וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יין מארבע ארצות. ועוד המלצות לסופ"ש

אסנת גואטה

עודכן לאחרונה: 17.8.2023 / 19:44

אסנת גואטה טעמה וודקה חדשה, ויין קלאסי עם טוויסט מקומי, קפצה לבדוק תפריט יין מסקרן, ושרדה כדי לספר לכם מה כדאי לשתות בסוף השבוע

פליקס, תל אביב. אנטולי מיכאלו,
פליקס בר יין תל-אביב/אנטולי מיכאלו

בילוי לסופ"ש: יין מארבע ארצות

פליקס, בר היין של אריאל לייזגולד וחבורתו, משיק תפריט יין עם יינות מסקרנים מארבעה אזורים שונים שמתחלפים כל כמה חודשים. התפריט הנוכחי יתמקד בישראל, צרפת, איטליה ויוון ולצידו יוגשוו מנות מתאימות.

לדוגמא: קרפצ'יו אבטיח ואבן יוגורט עם "בראנקיה"- יין רוזה פירותי ופריך מטוסקנה, יוגורט עיזים ועגבניות שרי חריפות ולימון כבוש, עם יין לבן של יקב "ביבליה חורה", מחבל מקדוניה שביוון, וסלט שרימפס צרובים עם "פרודטורי די מנדוריה" יין לבן מחבל פוליה האיטלקי. באוקטובר יתמקד התפריט ביינות פורטוגל, צ'ילה וארגנטינה.

ההמלצה שלי: ללכת לבדוק את התפריט בשעות השמחות בשישי ושבת בין השעות 18:00-19:30 עם 30% הנחה על כל התפריט המגניב הזה.

איפה: דיזינגוף 230 תל אביב.

פליקס ארבע העונות. תמוז רייכמן,
יינות מארבע אזורים שונים. פליקס, בר יין/תמוז רייכמן

וודקה לסופ"ש: אבסולוט אליקס

אחרי שהתרגלנו לראות אותה בבקבוק השמנמן והמפורסם, השיקה אבסולוט וודקה חדשה עם לוק מוזהב. Absolut Elyx נעשית מ-100% מרכיבים טבעיים: מי באר טהורים וחיטת חורף עשירה בעמילן מקציר יחיד מאחוזה אחת. הזיקוק מנעשה בדוד נחושת, בתהליך מסורתי בן מאות שנים במזקקה העתיקה באוהוס שבשבדיה.

זוהי וודקה עם ריחות נקיים ועשירים, ארומות מתקתקות של מאפה, מתיקות מפתיעה בפה, מרקם עגול וחלק, טעמים מתובלים קלות וסיומת יבשה. המחיר: 130 שקלים.

עוד בוואלה!

מזגנו לבד: משקאות אולטימטיביים לחופשת קיץ מושלמת

לכתבה המלאה
וודקה אבסולוט אליקס. פרנו ריקארד,
ארומות מתקתקות של מאפה. וודקה אבסולוט אליקס/פרנו ריקארד

יין לסופ"ש: טפרברג, אימפרשן, שרדונה

כיון שראש השנה בפתח אבל אני עטופה בשכבה לא אחידה של לחות דביקה, כל מחשבה על יין אדום, מיושן וכבד מעוררת בי צורך עז לברוח לאיגלו קטן ולפתוח אותו שם. לכן אמשיך בהמלצות על יינות קרירים. אגב, ההמלצה הזו תתאים מאוד גם לשולחן החג שלכם.

יקב טפרברג, אימפרשן, שרדונה. יח"צ,
יין קלאסי, עם טוויסט מקומי/יח"צ

מדובר בשרדונה די קלאסי עם טוויסט מקומי, שהחל את דרכו עם בציר מוקדם במיוחד וסחיטה מיידית והתבגר כחמישה חודשים, ללא תסיסה מלולקטית, על מנת לשמור על החומציות והרעננות. זה מה שמבדיל אותו מיינות השרדונה הקלאסיים.

יש בו חמאתיות אגוזית בלגימה, וקצת וניל באף, כמו שאפשר לצפות משרדונה אבל יש בו גם נגיעה ארץ ישראליות של פירות הדר, וריח מדהים של ירקרקות רעננה שמתאימה לערב חם ומתאימה לא פחות לארוחה טובה. להגיש קר במיוחד ולתת ליין להתפתח בכוס. תענוג של שרדונה ותראו איזה מחיר נהדר. המחיר: 45 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully