וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוכנית הקיץ: משקאות אולטימטיביים לחופשה מושלמת

סנהדרינק TV, וואלה+

עודכן לאחרונה: 25.8.2023 / 9:24

מהכינרת עד ליסבון, מפראג עד מצפה רמון ומסנט לואיס, מיזורי, עד למרתפי הבירה של מינכן. חבורת היעדים, הבקבוקים והמתכונים שיהפכו את חופשת הקיץ שלכם לבלתי נשכחת

סנהדרינק תכנית חופשות/וואלה +

הקיץ עוד אתנו, אבל החופש הגדול יסתיים בעוד כמה שבועות. ההורים שבינינו יעברו מימון של קייטנות למימון של רכישת ציוד לקראת שנת הלימודים הבאה, אבל לא לפני שייצאו לחופשה. גם מי שמתרחק מנתב"ג בסוף אוגוסט מתכננים כבר את חופשות החגים שלה. ומה אתנו? בשבילנו החופש הכי חשוב הוא חופשי על הבר.

אז איפה ביקרנו החודש, ומה היינו לוקחים אתנו לחופשה על אי בודד? מיד נארוז לבד ונצא לדרך, אבל קודם כל נכיר את החברים בקבוצת הטיול המאורגן שלנו: יאיר גת, עורך ערוץ סנהדרינק, טל חוטינר, סמנכ"ל מזקקת מילק אנד האני, טליה לוין, עיתונאית מעריב, ניר קיפניס עורך וואלה כסף, וליד הבר, האחת והיחידה, המיקסולוגית ושגרירת מותג בלוגה בישראל: ריי ווייט.

סנהדרינק TV אוגוסט 23. צילום מסך, מערכת וואלה!
ריי ווייט מכינה בליני/מערכת וואלה!, צילום מסך

מכתב בבקבוק

אחרי משקה ראשון על חשבון הבית, יצאנו מהבית אל החופשה האולטימטיבית, או ליתר דיוק: הדרינק האולטימטיבי, וניסינו לענות, כל אחד בתורו על השאלה: אילו בקבוקים היינו לוקחים איתנו אולי לאי בודד, אבל כדי ללגום בהנאה בחופשה המושלמת.

סנהדרינק TV אוגוסט 23. צילום מסך, מערכת וואלה!
שותים ומפטפטים: טל חוטינר, יאיר גת, טליה לוין וניר קיפניס/מערכת וואלה!, צילום מסך

שותים את העולם

במבט ראשון אנחנו נראים כחבורת שתיינים, אבל תאמינו או לא, אנחנו עוסקים גם בעיתונות חוקרת, ולכן לא רק דיברנו על מה לשתות בחופשה, אלא אפילו לקחנו את החיבה שלנו לברים עד לסוף העולם וחזרנו עם צילומים בלעדיים מארצות הברית, צ'כיה ופורטוגל. וכדי שלא נשתה הרבה על בטן ריקה, השף ליאון אלקלעי, הפתיע אותנו עם מנה שאמא שלו הייתה עושה ושהחבר'ה שלו היו באים אליו בשבילה.

סנהדרינק TV אוגוסט 23. צילום מסך, מערכת וואלה!
בתופים ובמחולות. שף ליאון אלקלעי באולפן/מערכת וואלה!, צילום מסך

נשוב בעוד כמה שבועות עם ספיישל יין מיוחד לראש השנה. עד אז: סעו לחופשה בארץ, טוסו לחופשה בחו"ל או אפילו צאו לחופשה האולטימטיבית בבית, העיקר שנהיה חופשיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully