וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבראנץ' של הבלאנש והמלצות לסופ"ש

אסנת גואטה

עודכן לאחרונה: 23.2.2023 / 18:48

היקב, הברבן והיין הוורוד, שיעשו לכם סופשבוע מושלם ממש

היינן ברונו דרמון, יקב לה פורה בלאנש. גיל אבירם,
בואו לשתות איתו/גיל אבירם

בראנץ' לסופ"ש: יקב לה פורה בלאנש

מרכז המבקרים של יקב 'לה פורה בלאנש' הממוקם במושב מצדות יהודה בחבל יתיר הפך בשנתיים האחרונות לנקודת ביקור פופולארית לחובבי היין. בתקופת החורף, האזור מתמלא פריחה מופלאה, מתקיימים פסטיבלים ואירועים אזוריים. את הכול הרבה יותר כיף להעביר עם כוס יין ביד.

היקב מתחדש בימים אלו בדיל של ארוחת בוקר: סיור וטעימות יין הכולל: שעה וחצי של סיור ברצפת הייצור וחדר החביות, מלווה בהסברים מקצועיים על תהליך יצירת היין, טעימות של 5 יינות ממבחר היינות של היקב וארוחת בוקר הכוללת: פלטת גבינות עשירה, לחמים טריים, פלטת ירקות, מטבלים, קיש, סלט אישי ושתייה קרה וחמה. המחיר: 120 שקלים לאורח. בהזמנה מראש בלבד.

מי שמחפש משהו קליל יותר יכול לקפוץ ביום שישי ולהנות מהנוף הקסום של יער יתיר עם סיור קצר ביקב, טעימות יין ופלטת גבינות. המחיר: 95 שקלים לאורח.
פרטים והזמנות בטלפון: 058-661-9898 או באתר היקב.

יקב לה פורה בלאנש. אנטולי קרינצקי,
הנוף הקסום של יער יתיר/אנטולי קרינצקי

ברבן לסופ"ש: אלייז'ה קרייג Barrel Proof

כאחת שאוהבת וויסקי רגוע ופחות מתחברת למעושנים והקשוחים, ברבן הוא דרינק שאני מאד אוהבת, הוא נגיש יותר, אמנם לפעמים יש בו מתיקות יתר אבל משהו בו קל יותר להתחברות ובערבים קרים הוא בהחלט משקה שאני נהנית ממנו.

אלייז'ה קרייג הוא ברבן אמריקני אייקוני שהתווה פריצת דרך של יישון וויסקי בחביות. לפני 250 שנה כומר בפטיסטי בשם אלייזה קרייג התחיל ליצר ברבן, היה הראשון שיישן אותו בחביות חרוכות.

אלייז'ה קרייג Barrel Proof, שמיושן 12 שנה הוא וויסקי בעל נוכחות. הדבר הראשון שמרגישים כשטועמים הוא ריח מתקתק של קרמל והדרים מקורמלים, ואותה קרמליות חמאתית ממשיכה גם בפה, כשהיא מתובלת בפלפל שחור וקינמון. המחיר: 450 שקלים.

עוד בוואלה!

הקוניאק שייך לצעירים

לכתבה המלאה
אלייז'ה קרייג בארל פרוף. יח"צ,
לגימה דומיננטית ומורכבת/יח"צ

יין לסופ"ש: יקב טורא, רוזה 2022

הרוזה של יקב היוצר הוא יין אוכל נהדר שיכול להתאים יופי לשמש החצי קרירה שצצה לה באמצע החורף. יין חצי יבש מענבי מרלו וקברנה סוביניון שנבצרו בכרם ברכה, לרוזה הזה יש חמיצות גבוהה יחסית ונוכחות פרי מתפרצת של תותי עץ טריים, הדרים, פסיפלורה ואננס לצד מתיקות נעימה, מה שמספק לגימה רעננה אבל גם עשירה שעובדת נחמד עם החורפיות הקלילה שלנו .

יקב טורא, רוזה 2022. יח"צ,
לשתות עם חברים/יח"צ

תסלחו לי על הקיטשיות אבל הצבע הורוד-סלמון הלוהט שלו הוא שוס רציני כשמביאים אותו לארוחת חברים. המחיר: 95 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully