וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיבל ביקב בנימינה. והמלצות נוספות לסופ"ש

אסנת גואטה

6.7.2023 / 18:35

מתכון לסופשבוע מושלם: אירוע יין לכל המשפחה, בקבוק שיש בו הכול וקטגוריית משקאות חדשה שהגיעה זה עתה לישראל. לערבב היטב ולהגיש קר

פסטיבל הקיץ, יקב בנימינה. יח"צ,
פסטיבל הקיץ ביקב בנימינה/יח"צ

בילוי לסופ"ש: פסטיבל לכל המשפחה ביקב בנימינה

בשישי הקרוב יערוך יקב בנימינה בשילוב עם MyYain, אירוע יין משפחתי, שמח שיעסיק את הקטנים כדי שהמבוגרים יוכלו לשתות בשקט. בין השעות 10:00-16:00 יוגש יין חופשי וללא הגבלה (ברכישת כרטיס כניסה), יערכו טעימות של יינות מסדרת 'אבני החושן' ולראשונה תושק גם סדנת יין 'המערה' (בתוספת תשלום).

לרעבים ימכרו במקום מגשי גבינות, עמדת סלטים, פיצה/בורקס, פיש אנד צ'יפס, לצד עמדת מתנפחים, בועות סבון, הופעה, עמדות סלפי, DJ וכל מה שיכול להעסיק את הקטנים.

המחיר: 99 שקלים. כולל כוס יין, טעימת יינות חופשית וסיור מתנה.
הסיורים יצאו באופן שוטף כל 90 דקות מרחבת מרכז המבקרים, משך הסיור הוא כ- 30 דקות.
סדנת 'אבני החושן': 150 שקלים.
סדנת יין 'המערה': 230 שקלים. (מחירי הסדנאות כוללים את כרטיס הכניסה לפסטיבל).
כרטיסים באתר: https://bit.ly/binyaminawine

פסטיבל הקיץ ביקב בנימינה. יח"צ,
פסטיבל הקיץ ביקב בנימינה/יח"צ

יין לסופ"ש: Passo Doble מבית יקב מאסי

לאחר שנעלם מהמדפים תקופה לא קצרה, יקב מאסי האיטלקי חוזר לישראל ומשיק מספר סדרות מסקרנות, מהאמרונה, יין הדגל למביני עניין ועד סידרת "מודלו" המספקת יינות נגישים יותר. ויש גם יינות נהדרים שמיוצרים בארגנטינה. יינות TUPUNGATO המיוצרים בארגנטינה שהכי סיקרנו אותי, שברו קצת את הרכות האופיינית ליינות של מאסי ובעיקר עשו לי חשק לשתות אותם שוב.

Masi Tupungato, Passo Doble
יין אדום המיוצר מענבי מלבק וקורבינה מאזור עמק אוקו ומתיישן בחביות כשנה. יופי של יין, יש בו חיספוס ותיבול כיפי של פלפל ירוק לצד דובדבנים ושזיפים שחורים בשלים, שמביא את איטליה המסורתית לארגנטינה המודרנית. יין של אוכל שמתפתח בכל לגימה ובמחיר נהדר המחיר: 89 שקלים.

Masi Tupungato, Passo Blanco
הבלנד הלבן מסקרן לא פחות. הוא מיוצר מענבי פינו גריג'יו וטורונטס, מכרמים שבעמק אוקו. שוב, השילוב הזה בין זנים איטלקיים לטרואר דרום אמריקאי, מביא ללגימה רבדים מאד מעניינים של טעמים, יין עם גוף, אלגנטי, פירותיות ירקרקה אבל גם יש מתיקות בשלה ומינרליות יחסית גבוהה, מרגיש כמו הרבה תיאורים מוגזמים אבל בתכל'ס זה יין שיש בו הכול: רעננות, מתיקות ואלגנטיות. המחיר: 89 שקלים

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
יקב מאסי, פאסו בלאנקו. יח"צ,
היין שיש בו הכל/יח"צ

זלצר?! לסופ"ש

הארד זלצר הוא משקה אלכוהול מוגז, מבוסס סוכר או מאלט ואחד הטרנדים החמים כיום על מדף האלכוהול בעולם, בגלל הקלילות והנגישות.. לא מעט מבשלות בירה בעולם מייצרות זלצר כחלק מהקטלוג שלהן ובצדק. זה משקה ממש כיפי לשתות ביום חם.

מבשלת מלכה נכנסה גם היא לתחום עם "מיסטר זלצר" - משקה סודה אלכוהולי מתסיסת שמרים טבעית, בטעם עדין של פרי, ללא סוכר, ללא צבעי מאכל וללא חומרים משמרים ובשלושה טעמים: תפוז מדמם, מנגו צ'ילי, ליים קרימינלי שיוצעו למכירה בבקבוקים, בפחיות ומחבית.

מיסטר זלצר. באדיבות מיסטר זלצר,
לכו על הלימון/באדיבות מיסטר זלצר

אני מאד בעד הטרנד הזה, הוא קליל, האלכוהול כמעט ולא מורגש, הוא מרווה ובעיקר לא מתוק. במקרה של מיסטר זלצר, התפוז היה הכי מוצלח, אחריו הלימון שהיה מעט סינתטי, ולבסוף המנגו, שלא היה נגיש במיוחד מבחינת הטעם.

המחיר: 12-14 שקלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully