וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביטר בר: הבשורה המתוקה, המשקה המר

אסנת גואטה

עודכן לאחרונה: 17.8.2023 / 13:02

ביטר בר יגרום לכם להרגיש כמו בסלון של החברים הכי טובים שלכם, שיודעים, על הדרך, גם למזוג את המשקאות הכי טובים

אבי ביטר. מני שטרית,
לא קשור, אבל היינו חייבים/מני שטרית

אחרי שנים בחיי הלילה, יוצא איש האלכוהול אביב קידר, לדרך עצמאית עם אותו חיוך ואותם ופנים מלאות אור ושמחה. רק שהפעם כל זה קורה בבר שלו, ביטר, ואם כבר שאלתם אז לא. הוא לא נקרא על שמו של אבי ביטר.

ביטר הוא לא עוד בר קוקטיילים, לאונג', או אפילו לא בר יין (תודה לאל), הוא פשוט בר. זוכרים שהיו מקומות כאלו פעם? מקומות שאפשר היה לבוא לשבת בהם ולשתות גם יין, גם בירה וגם איזה דרינק מעורבב, לנשנש דברים טעימים, להכיר אנשים, לפלרטט, להתחרמן קצת בשירותים, לפגוש חברים לכוסית של אחרי עבודה והכל בכיף. בלי הגדרות או מחויבויות, סלון שמתאים לכולם. הבר של אביב קידר הוא בדיוק כזה.

ביטר בר. יח"צ,
חמים ומוקפד/יח"צ

חלומות מתגשמים

אביב ריכז סביבו את כל מה שתמיד חלם שיהיה בבר שלו. מהעיצוב החמים והמוקפד, דרך האלמנטים המגניבים שמפוזרים בחלל כולל פינת הישיבה האינטימית שמייצרת חלל בילוי כמו בסלון ביתי, ועד למוסיקה, שחדי האוזן ישימו לב שהיא קצת אחרת. המוזיקה בביטר נבחרת לאחר חשיבה ארוכה ומוקפדת, וכוללת פלייליסטים וקטעים מיוחדים שאביב הרכיב. מיטב אנשי המוזיקה של תל-אביב מגיעים כדי ליהנות ממנה ולהציע שירים ופלייליסטים חדשים. כמו על המוזיקה גם על האוכל אביב נתן דגש מיוחד.

"חיפשתי משהו מעניין, אבל שקל להרכיב" הוא אומר. "הבר הוא חלל אחד, אני לא הולך לבנות פה מנות מורכבות שיתפסו מלא זמן לברמנים וכסף ללקוח, הבאתי שף שאני סומך עליו (השף גומא גלילי) שבנה תפריט מדויק ומודולרי, כזה שהברמנים שלי יכולים להרכיב לבד אבל עדיין מספק מנה קצת אחרת על הצלחת מעוד פיצה או עלי גפן."

התפריט כולל מנות בינוניות בגודלן שנותנות כבוד לדרינקים: ברוסקטה עם סביצ'ה, ברוסקטה של בושה וריבת דובדבנים עם וויסקי, כריך קורנדביף מעולה, גריל צ'יז פריך, פרצל שמגיע לצד חמאת מזקל וצ'ילי. יש גם סלט מלפפונים מפתיע עם ויניגרט שומשום, לגמרי לא מנה שמצפים לקבל בבר. מפתיעה כמוה היא ברוקומיני קריספי עם ויניגרט ירוקים וגבינת עיזים. מנות שהן קצת יותר מעוד פחמימות שיספגו את האלכוהול.

עוד בוואלה!

מזגנו לבד: משקאות אולטימטיביים לחופשת קיץ מושלמת

לכתבה המלאה
ביטר בר. יח"צ,
מנות שעושות כבוד לדרינקים. ביטר בר/יח"צ

מה שותים כאן:

תפריט המשקאות של אביב כולל שמונה קוקטיילים שנראים קלאסיים במבט ראשון. אבל במבט השני מתגלים טוויסטים קטנים כמו טרגון בדאקירי או אנצ'ו רייס (ליקר מפלפל צ'ילי) בספייסי מרגריטה. כל קוקטייל מקבל זווית שונה שהופכת אותו לייחודי, בלי להגזים עם הלוק. למרות שאביב הוא איש קוקטיילים, הוא מציע גם תפריט יין מכובד שמתחלף כל הזמן, ובירות בקבוק וחבית אבל כדאי להתחיל עם הקוקטיילים שהם הפורטה של אביב. המחירים: המחירים: 52-54 שקלים לקוקטיילים, 45-166 ליינות. בימי ראשון עד חמישי בין השעות 18:00 ל-20:00 יש האפי-האוור שכולל 30% הנחה על כל התפריט.

קוקטייל, ביטר בר. יח"צ,
קלאסיקות עם טוויסט. ביטר בר/יח"צ

יאללה, בלגאן

החלל הקדמי מכיל בר שיש יפיפה ומספר שולחנות קטנים לידו, בעוד שהחלל האחורי מציע ישיבה קבוצתית נמוכה, ומשרה אווירה של לאונג' ניו-יורקי. בחוץ תמצאו אנשים מפטפטים, שותים ומעשנים לצד השולחנות הגבוהים, ובשעה 23:00 מקפלים את מקומות הישיבה שבחוץ, כולם נכנסים למוד של לייט-נייט מעושן והווליום עולה. בדיוק כמו פעם. כמה שהתגעגעתי למקומות כאלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully