וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש השנה 2023: אוכל מוכן, מארזים, מתנות וכל מה ששווה לאכול במהלך חגי תשרי

13.9.2023 / 6:00

מנות מיוחדות וקלאסיקות מתקמבקות, דילים שווים והפתעות משתלמות: החדשות הטעימות של ישראל

שווארמה וייסברג, תל אביב/יניב גרנות

כל הפתיחות (והסגירות גם, הלוואי ולא היינו צריכים), תפריטים חדשים ומנות במהדורה מוגבלת, פסטיבלים וחגים, ארוחות מיוחדות ואירועים של פעם בשנה (רצינו לכתוב סילבסטר, אבל הבנו כבר מזמן שכמעט כל שבועיים יש כאן איזה "יום ה... הבינלאומי", ובמקומותינו זאת סיבה מספיק טובה לאיוונט).

כל המתכונים (הטובים) לראש השנה
הסבתות, הסיפורים וכל מה שנכנס ביניהם: סירי ראש השנה של ארז קומרובסקי
העוגות הכי טובות של ראש השנה 2023 (כולל מנצחת די ברורה)

שף שמתארח ושפית שמארחת גם כן, מסעדה שמתחפשת וצוות שמחליף מקום, למה לא, בעצם. מנה שמקבלת קורת גג (וקירות) משלה, אבל גם "חור בקיר" שווה מספיק כדי שנדווח. אילת וחיפה, השרון והשפלה, ותל אביב (אבל בשום פנים ואופן לא רק היא).

בקיצור, קבלו את חדשות האוכל של ישראל. והפעם - מנות מיוחדות וקלאסיקות מתקמבקות, דילים שווים והפתעות משתלמות. וזאת רק המנה הראשונה.

בתיאבון!

ג'ורג' וג'ון

ג'ורג' וג'ון, תל אביב. חיים יוסף,
ג'ורג' וג'ון/חיים יוסף

תומר טל ומסעדת האם שלו במלון דריסקו פותחים שנה עם ארוחה חגיגית, גדולה וטעימה.

התפריט כולל שני פתיחים לזוג, מנה ראשונה, מנת ביניים, מנה עיקרית וקינוח לבחירה לכל סועד. תוכלו למצוא בו, בין היתר, טרין כבד אווז עם בריוש קלוי ומוסטרדה תאנים, שקדי עגל עם רוטב שום לבן, לוקוס צלוי בפחם עם רוטלו תרד ובשמל יוגורט, וגם נתח קצבים דק צלוי בג'וספר עם מלון בוסר מוחמץ. מחיר: 600 שקלים לאדם.

לג'ורג' וג'ון

כל המתכונים, כל הסודות

התפריט המושלם לראש השנה

לכתבה המלאה

מרינדו ורן שמואלי

ראש השנה 2023, מרידנו עם רן שמואלי. אנטולי מיכאלו,
ראש השנה של מרינדו ורן שמואלי/אנטולי מיכאלו

רשת הקצביות המצוינת והשף הישראלי המצוין לא פחות משתפים פעולה לכדי קולקציית מרכז שולחן, שהיא גם סגירת הפינה האולטימטיבית לחג, וגם העוגן שאחריו לא צריך יותר פינות, וגם לא שולחן.

תוכלו למצוא פה, לבד ממוצרי מרינדו שזמינים כרגיל, אסאדו דבש ותבליני סתיו (נתח שורט ריב על העצם בבישול ארוך, שסופו בשר רך שלא מוותר על נוכחות, 109 שקלים לק"ג, ומארז של כשני ק"ג שיספיקו ל-8-10 אנשים), קדירת טלה בשורשים וסילאן (נתחי בשר מתובלים שזקוקים למעט הכנת כיריים-תנור ולחיזוק ירקות למי שחושק בחיזוק כזה, ומספקים בתמורה סיר שהוא משתה שלם, לא פחות, 139 שקלים לק"ג, במארז של כשני ק"ג שיספיק ל-8-10 אנשים), וגם סינטה כרוכה בתערובת תבלינים (199 שקלים לק"ג, במארז של כשני ק"ג) - כולם מוכנים לעשייה, עם הוראות מפורטות ופורמט אל-כשל יעיל, טעים, ומפואר.

למרינדו

שטרודל

שטרודל, חיפה. אפיק גבאי,
שטרודל/אפיק גבאי

המסעדה הערבית הנהדרת במושבה הגרמנית שבחיפה משמרת מסורת משמחת ומותירה דלתות פתוחות גם בערב החג.

תוכלו למצוא פה, בין היתר, מניפת סינטה עגלה על קרם בטטה, ברבוניות מטוגנות, סביצ'ה דניס על עשבים ירוקים ופירות יבשים, ברוסקטה ראגו עם איולי צ'ילי ועלה ג'רג'יר, טרטר עגל וגם לילות בירות וכנאפה לקינוח.

לשטרודל

אואזיס

ראש השנה 2023, אואזיס, תל אביב. אנטולי מיכאלו,
ראש השנה של אואזיס/אנטולי מיכאלו

רימה אולברה והעוגן התל-אביבי שלה פותחים שנה עם ארוחת חג המשלבת תפריט פתוח ומסלול סגור.

תוכלו למצוא פה, בין היתר, סלט זוקיני נא עם שמן כמהין, מיץ לימון וגבינת פקורינו רומאנו, לברק שלם צלוי ללא האידרה עם "סלסה ורדה בלהבות", קרוקטים של מוצרלה ופלפל פדרון מטוגן, וגם חזה ברווז בגריל עם פירה תפוחי אדמה וגלייז תה שחור. מחיר: 320 שקלים לאדם (כולל מים מינרליים או מוגזים).

לאואזיס

אלנה

מסעדת אלנה, מלון נורמן, תל אביב. חיים יוסף,
מסעדת אלנה/חיים יוסף

מסעדת הקרקע של מלון נורמן בתל אביב חוגגת שנה חדשה עם תפריט ערב מיוחד של דניאל צור ועומר שדמי.

תוכלו למצוא פה, בין היתר, חלה טרייה וקרודו דג ים, דלעת צלויה עם אגוזי לוז וסלט תפוחי אדמה עם בוטרגה, כרוב ממולא, קונסומה עוף עם טורטליני ממולא כבד עוף, עיקריות לבחירה דוגמת סינטה טלה עם פריקה וציר בקר ופילה לוקוס באקווה פאצה וגם טארט תפוחים ודבש, מעמולים ופירות לקינוח. מחיר: 720 שקלים.

עוד קודם לכן, ביום שלישי הקרוב (12 בספטמבר, 17:00), יתקיים במסעדה מפגש קולינרי-תרבותי מעניין, שיאגד יחד את דויד קישקה ואת אנשי מסעדת דיספרוטר (Disfrutar) הקטלונית מברצלונה.

התכנית כוללת שיחה על אוכל ואירוח, שתאפשר הצצת מאחורי הקלעים אל אחד המקומות הלוהטים באירופה, וכן תפריט יין וטאפאסים מיוחד.

לאלנה

לולה מרטין

ראש השנה 2023, לולה מרטין, הרצליה. עוז אוחיון,
ראש השנה של לולה מרטין/עוז אוחיון

מסעדת הים ההרצליינית של אפי אללוף פותחת דלתות לארוחת חג גדולה וטעימה.

תוכלו למצוא כאן, בין היתר, אשונות מרכז שולחן כמו פלפל שושקה ממולא בגבינת פטה פיקנטית, איקרא וכבד קצוץ עם ריבת אגסים, חריימה סטייק לוקוס ו"קדירת דייגים יפואית" עם ראש לוקוס,, ומנות עיקריות דוגמת אוסובוקו טלה בבישול ארוך, כרע עוף ממולא פריקי, או פילה לברק מדורה עם עלי גפן, תרד, שום וצ'ילי. מחיר: 470 שקלים לאדם, 300 שקלים לילד (כולל שתייה קלה, יין, שתייה חמה, קינוח ושירות).

ללולה מרטין

טנדורי

ראש השנה 2023, טנדורי. שני בריל,
ראש השנה של טנדורי/שני בריל

רינה פושקרנה חוגגת שנה חדשה במשתה הודי שיתקיים הן בטנדורי Lands End התל-אביבית, והן בשלוחה ההרצליינית של טנדורי.

תוכלו למצוא פה, בין היתר, דג פאקורס עם רוטב נענע ותמרהינדי, עוף טיקה, "כבש דה פאיזה" עם רוטב אגוזי קשיו ותבליני קשמיר מסורתיים, עוף מקהאני ברוטב אדום, בופה פתוח של תוספות ותבשילים, וגם זעפרני קיר, גולאב ג'מון ובנופי לקינוח. מחיר: 225 שקלים.

לטנדורי

קייטרינג מונייר

ראש השנה 2023, קייטרינג מונייר. אפיק גבאי,
ראש השנה של מונייר/אפיק גבאי

הקייטרינג הוותיק פותח שנה עם קולקציית מגשים דבשית ומתוקה, וכוכב אחד נוצץ.

מדובר בגירסת מיני של קינוח עקיצת הדבורה, שהיא בריוש ממולא בשכבה עבה של קרם מסקרפונה וקרם וניל, בתצורת 15 יחידות מושחתות וצבעוניות במגש.

לבד מאלה, תוכלו למצוא פה עוגת עקיצת הדבורה ועוגת קוגלהוף, פרופיטרול רימונים, עוגת דבש בחושה ומצופה וטארטלטים תפוח בדבש, גביעי מוס רימונים ופרסבורגר תפוחים, מגוון עוגיות פיננסייר ואופציות מלוחות כמו סלט טאבולה רימונים, כריכי קרואסון עם גבינת עיזים ודלורית צלויה ומגש חג ועליו תפוחי עץ, גרגירי רימון, דבש ותמרים.

למונייר

מיג'אנה

ראש השנה 2023, מיג'אנה. אנטולי מיכאלו,
ראש השנה של מיג'אנה/אנטולי מיכאלו

המסעדה המצוינת בערערה פותחת דלתות גם בערב ראש השנה, ומציעה ארוחה חגיגית ומפוארת תוצרת עומאר עילוואן.

תוכלו למצוא פה, בין היתר, קובה מאקלייה (בצק בורגול ממולא בבשר טחון, מתובל בבהרט ומטוגן), ריזוטו פריקי עם פטריות מוקפצות, "פאטוש ביירותי עם רכז רימונים, זעתר, סומאק וגבינת פטה כבשים מקומית, פילה בקר על האש, קבב חאלבי ברוטב עגבניות שכוסה בבצק, וגם "אום עלי" וקרם ברולה טחינה לקינוח.

למיג'אנה

הניצחון של חני

הניצחון של חני, אשקלון. אפרת לובל,
הניצחון של חני/אפרת לובל

המסעדה האשקלונית של חני הייניק חוגגת שנה חדשה עם תפריט רומני של אוכל מוכן, ובו קלאסיקות ביתיות שכולן מחוות להוריה.

תוכלו למצוא כאן, בין היתר, גפילטע פיש וסלט תפוחי אדמה, קרפלך ומרק עוף עם אטריות, סלט חצילים ומרק צ'ורבה, כבד קצוץ ואיקרה, רגל קרושה וקבבים ליום שאחרי (או ליום עצמו, בכל זאת).

לניצחון של חני

מנסורה

ראש השנה 2023, מנסורה, תל אביב. מנסורה,
ראש השנה של מנסורה/מנסורה

המסעדה התל-אביבית המצוינת פותחת דלתות גם לארוחת פתיחת שנה מיוחדת, ובה יוגשו מנות ברוח החג, לצד התפריט הרגיל.

תוכלו למצוא כאן, בין היתר, טרטר דג ים עם רימונים, תפוחים ואחו בלנקו, שוק טלה, קוקטייל שיכר רימונים ביתי וגם טארט תפוחים וגלידת דבש לקינוח.

למנסורה

קוקו רוטיסרי

ראש השנה 2023, קוקו רוטיסרי. אנטולי מיכאלו,
ראש השנה של קוקו רוטיסרי/אנטולי מיכאלו

אילן ניב ומסעדת הבשר והעופות המצוינת שלו חוגגים שנה חדשה עם תפריט מיוחד של אוכל מוכן, שזמין במשלוחים ובאיסוף עצמי מהבורסה ברמת גן.

תוכלו למצוא פה, בין היתר, ספריבס טלה מעושן ופיקניה עגל, עוף מעושן בגלייז ברביקיו ועוף רוטיסרי שלם, עוף ממולא אורז מלא ופירות יבשים וכופתאות גונדי ברוטב לימוני עם גרגרי חומוס, מרק חרירה מרוקאי ופלפלים שלמים בחומץ, חציל צלוי וסלט כרוב לבן, וגם מג'דרה פרא, אורז צהוב עם חמוציות וגרעינים ותפוחי אדמה מעוכים.

לקוקו רוטיסרי

כרמלה

ראש השנה 2023, כרמלה. כרמלה,
ראש השנה של כרמלה/כרמלה

אתר האונליין הגדול חוגג שנה חדשה עם מארזי תשרי בהרכבה עצמית, גיפט קארד להטענה, והפתעות נוספות.

מארז ראש השנה, למשל, כולל תמרים צהובים עסיסיים, תפוחים צבעוניים, דבש איכותי, כדורי תמרים, טופי בעבודת יד וגם שני בקבוקי יין של יקב קסטל. מחיר: 275 שקלים.

לכרמלה

האפיסרי

ראש השנה 2023, האפיסרי, נתניה. אסף קרלה,
ראש השנה של האפיסרי/אסף קרלה

המעדנייה הנתנייתית הנהדרת של אביב משה חוגגת שנה חדשה עם תפריט "אל תיכנסו למטבח הביתי" צבעוני וטעים.

תוכלו למצוא פה, בין היתר, סלט כרוב סייגון וחזרת, מטבוחה וסלט תפוחי אדמה, כבד קצוץ וקרפלך בשר, גפילטע פיש וקיגל, סלק ממולא וקציצות דגים, פילה סלמון ברוטב חרדל ודבש וגם שוק טלה.

להאפיסרי

דלימארק

דלימארק, ראשון לציון. דמיטרי פומזן,
ראש השנה של דלימארק/דמיטרי פומזן

המעדנייה החדשה של עדי ואורן בלכר בראשון לציון חוגגת פתיחת שנה עם אוכל מוכן, ומדפים מתפקעים ממתנות פוטנציאליות.

תוכלו למצוא פה, בין היתר, ספריבס טלה בבישול ארוך, בשר ראש ברוטב פיקנטי, צלי כתף ברוטב ערמונים, מאפה קדאיף ממולא בשר מפורק ברוטב ציר בקר, עוף שלם ממולא באורז ופירות יבשים, פילה סלמון ברוטב לימוני, אורז ספרדי עם זעפרן, תבשיל מנגולד עם לימון כבוש ועריסה, וגם כלי הגשה בייבוא אישי, מפות, פרחים ונרות. למארחים, אבל גם לכם.

לדלימארק

קיטשן 94 וג'קי אזולאי

ראש השנה 2023, קיטשן 94 עם ג'קי אזולאי. אסף קרלה,
ראש השנה של קיטשן 94 וג'קי אזולאי/אסף קרלה

המסעדה התל אביבית משתפת פעולה עם השפית הפופולרית, ופותחת שנה עם הרבה מאוד סירים מסקרנים, וטעימים.

תוכלו למצוא פה, בין היתר, סלמון בקראסט עשבי תיבול, קציצות בקר, קציצות דגים, פלפלים ממולאים, תחתיות ארטישוק ממולאות, כרע עוף בגריל, מפרום, דג מרוקאי, תבשיל אסדו ללא עצמות, ספגטי בולונז, קציצות עוף עם אפונה, מוסקה בשר, קוסקוס ירקות וגם מארזי שבת בבוקר עם סירי ג'חנון, חמין כמו שצריך ופלטות קינוחים כמובן.

לקיטשן 94

A Night On Earth, מקלאן

מארז A Night On Earth, מקלאן. מקלאן,
מארז A Night On Earth של מקלאן/מקלאן

המזקקה הסקוטית המפוארת חוגגת שנה חדשה עם מסורת ממולדתה.

מדובר ב-A Night On Earth, מהדורה שנתית מוגבלת המציגה את ה-Hogmanay, חגיגות ראש השנה של סקוטלנד, שעוצבה בשיתוף פעולה עם המאיירת היפנית-צרפתיה אריקה דורן, ובהשראת טקסי האש שמתקיימים במהלך אותן חגיגות.

המארז כולל וויסקי סינגל מאלט בעל ארומת וניל, חמאה ותפוח אפוי, עם מתיקות קטיפתית רכה המזכירה מרשמלו קלוי קלות ותפוזים מיובשים, וסיומת בינונית המותירה טעמי חמאה מתקתקה וביסקוויטים אפויים. מחיר: 850 שקלים.

וניליה

ראש השנה 2023, וניליה. בועז לביא,
ראש השנה של וניליה/בועז לביא

רשת הגלידות הוותיקה חוגגת שנה חדשה בדרך הכי טובה שיכולה להיות - גלידת דבש (מאקליפטוס ופרחי בר) ומרציפן על בסיס שמנת, עם שבבי שקדים קלויים. מחיר: 19 שקלים למנה.

לווניליה

ג'ירף

ראש השנה 2023, ג'ירף, מנת טיקה מאסלה. יהונתן בן חיים,
ראש השנה של ג'ירף/יהונתן בן חיים

הרשת האסייתית הוותיקה חוגגת שנה חדשה עם ריענון תפריטי מיוחד, ודיל אלכוהול משתלם.

תוכלו למצוא פה, בין היתר, באן קריספי צ'יקן עם איולי ובצל כבוש, באן בשר מפורק עם רוטב שזיפים תאילנדי ומלפפון חמוץ, "טוקיו סביצ'ה" (סלמון, אבוקדו, עירית וצנונית ברוטב פונזו-יוזו על אצת נורי טמפורה), דניס טיקה מסאלה על הגריל וגם עוגת גבינת מימי לקינוח.

במהלך ספטמבר (ימים ראשון-חמישי) תצטרף לכל הטוב הזה גם הנחת 50% על בירה, יין וקוקטיילים מסוימים (אפרול שפריץ, טובורג מהחבית וג'וני ווקר בלונד עם ספרייט, למשל), שתעמיד את מחירם על 18 שקלים. לצדה, יושקו גם "צ'יבה" (משקה בטעם לימונים, יוזו, מלפפון ומאצ'ה, 22 שקלים) ו"קוסמוי" (משקה בטעם לימונים, ליצ'י, חמוציות, למון גראס וקפיר ליים, באותו מחיר).

לג'ירף

סיטארה

סיטארה. יהונתן בן חיים,
מסעדת סיטארה/יהונתן בן חיים

המסעדה הוותיקה על קו החוף הצפוני של תל אביב חוגגת שנה חדשה עם מנות מיוחדות, מותאמות תשרי.

תוכלו למצוא פה, בין היתר, סשימי ילוטייל עם תאנים ויוגורט מתובל, טרטר טונה עם רימונים וצזיקי, שישברק פורל בציר דגים, לברק שלם עם שום קונפי וכן ריזוטו תירס ופירות ים. 

לסיטארה

בורדו

ראש השנה 2023, בורדו, משמר השרון. בורדו,
ראש השנה של בורדו/בורדו

המעדנייה השרונית הוותיקה חוגגת שנה חדשה עם תפריט מגוון שכולו קיבוץ גלויות טעים.

תוכלו למצוא פה, בין היתר, גפילטע פיש וכבד קצוץ, מרק עוף צח ורגל קרושה, שיפודי פרגית בקרמל וצלי בקר ברוטב יין אדום, ראש דג ממולא וקובה בשר, וגם עוגות מוס וקראמבל תפוחי עץ לקינוח.

לבורדו

סרפינה ויאוזה

ראש השנה 2023, סרפינה. נדב רוזנברג,
ראש השנה של סרפינה/נדב רוזנברג

המסעדה האיטלקית של יקי כביר חוגגת שנה חדשה עם שתי מנות מיוחדות, מהמטבח של סבטלנה קנייבסקי - אסאדו בבישול ארוך עם חרדל ודבש, תפוחי אדמה ורימונים, וכן גרבלקס סגול עם שמן עשבי תיבול, קרם פרש ופוקצ'ינה.

מתחתיה, משווה אחותה האסייתית עם "טוניאקי" (רול סושי ובו טונה, אבוקדו, תפוח פינק ליידי, וטופ של טונה וטוביקו שחור), וגם פנקוטה רימונים עם קדאיף ופירות יער טריים.

לסרפינה, וליאוזה

נינה ביאנכה

ראש השנה 2023, נינה ביאנכה. נינה ביאנכה,
ראש השנה של נינה ביאנכה/נינה ביאנכה

המסעדה הים-תיכונית חוגגת שנה חדשה עם תפריט מיוחד, בסימן תשרי כמובן.

תוכלו למצוא פה, בין היתר, דג עטוף בכרישה מאודה, סשימי בוויניגרט רימונים ותפוח, עוגת תמרים בדבש עם תפוח עץ מקורמל וגם קוקטייל תפוח בדבש על בסיס וויסקי ועירבובים הום-מייד.

לנינה ביאנכה

מקס ברנר

ראש השנה 2023, מקס ברנר. דני גולן,
ראש השנה של מקס ברנר/דני גולן

רשת השוקולד והמתוקים חוגגת שנה חדשה עם קולקציית מארזים צבעונית, מגוונת וטעימה.

תוכלו למצוא פה, בין היתר, פרלינים בעבודת יד, ליקרים על בסיס שוקולד מריר, יינות בוטיק וגם מוצרי טיפוח מהליין החדש (והמוצלח) של הרשת, המבוססים על חמאת קקאו כמובן.

מארז "Ultimate Holiday", למשל, כולל פרלינים, פקאן סיני עטוף בנוגט ובאבקת קקאו, כדורי דגנים עטופים בשוקולד חלב, נוגט ואבקת קקאו, כדורי דגנים עטופים בשוקולד לבן, נוגט, וקוקוס קלוי, קוביות שוקולד חלב ממולאות בנוגט ובשברי פקאן סיני וגם טיפות שוקולד חלב ממולאות בקרם אגוזים לבן. מחיר: 68-499 שקלים.

למקס ברנר

המבר בורגר קומבר

ראש השנה 2023, מסעדת המבר בורגר קומבר, כפר נחף. נור עזאם,
ראש השנה של המבר בורגר קומבר/נור עזאם

מסעדת ההמבורגרים הגלילית של היתם מצרי חוגגת שנה עברית חדשה עם פתיחת דלתות מתמשכת, ודיל משפחתי משתלם.

בימי החג (שישי-ראשון, 15-17 בספטמבר) תוכלו למצוא כאן ארוחה הכוללת ארבעה המבורגרים 200 ג' עם תוספות כמו שווארמת כבש וצנוברים, צ'וריסוס או אסדו עגל מעושן, פלטת מטוגנים משפחתית עם צ'יפס, פוטטוס קרוקטים ושניצלים וגם מלבי לקינוח ב-249 שקלים.

להמבר בורגר קומבר

תן ביס

תן ביס. אורי מגנוס,
שליחי תן ביס/אורי מגנוס

פלטפורמת המשלוחים הכתומה נערכת אף היא לחג, עם מבצע משתלם וממוקד.

מדובר בהנחה של 15% על כל התפריט שתיושם עד 15 בספטמבר, עם הזמנת משלוח עד הבית מפיש טו גו (דגים טריים ומוצרי מעדנייה), סוליקה של אבי ביטון, דליקטסן של רותי ברודו (שארוחת החג המצוינת שלה כבר נסקרה כאן), רשת יין בעיר, קונדיטוריית מתוקה, המלביה וכן גרקו דלי.

לתן ביס

קיטון

ראש השנה 2023, קיטון. דניאל לילה,
ראש השנה של קיטון/דניאל לילה

המסעדה התל-אביבית חוגגת שנה חדשה עם תפריט אוכל יהודי עד הבית.

תוכלו למצוא פה, בין היתר, כבד קצוץ, גפילטע פיש וחזרת אדומה, מרק עוף קלאסי עם קרפלעך, קניידלך, שוק אווז בצלייה איטית, לשון עגל, צימעס, וגם ראשונות וסלטים, עיקריות וכל מה שצריך כדי לסגור את ארוחת החג הגדולה.

לקיטון

מאפה נאמן

ראש השנה 2023, מאפה נאמן. גיל אבירם,
ראש השנה של מאפה נאמן/גיל אבירם

רשת האפייה הפופולרית חוגגת שנה חדשה עם מדפים מתפקעים באפשרויות מתוקות.

תוכלו למצוא כאן, בין היתר, עוגת דבש קלאסית ועסיסית שתובלה בקינמון, ג'ינג'ר טחון וציפורן, עוגת דבש-פיסטוק, גירסה דבשית עם תפוחים ושקדים לבנים, טארט תפוחים עם קרם מרציפן, טארט פיצוחים עתיר קרם טופי, פס עקיצת הדבש עם קרם שמנת פטיסייר, חלה מתוקה, רול דבש רושה, שטרודל תפוחים, טארט פירות, וגם עוגיות לבבות דבש.

למאפה נאמן

ביגה

ראש השנה 2023, ביגה. דוד מויאל,
ראש השנה של ביגה/דוד מויאל

רשת בתי הקפה והאפייה חוגגת שנה חדשה עם "תפוח בדבש מבית סבתא", עוגה בחושה ונטולת גלוטן עם תפוח ודבש כמובן.

העוגה העשירה מצטרפת לקולקציה החגיגית של ביגה, ובה עוגת מוס דבש עם תפוחים מקורמלים (גם היא ללא גלוטן), עוגת דבש בחושה קלאסית, וכן עוגת דבש אגוזים בחושה.

לביגה

רביבה וסיליה

ראש השנה 2023, רביבה וסיליה. איילת וייס,
ראש השנה של רביבה וסיליה/איילת וייס

רשת האפייה והבישולים חוגגת שנה חדשה עם משלוחים מתוזמנים היטב, קינוחים מיתולוגיים, מגשי אירוח, מארזים מושקעים ומתנות, גם לעצמכם.

תוכלו למצוא פה, בין היתר, מארז "שתהיה שנה דבש" (בקבוק יין 500 מ"ל, עוגת דבש קטנה, שקית עוגיות, שברי שוקולד, 225 שקלים), מארז "תביאו משהו טעים" (עוגת דבש ארוכה, צנצנת דבש, שברי שוקולד, שתי שקיות עוגיות, צנצנת ריבה וחלבה, 270 שקלים), וכן מארז "ישמח לבב אנוש" (בקבוק יין 500 מ"ל, צנצנת דבש, עוגת דבש ארוכה, שקית עוגיות, שברי שוקולד, צנצנת ריבה, 275 שקלים).

לרביבה וסיליה

אוקינאווה

ראש השנה 2023, אוקינאווה. אמיר מנחם,
ראש השנה של אוקינאווה/אמיר מנחם

הרשת האסייתית הוותיקה חוגגת פתיחת שנה תחת המוטו "שנהיה לסושי ולא לגפילטע", ועם מגשי אירוח תואמים כמובן, למשרד או הביתה.

תוכלו למצוא פה, בין היתר, מגש סושי צמחוני-טבעוני (64 יחידות), מגשי סושי מעורבים עם ירקות ודגים (80-120 יחידות), מגש סשימי ובו גם "פרחי דגים", ומגשים אסייתיים עם גיוזה בעבודת יד, דים סאם, נאמס, לחמניות באן ויקיטורי. מחיר: 310-610 שקלים (כולל בקבוק סויה זכוכית, ובמבצע חגים המעניק בקבוק יין בהזמנת שני מגשים).

במקביל, תחגוג מסעדת אוקינאווה שבלבונטין תפריט מיוחד חדש, בהובלת רועי סופר.

התפריט, ששם דגש מוצדק על דגים נאים, כולל "טיראדיטו נוסח אסיה" (סשימי ילוטייל, צ'ימיצ'ורי ג'ינג'ר יוזו כוסברה, צ'ילי טרי, בצל סגול, עלי סאקורה; סביצ'ה), דג ים לבן כבוש בליים עם מלון ורוטב לצ'ה דה טיגרה, סיגר קריספי במילוי טרטר טונה אדומה, קרם אבוקדו-יוזו-וואסבי ושומשום שחור, וגם "סלמון סאראדה" (נתחי סלמון עם אטריות שעועית, קולורבי, מנגו וקשיו מסוכר).

לאוקינאווה

Tavi

ראש השנה 2023, Tavi. רומי מרגלית,
ראש השנה של Tavi/רומי מרגלית

פלטפורמת המשלוחים החדשה והיעילה חוגגת פתיחת שנה עם דגש מוצדק על המנה האחרונה, והנחה משמחת של 10%.

תוכלו למצוא פה, בין היתר, גלידת דבש פולן דבורים ופאי דבש של גרקו, גלידת יוגורט דבש של סטודיו ג'לאטו, פאי תפוחים ללא גלוטן של עמית ברקת פטיסרי, וגם גלידת טחינה ועוגת דבש או גלידת יוגורט של אייססלון.

ל-Tavi

Galilee's

ראש השנה 2023, Galilee's. Galilee's,
ראש השנה של Galilee's/Galilee's

החברה הצפונית חוגגת שנה חדשה עם מארזים המאגדים את מיטב תוצרת הבוטיק הגלילית, ותוך קידום Special Art, פרויקט המשלב אומנים בעלי מוגבלויות, ומשתף אותם ברווחי הסדרה.

כך, מארזי "מהגליל באהבה" (דבש פרחי בר, יין קברנה סירה, שמן זית בכבישה קרה, 132 שקלים) ו"פינוק גלילי" (שמן זית בכבישה קרה, רוטב צ'ילי-שום, טפנד זיתים שחורים, 150 שקלים) עוצבו על ידי נהר שניר מקיבוץ נווה איתן, שנפגע בגיל 11 בתאונת דרכים בעת שביקר בארצות הברית. הוא חי בקהילת בית אלישע לאחר שיקום ממושך, כותב שירים ומצייר.

ל-Galilee's

פאנקו

ראש השנה 2023, פאנקו. דני מילר,
ראש השנה של פאנקו/דני מילר
ראש השנה 2023, פאנקו. דני מילר,
ראש השנה של פאנקו/דני מילר

אתר היין והאלכוהול חוגג שנה חדשה עם קולקציית מארזי מתנה מגוונת ומשתלמת.

תוכלו למצוא פה, בין היתר, מארז יין וגבינות (89 שקלים), מארז "קלאסיקה ישראלית" (שמן זית של משק הלפרן וקברנה סוביניון של יקבי ירושלים, 95 שקלים), מארז חג שמח (קברנה סוביניון של יקבי ירושלים, שמן זית ודבש של משק לין, 119 שקלים), וגם מארז זוג בוטיק ישראלי (יין קסם אדיר של עגור, סוביניון בלאן של כרם בן זמרה, שמן זית ודבש של משק לין, 329 שקלים).

לפאנקו

לג'נדה

ראש השנה 2023, לג'נדה. יערה גדרון,
גלידת ראש השנה של לג'נדה/יערה גדרון

רשת הגלידריות הפופולרית פותחת שנה עם כל סימני החג כמובן.

תוכלו למצוא כאן מקפא יוגורט עזים חמצמץ עם מיץ רימונים סחוט טרי (שיודע לקבל גם תוספות מפנקות מלמעלה), גלידת יוגורט תמרים וגם גלידת פאי תפוחים עם עוגיות ביסקוטי ומעט קינמון.

ללג'נדה

שכולו טוב

ראש השנה 2023, קבוצת שכולו טוב. קבוצת שכולו טוב,
ראש השנה של קבוצת שכולו טוב/קבוצת שכולו טוב

המיזם המשקם אנשים עם מוגבלויות חוגג שנה חדשה עם קולקציית מארזים מפנקת, ומקסימה.

תוכלו למצוא פה, בין היתר, חבילות ספא וקופסאות שוקולד, נרות וערכות בישול, בקבוקי אלכוהול נדרשים וצמחים לבית. כך, למשל, כולל מארז שנה Top (140 שקלים) מגש עץ, יין, שוקולד טופינג, מארז שוקולד לבבות ושתי טבלאות שוקולד, בעוד מארז "משאלות בטראפלס" כולל יין של יקב טפרברג, דבש ושמיניית טראפלס.

לקבוצת שכולו טוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully