וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכב צרפתי ינצח בסדרת הגמר של ה-NBA?

בשיתוף Hennessy

עודכן לאחרונה: 4.6.2023 / 15:16

אנחנו לא יודעים מי תזכה באליפות ה-NBA. אנחנו כן יודעים איך נוכל ליהנות מסדרת הגמר בסטייל. כמה דברים שאפשר ללמוד משיתוף הפעולה בין מותג קוניאק למותג כדורסל

כוכב לוס אנג'לס לייקרס לברון ג'יימס מול שחקן גולדן סטייט קליי תומפסון. Ronald Martinez, GettyImages
משקה אליפות/GettyImages, Ronald Martinez

איך אתה יודע שאתה כבר לא צעיר? ובכן, פעם קוניאק היה מזוהה עבורי, כמו כל בני דורי, עם לייף סטייל אירופי. כזה שאולי לא חייב עניבה, אבל לפחות ז'קט, אולי אח מבוערת ברקע, לפעמים גם סיגר. משקה אצילי לאנשים אציליים.

אבל הימים הללו חלפו מזמן, בטח עבור מותג הקוניאק הנמכר בעולם, הנסי, שהבין כבר לפני שנים שהוא מוכרח לרענן את קהל היעד שלו והחל בסדרה של מהלכים שיווקיים מוצלחים, שניסו ואף הצליחו להגדיר מחדש את קהל היעד של המותג.

איך כל זה קשור לסדרת הגמר של ליגת הכדורסל הטובה בעולם? Hennessy יקיים גם השנה שיתוף פעולה בינלאומי עם ה-NBA. במסגרת שיתוף הפעולה, חוזרים לישראל במהדורה מוגבלת: שני בקבוקים: Hennessy - VS Hennessy ו-VSOP Hennessy שיושקו בחנויות במהלך זמן סדרת משחקי הגמר של ה-NBA.

שיתוף הפעולה הבינלאומי בין Hennessy לבין ה- NBA,החל להירקם כבר לפני שלוש שנים, והיה לשותפות הראשונה בהיסטוריה של בית הקוניאק עם ליגת הכדורסל האמריקאית.

לברון ג'יימס, לוס אנג'לס לייקרס. Kevork Djansezian, GettyImages
מה קשור עכשיו קוניאק?/GettyImages, Kevork Djansezian

מי רוצה גופיית משחק?

לכבוד השקת המהדורה המוגבלת של שני הביטויים, יוקמו תצוגות חוץ מעוצבות באווירת NBA בחנויות נבחרות שיימכרו את הבקבוקים המעוצבים. על כל קנייה של בקבוק Hennessy 700 מ"ל, תינתן האופציה להשתתף בהגרלה שהזוכים בה יבחרו בכל חנות ויקבלו מוצרים רשמיים של ה-NBA - גופיה, כדורסל, ג'קט ועוד. בקיצור, לא משנה אם אתם אוהדי בוסטון, מיאמי, דנבר או לייקרס (או אפילו, אם לא שפר עליכם גורלכם, אוהדי ניקס), תוכלו לזכות בפריטים רשמיים של קבוצת הכדורסל האהובה עליכם.

מי האמין שקוניאק, פעם מזוהה עם חליפה, יכול להיות כל כך "קול" עד שיתחבר לגופיית משחק? לצעירים שבין הקוראים זה נראה מובן, אולי אפילו טבעי. עבור בני הדור שלי שגדל על כל טקסי הקוניאק (זוכרים שפעם הוא היה מוגש על כוס נוטה על צידה מעל מיכל מהביל, כדי לרכז את הארומות בחלקה העליון...?), מדובר במהפכה של ממש. אז מה תשתו?

עוד בוואלה!

עומס חום: הטעות שהורסת לכם את הקוניאק

לכתבה המלאה
הנסי NBA vs. יח"צ חו"ל,
במגרש של הגדולים/יח"צ חו"ל

Hennessy VS

נחשב לקוניאק הפופולרי ביותר בעולם. VS Hennessy מורכב ממגוון או.דה.וי המתיישנים בחביות עץ אלון בין שנתיים ל-8 שנים .VS Hennessy הוא ספינת הדגל של בית הקוניאק הגדול בעולם ומאופיין בטעם עשיר ועוצמתי, אך יחד עם זאת ספונטני ונגיש. מומלץ לשתות נקי, על קרח או בערבובים וקוקטיילים. 40% אלכוהול, לא כשר.

הנסי VS NBA. יח"צ חו"ל,
הקוניאק הפופולארי ביותר בעולם/יח"צ חו"ל

Hennessy VSOP

קוניאק המשלב או.דה.וי שמתיישן בחביות שונות במנעד גילאים רחב. הקוניאק מאופיין בארומה הרמונית ומאוזנת, בעל סיומת מתמשכת.

הנסי VSOP NBA. יח"צ חו"ל,
ארומה הרמונית ומאוזנת/יח"צ חו"ל

מומלץ לשתות נקי, על קרח או בערבובים וקוקטיילים. 40% אלכוהול. לא כשר.

ניר קיפניס, בשיתוף Hennessy

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully