וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שישי בבוקר ביקב כרם ברק. ועוד המלצות לסופ"ש

אסנת גואטה

עודכן לאחרונה: 9.3.2023 / 13:21

מתווה חסר פשרות לסוף השבוע: יין וגבינות ביקב כרם ברק, לימונים מסרדיניה בג'ין מאירלנד וקברנה סוביניון שכולם יאהבו

יקב כרם ברק. צילום מסך, מערכת וואלה!
סידרנו לכם את שישי בבוקר. יקב כרם ברק/מערכת וואלה!, צילום מסך

בילוי לסופ"ש: שישי בבוקר ביקב כרם ברק

ביקב כרם ברק הממוקם בחוות רוזנברג שבמושב בקוע, מגישים בכל יום שישי, בין השעות עשר בבוקר עד ארבע אחר הצהריים, מגוון ינות לצד גבינות ולחמים שמיוצרים במחלבה ובמאפיה הצמודים ליקב. לאחרונה חודש מרכז המבקרים של היקב, והושקו שמונה יינות פט-נט נהדרים, מותססים בעזרת שמרי פרא בלבד שניתן לטעום ולקנות ביקב בלבד. רק בשביל זה שווה להגיע.

בשישי הקרוב החגיגה תהיה טעימה אפילו יותר, לכבוד פסטיבל האוכל של מטה יהודה המתקיים באזור, ותוכלו ליהנות בו מיין, גבינות ומאפים ללא הגבלה. המחיר: 150 שקלים לאורח, הזמנת מקומות באתר אונטופו.

היקב נמצא במושב בקוע, על כביש מס' 3 בין צומת לטרון לצומת נחשון, במרחק הליכה קצר ממסלולי טיול, רכיבת אופניים, יערות קק"ל ופינות חמד נהדרות לפיקניקים

יקב כרם ברק, פט נט. פרטי,
יינות פט-נט ביקב כרם ברק/פרטי

ג'ין לסופ"ש: גנפאודר לימון סרדיניה

אני ממש אוהבת את גנפאודר ג'ין, ממזקקת The Shed שבכפר דרמשנבו, אירלנד. יש בו הדריות רעננה ומתובלת, בין היתר בזכות התה הסיני הירוק שעל שמו הוא קרוי, הוא טעים גם ללא תוספות ועכשיו הוא מגיע בגרסה חדשה.

גאנפאודר מזוקק ידנית בדודי נחושת גדולים ומשלב בתוכו כשניים עשר מרכיבים בוטניים מאירופה ומזרח אסיה. ביניהם: זרעי קימל והל הודי, אשכוליות מאינדונזיה, קפיר ליים מקמבודיה, כוכב אניס וכמובן תה ירוק מסין. בג'ין החדש שולבו גם לימונים מסרדיניה שמביאים את ההדריות הלימונית לחזית.

ג'ין רענן מאד, מתובל אבל לא תוקפני. הדבר הכי כיפי בעולם לשתות ביום חם עם טוניק וסלייס ליים.
המחיר: 159 שקלים

ג'ין גנפאודר לימון סיציליה. יח"צ,
רענן, מתובל ולא תוקפני. ג'ין גנפאודר לימון סרדיניה/יח"צ

יין לסופ"ש: יקב ברקן, פלטינום 2020

היין מורכב מחביות קברנה סוביניון מצטיינות מכרמים שונים בגליל העליון, שהתגלו כבעלות תכונות יוצאות דופן בעת הטעימה השנתית, שבה היינן הראשי, עידו לוינסון, יחד עם צוות הייננים, קובע לאיזה יין מיועדת כל חבית. בטעימה זו נבחרו חביות מצטיינות ולאחר שנבחרו והופרדו משאר החביות, היין המשיך להתיישן בהן שנה וחצי .

יקב ברקן, פלטינום 2020. יח"צ,
יין שכולם יאהבו/יח"צ

זה יין שכולם יאהבו, הוא לא מתחכם מידי, יש בו עושר טעמים עז, מעט מתקתק, המון המון פרי שחור, מרקם סמיך, והכי חשוב, מחיר נהדר. המחיר: 79 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully