וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משנכנס אדר מרבין בשתייה: יש לנו תוכנית לפורים בשבילכם

סנהדרינק

עודכן לאחרונה: 24.3.2024 / 16:06

לא מעט לבטים מלווים את חגיגות פורים השנה: בין אם אתם שותים כדי לזכור, בין אם אתם שותים כדי לשכוח, בין אם אתם שותים כדי לבכות ובין אם אתם שותים כדי לשמוח. התכנסנו לתכנית פורים שמוטב לא לראות על בטן ריקה

סנהדרינק פורים 2024/וואלה+

"משנכנס אדר מרבין בשמחה" יודע כל אחד מאתנו לצטט ואפילו לשיר, רק שפורים הזה אינו ככל חג פורים. גם אם הוא "חג גדול לילדים" הרי שעבורנו, המבוגרים, הוא מורכב מאשר בדרך כלל.

לחבורה שלנו, סנהדרינק, שגם בימים כתיקונם מחפשת רק סיבות כדי לשתות, פורים הוא הזדמנות להתהדר גם בקיום כמה מצוות. לפיכך התכנסנו באולפן, אנו חברי מועצת השתייה, כדי להכריז בזאת... לא רגע - זה בכלל מחג אחר: התכנסנו באולפן כדי לשתות. מה בתפריט?

יינות ישראליים שאפשר ללגום בכיף גם במסיבות וגם לצד משלוח המנות, קוקטיילים של ריי ווייט האלוהית - אחד "בתחפושת" והשני שיפיל אתכם מהרגליים, תרתי משמע. יש גם ערק ישראלי גם יודה וגם כרמל - ולא הזנחנו את הבירות שלנו, כי צריך משהו בין דרינק לדרינק.

סנהדרינק אולפן פורים 2. צוות אולפן וואלה +, מערכת וואלה!
מתחפשים לאנשים שמחים. התכנית שלנו לפורים/מערכת וואלה!, צוות אולפן וואלה +

מה עוד בתפריט?

שירה גרנות, הלא היא פיית היין שהתחפשה למכשפה, מספרת על איך היין הישראלי משרת את ההסברה ויש לנו אפילו כמה טיפים כיצד להיערך למסיבות.

לקראת סיום, קיבלנו אפילו משלוח מנות מידי הזהב של השף שלנו, ליאון אלקלעי, שהתבקש להכין אוזני המן, אבל כרגיל אצל ליאון - לא תנחשו אפילו במה הן מלאות.

עוד באולפן: ניר קיפניס, שתיין עם בעיות כתיבה, טליה לוין, עיתונאית מעריב ואושיה בפני עצמה, טל חוטינר, סמנכ"ל מזקקת "מילק אנד האני" ויאיר גת, עורך סנהדרינק, בערוץ האוכל של וואלה!

תכף נפתח לכבודכם את הבר, אבל לפני כן - בקשה אישית מכל אחד מאתנו

עוד בוואלה!

טפרברג עושה גרפיטי

לכתבה המלאה
קיפניס בהומאז' למים לדוד המלך, תכנית פורים 2024. צוות אולפן וואלה +, מערכת וואלה!
קיפניס בהומאז' אלכוהולי ל"מים לדוד המלך" של הגששים/מערכת וואלה!, צוות אולפן וואלה +

שתו באחריות

הנה הבקשה שלנו, שלמרות אווירת היא מאוד רצינית: אם החלטתם לשתות, שימו את המפתחות אצל החבר הסאחי שלכם ושתו באחריות, כי כמו שאתם יודעים, צרות יש לנו מספיק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully