרן, יח"צ

מארזים לוולנטיין: ספייסהאוס, תל אביב

אין כייף וחגיגי כמו ערב קוקטיילים בייתי לכבוד חג האהבה. את, אתה, שניכם, שתיכן, קבוצת חברים על הספה עם מוזיקה טובה ודרינקים צבעוניים ומשכרים זה ערב שאי אפשר לטעות בו. וקוקטיילים בבית אומר דבר אחד: המארזים של הספייסהאוס, שהגיעו אלינו בתקופה הקורונה ונראה שהם כאן להישאר, וטוב שכך.

לכבוד יום האהבה הם הוציאו מארזים מיוחדים, עם קוקטיילים מעולים - ג'ין רסברי מיול, ג'ין ליצ'י ורדים, ספייסי מרגריטה פסיפלורה, וג'ין מלפפון נענע. תוכלו להוסיף כוסות או שוקולדים, או את שניהם, כדי להשלים את החוויה.

המחיר: 159 שקלים למארז בסיסי של 800 מ"ל
איפה: דיזנגוף 117, תל אביב

ספייסהאוס, קוקטיילים כשרים לפסח. יח"צ,
קוקטיילים של ספייסהאוס/יח"צ

וולנטיין באלהמברה, יפו

מסעדת אלהמברה מארחת את דוד בר אילן יינן יקב טוליפ, לתפריט זוגי וערב יינן מיוחד לכבוד חג האהבה.
ניתן פלייט טעימות או לקנות בקבוק במקום. צלחת גבינות קטנה במתנה לכל מזמיני פלייט או בקבוק יין.

דוד בר אילן, יינן יקב טוליפ. באדיבות המצולם,
דוד בר אילן, יינן יקב טוליפ/באדיבות המצולם

בין היינות:
לבן טוליפ, שרדונה, סוביניון בלאן המחיר: 150 שקלים לזוג
מאיה אדום l קברנה סוביניון l סירה l מתיישן l יהושוע. המחיר: 165 שקלים לזוג
מאיה לבן l רוזה טוליפ l סוביניון בלאן l סירה l מתיישן. המחיר: 175 שקלים לזוג

איפה: שדרות ירושלים 30, יפו
לפרטים והזמנות: 0777242033

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully