וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוס יין ב-18 שקלים. ועוד המלצות לסופ"ש

אסנת גואטה

עודכן לאחרונה: 4.8.2023 / 11:24

שוב סוף השבוע כאן. וגם אסנת גואטה עם כל מה שנכון לשתות עכשיו

ק-פה האנוי. יונתן בן חיים,
תשתו משהו? קפה האנוי/יונתן בן חיים

קפה האנוי חותכת את מחירי היין

נכון, המסעדה הויאטנמית קפה האנוי, כשרה ולא פועלת בסופי שבוע, אבל לא יכולנו לוותר על ההמלצה הזו: המסעדה חתכה משמעותית את מחירי היין. טווח מחירי הכוסות יעמוד על 18-34 שקלים. לדוגמא: כוס 'שרדונה הרצוג': 18 שקלים במקום 46 שקלים, כוס 'פסגות סיני': 25 שקלים במקום 48 שקלים.

מחירי הבקבוקים ינועו בין 60-400 שקלים. בקבוק 'גוס ביי סוביניון בלאן': 115 שקלים במקום 235 שקלים , בקבוק 'פטי קסטל': 150 שקלים במקום 275 שקלים, בקבוק 'רוזה מדמואזל': 120 שקלים במקום 195 שקלים, בקבוק 'רוזה קוט דה פרובנס': 105 שקלים במקום 155 שקלים.

כל הכבוד לקפה האנוי, שדואגת שנהיה מספיק שיכורים כדי להתמודד עם כל מה שקורה פה. הלוואי שעוד מסעדות ילכו בעקבותיה.

איפה: מלכי ישראל 3 תל אביב
טלפון: 03-677-1184

קפה האנוי. יהונתן בן חיים,
קפה האנוי/יהונתן בן חיים

בירה לסופ"ש: שופרהופר

שופרהופר הייתה בירת החיטה הראשונה שנעשתה מחוץ לבוואריה. תהליך הבישול הייחודי שלה הופך אותה לבירת חיטה בסגנון "שמפניירי":. תסיסה חמה יחסית ושימוש בחיטה גרמנית מעניקים לבירה הזו את המרקם המוכר של בירות חיטה, לצד טעמים הדריים של תפוז ואשכולית וגיזוז עדין.

לכן היא נחשבת לבירה קלילה יותר, מושלמת לימים חמים (קיץ תל אביבי מישהו?), כזו שתשתלב מעולה עם אוכל חריף ולא תכביד. בירה רעננה, פירותית אבל לא מתוקה ואלגנטית, ואם לסכם את זה: כזו ששותים בלי לחשוב יותר מדי. 5% אלכוהול. המחיר: 45 שקלים לשישייה.

עוד בוואלה!

לא רק אילון מאסק: יקבי כרמל שמים אקס

לכתבה המלאה
שופרהופר, בירת חיטה. יח"צ,
מושלמת לימים חמים/יח"צ

יין לסופ"ש: כרמל Xperiment

יקבי כרמל לא נחים לרגע ומוכיחים שאפשר להיות ענקיים, בלי להפסיק ליצור ולהתחדש. לאחרונה השיק היקב את סדרת Xperiment - המיוצרת בכמויות קטנות, במסגרתה נוסו ונבחנו זנים חדשים, שיטות גידול ותהליכי ייצור חדשים. הסידרה כוללת כרגע שלושה יינות זניים לבנים, מבציר 2022: ויוניה, פרנץ ו- וורדלו. כולם נהדרים ומיוחדים,

כרמל Xperiment. איל קרן,
מעוניינים להשתתף בניסוי?/איל קרן

ההמלצה היום מתמקדת ב-וורדלו, זן פורטוגלי מהאי מדיירה. השילוב בין הזן הפורטוגלי לטרואר המקומי יצר יין מינרלי מאוזן ופרחוני עם עושר פרי בפה שיש בו גם חמיצות בינונית. איזה כיף של יין, ויופי של סידרה. אני מאחלת לכרמל להמשיך ולהיות חדשניים ככה. המחיר: 120 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully