וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וודקה של כוכבים

מערכת סנהדרינק

עודכן לאחרונה: 21.8.2023 / 20:59

השקת מהדורת הקיץ של וודקה בלוודר, היא הזדמנות מצוינת להיזכר באחד הקמפיינים האלכוהוליים הכי מבריקים שיצא לנו לראות לאחרונה

וודקה בלוודיר. יח"צ,
וודקה בלוודר. מהדורת קיץ מיוחדת/יח"צ

בדרכה להפוך למותג הוודקה פרימיום הנחשק בעולם והפיכתה לאייקון יוקרתי, נועז, יצירתי ומשעשע, השיקה וודקה בלוודר, מבית מותגי היוקרה הגדול בעולם LVMH, לקראת קיץ 2023, מהדורה מוגבלת עם לוק חדש צבעוני ואנרגטי. לוק שלוכד את אווירת מסיבות הקיץ בבריכה או בים, באמצעות תוספת של עצי דקל וצבעים טרופיים לבקבוק הבלוודר המוכר.

מה הקשר בין אחת המזקקות הוותיקות ביותר בפולין, שפועלת משנת 1910, לבין מסעות פרסום חדשניים? אנחנו שמחים ששאלתם כי זו הזדמנות מצוינת להיזכר בקמפיין המבריק, יוצא הדופן ועתיר הכוכבים שהשיק המותג בשלהי שנת 2022.

דניאל קרייג, בלוודיר. צילום מסך, מערכת וואלה!
דניאל קרייג. לא ידענו שהוא כזה/מערכת וואלה!, צילום מסך

כמה מהיוצרים הגדולים של ימינו

את הקמפיין הוביל השחקן דניאל קרייג, שגילם את דמותו של ג'יימס בונד בין השנים 2006-2021, ואת הסרטון ביים לא אחר מאשר זוכה האוסקר טאיקה וואטיטי, שהצליח לגרום לקרייג לחשוף כמה צדדים מפתיעים באישיות שלו.

בנוסף לבמאי ולשחקן הראשי שלו, ברשימת הקרדיטים לסרטון נמצאים כמה מהיוצרים הגדולים של ימינו: הכוריאוגרף ג'אקל נייט, שעבד עם ג'ניפר לופז, ביונסה, קארדי בי ועוד, המוזיקאים ריטה אורה וגיגס שאחראים על הפסקול, המפיקים: 'אינוויזבל מן', 'בנדיטס' ו-'האנגרי מן', וצלם הסטילס יורגן טלר, שנחשב לאחד מבכירי הצלמים בעולם.

עוד בוואלה!

מזגנו לבד: משקאות אולטימטיביים לחופשת קיץ מושלמת

לכתבה המלאה
וודקה בלוודיר. יח"צ,
וודקה בלוודר. מהדורת קיץ מיוחדת/יח"צ

אזהרת ספויילר

הרעיון של טאיקה עוסק בחיים שלאחר כיבוי המצלמות. במהלך הסרטון, קרייג מתחמק מקהל הומה, כאשר הוא עדיין בדמותו של בונד, חוצה את גשר פונט נף בפריז, ועושה את דרכו, באופן לא מאוד שגרתי, דרך הלובי, המסדרונות, והגג של מלון שבאל בלאן, בלי להחסיר פעימה.

בסופו של דבר, הוא מגיע לסוויטה מפוארת, רוקד מול הבר של בלוודר. ואז, ברגע שהוא עומד לקחת לגימה מהמשקה, הבמאי צועק קאט! וואטיטי, שמופיע בתפקיד עצמו מבקש מקרייג להתחיל את הכול שוב מההתחלה.

דניאל קרייג, בלוודיר. צילום מסך, מערכת וואלה!
הבמאי טאיקה וואטיטי בתפקיד עצמו/מערכת וואלה!, צילום מסך

פרובוקטורים מוכשרים

בקיצור: מדובר בחבורה של פרובוקטורים מוכשרים שהצליחה לתפוס רגע של ביטוי עצמי, מקוריות וסגנון. הערכים המשותפים להם ולוודקה בלוודר. וודקה יוצאת דופן, בעלת טעמים אלגנטיים, עם נגיעות של שקדים, ווניל ופלפל לבן, מתיקות קטיפתית וסיומת נקיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully