וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוק מחנה יהודה, ירושלים: מקומות חדשים, כולל ההוא עם הפריקסה המפורק

1.10.2023 / 6:00

לא חשבתם שסמטאות האוכל הכי עמוסות בישראל יצאו לחופשה, נכון?

מסעדת הבשר בלאק איירון בירושלים/יניב גרנות

כל הפתיחות (והסגירות גם, הלוואי ולא היינו צריכים), תפריטים חדשים ומנות במהדורה מוגבלת, פסטיבלים וחגים, ארוחות מיוחדות ואירועים של פעם בשנה (רצינו לכתוב סילבסטר, אבל הבנו כבר מזמן שכמעט כל שבועיים יש כאן איזה "יום ה... הבינלאומי", ובמקומותינו זאת סיבה מספיק טובה לאיוונט).

גם חומוס, גם כנאפה, גם בשר מושלם: 8 המלצות אוכל שוות בירושלים
הם רצו לעשות את הבשר הכי טוב בישראל. לא פחות
קבלו את התור הכי טעים והכי מוצדק בירושלים
קינוחים, שחיתויות, הגזמות ושווארמה כמובן: 8 המלצות אוכל נוספות בירושלים
חבילת הנופש המושלמת כוללת בשר, והרבה
9 המלצות אוכל שוות במתחם הכי טעים בישראל (ועוד שתיים ליד)

שף שמתארח ושפית שמארחת גם כן, מסעדה שמתחפשת וצוות שמחליף מקום, למה לא, בעצם. מנה שמקבלת קורת גג (וקירות) משלה, אבל גם "חור בקיר" שווה מספיק כדי שנדווח. אילת וחיפה, השרון והשפלה, ותל אביב (אבל בשום פנים ואופן לא רק היא).

בקיצור, קבלו את חדשות האוכל של ישראל. והפעם - מקומות חדשים וטעימים בשוק מחנה יהודה. וזאת רק המנה הראשונה.

בתיאבון!

אורגדו

אורגדו, שוק מחנה יהודה, ירושלים. גיל אבירם,
ביסטרו אורגדו/גיל אבירם

המסעדה החדשה של קובי קחלון נשענת על תוצרת השוק ומוציאה מכל הטוב הזה תפריט צבעוני כשר שיודע לעשות גם (לאנץ') וגם (ארוחות ערב) וגם (משהו טעים ליד כוס יין או קוקטייל).

תוכלו למצוא פה, בין היתר, סיגר שקדי עגל ופרגית עם זיתים שחורים, אריסה ושום, קבב דג עם קרם שקדים, פריקסה טלה מפורק ברוטב טריאקי ביתי, ניוקי פטריות עם קרם שורשים, פילה סלמון ברוטב וויסקי, דבש ושום, אנטריקוט מיושן ומעושן עם תפוח אדמה קריספי, צלעות טלה עם קרם ארטישוק ירושלמי וגם פאי פקאן או מילפיי שוקולד ופיסטוק לקינוח.

לאורגדו

לחתוך סטייק, לא את הכיס

הם רצו לעשות את הבשר הכי טוב בישראל. לא פחות

לכתבה המלאה

מיט טיים

מיט טיים, שוק מחנה יהודה, ירושלים. עוז אוחיון,
מיט טיים/עוז אוחיון

תשוקת הבשר המשותפת לגלעד שטרן ודוד אליהו הובילה אותם ללב השוק, תוך שאיפה "להציע לקהל חוויה ברמות הגבוהות ביותר בישראל" - מארוחה זוגית ועד אירועי חברה ושמחות משפחתיות.

תוכלו למצוא כאן, בין היתר, 15 סוגי סלטים, שיפודי אנטריקוט מיושן, מעורב ירושלמי, פרגית, קבב וגם יציאות כמו "בורקס מיט טיים" (מעורב ירושלמי, עגבניה, עלים ובצל סומק), כריך מינוט סטייק פילדלפיה עם חלפיניו כבוש, בצל מטוגן, איולי חרדל, ממרח עגבניות ושום קונפי, כריך עוף מפורק בג'בטה עם טחינה לבנה, קרואסון אסאדו עם איולי כמהין וקריספי בצל וגם המבורגר פורטובלו לצמחוניים.

למיט טיים

ברברה קפה

ברברה קפה, שוק מחנה יהודה, ירושלים. חנה טייב,
מריטוצו של ברברה קפה/חנה טייב

בית הקפה הכשר מציע תפריט חלבי מגוון, כוסות יין שמחות, ובראנצ'ים מושקעים.

תוכלו למצוא כאן, בין היתר, "ברבדיקט ירושלמי" (לחמי בריוש צלויים בשמן זעתר, שמנת חמוצה, ביצה עלומה, רוטב שמנת-זעתר ובולגרית מעודנת מעל), שקשוקה טבעונית, "סלט שער שכם" (עגבניה, מלפפון, בצל סגול, אורגנו ופטרוזיליה עם קרוטוני בייגלה זעתר, טחינה וביצה קשה, "סטייק כרובית חצופה" עם גילופי פרמזן על רוטב בר בלאן חם, פיצה מהטאבון, וגם מריטוצו בשתי גירסאות - קרם פטיסייר וחמאת פיסטוק, מצופה בשוקולד לבן וקראמבל פיסטוק, או קרם פטיסייר ופירות יער, מצופה בשוקולד לבן וקראמבל לימון.

לברברה קפה

יהודית

יהודית, שוק מחנה יהודה. חנה טייב,
פיצה ללא גלוטן של יהודית/חנה טייב

איבחון בתה של יהודית בן זקן כצליאקית הוביל את האם להתמסר לאפייה ולבישול ללא גלוטן. כשהתגובה הייתה טובה ומחויכת מספיק, ההתמסרות הזאת זלגה בטבעיות לסמטאות השוק, עם דוכן של לחמים ומאפים לנמנעים, אבל ממש לא רק להם.

תוכלו למצוא פה, בין היתר, חלות ולחמניות זיתים, גירסאות מתוקות עם שוקולד צ'יפס, בייגלים ובסיסים לפיצה, עוגות שוקולד ובראוניז, רולדה עתירת קצפת, חיתוכיות שוקולד, דיניש ואלפחורס וגם עוגיות ריבה כמובן.

ליהודית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully