וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמת טראמפ: טעימת וודקה כשרה לפסח

אסנת גואטה

עודכן לאחרונה: 24.4.2024 / 11:22

וודקה כשרה לפסח תהיה מזוקקת לרוב מתפוחי אדמה, סלק או סוכר, ללא חשש חמץ. יצאנו לטעום כמה מותגי וודקה כשרים שיעשו לכם את החג קצת יותר שמח

טראמפ וודקה. איי.פי,
טראמפ וודקה/איי.פי

וודקה טראמפ

אם כבר חג יהודי, בואו נפרגן למי שאולי יהיה הנשיא הבא של ארה"ב, בתקווה שהוא יפרגן בחזרה .
את הבקבוק יצר של מילטון גלזר, מעצב גרפי בעל שם עולמי, בהשראת מגדל "טראמפ" בניו יורק.

טראמפ וודקה היה מותג אמריקאי שיוצר תחילה בהולנד, לאחר מכן התרחב לגרמניה וכיום נמכר, כך מתברר, בעיקר בארץ בתקופת פסח, בגלל שהוא מיוצר מתפוחי אדמה.

המחיר: 79 שקלים.

וודקה טראמפ. יח"צ,
הלוואי שיפרגן בחזרה/יח"צ

וודקה פורטי

בואו נפרגן גם לוודקה באווירה יהודית (כמעט). וודקה פורטי היא וודקה בעלת 40% אלכוהול המיוצרת בהולנד. תהליך הייצור קפדני במיוחד וכולל חומרי גלם משובחים, זיקוק איכותי וסינון מוקפד.

וודקה פורטי עוברת תהליך זיקוק רציף בן 6 שלבים, שמבטיח טעמים ניטראליים ומרקם חלק. בקבוק הוודקה עשוי זכוכית ומעוטר באיור הכותל המערבי, שעוצב על ידי מאיירים ישראלים.

המחיר: 99 שקלים.

עוד בוואלה!

פסע מפסח: 'מילא היה ערק, ניחא.'

לכתבה המלאה
וודקה פורטי. יח"צ,
באווירה יהודית/יח"צ

וודקה קוואלי

מעצב העל האיטלקי רוברטו קוואלי, שהלך לא מזמן לעולמו, שילב כאן בין הקנקן המהודר לבין מה שיש בו. הוודקה שלו מיוצרת מחומרי גלם איכותיים ביותר ומים טהורים הזורמים מרכז מונטס-רוסה בהרי האלפים.

המרקם חלק, הטעמים מעודנים והסטייל אינסופי. אם אתם בעניין שלחג שמח, יש גם גירסת מוחיטו. אל תשאלו אותנו למה. המחיר: 129 שקלים.

וודקה קוואלי. יח"צ,
כוסית לזכרו/יח"צ

וודקה פרבדה

הוודקה הפולנית המוכרת, מזוקקת בד"כ משיפון איכותי. בגרסה הכשרה היא מזוקקת מסלק סוכר. וודקה צלולה, בעלת מראה אלגנטי, ארומות פרחוניות וטעם מתקתק.

המחיר: 120 שקלים.

וודקה פראבדה. יח"צ,
שיסתלקו אויבינו/יח"צ

וודקה טיטוס

היא החלה את דרכה כגימיק והפכה לאחת הנמכרות בארה"ב. וגם אצלנו היא די אהובה. זו וודקה מתירס צהוב בלבד, שמייצר טעם מעט מתקתק, ריח אגוזי וטעם חלק וקצת שונה מהרגיל.

המחיר: 100 שקלים.

וודקה טיטוס. יח"צ,
קצת שונה מהרגיל/יח"צ

וודקה סטוליצ'ניה

הוודקה הרוסית המוכרת לכולנו מלילות שתיה קשים וידועה בשם סטולי, יוצרה בשנים קודמות בגרסה ללא גלוטן, על בסיס תירס וכוסמת, שנחלה הצלחה בקרב שתייני החג.

השנה היא עושה את זה שוב! עם מהדורה חדשה של וודקה ללא גלוטן כשרה לפסח מסוכר סלק, בהשגחת ה- OU ובאישור הרבנות הראשית לישראל. המחיר: 89 שקלים

וודקה סטוליצ'ניה. יח"צ,
מוכרת ואהובה/יח"צ
וודקה חורטיצה. יח"צ,
טעמים עדינים ומחיר משתלם/יח"צ

וודקה חורטיצה

הוודקה האוקראינית שתפסה פה נישה נכבדה עקב היותה מאד עדינה בטעם ומאוד מתחשבת במחיר, מקבלת גרסה כשר לפסח ללא גלוטן. המחיר נשאר משתלם. המחיר: 75 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully