וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצאנו ארוחה תאילנדית מושלמת, בעשירית מחיר מכרטיס טיסה

18.8.2024 / 6:00

זריחות, שקיעות ושחיתויות: החדשות הטעימות של ישראל

פיצהפיצהפיצה (PPP), פיצרייה, תל אביב/יניב גרנות

כל הפתיחות (והסגירות גם, הלוואי ולא היינו צריכים), תפריטים חדשים ומנות במהדורה מוגבלת, פסטיבלים וחגים, ארוחות מיוחדות ואירועים של פעם בשנה (רצינו לכתוב סילבסטר, אבל הבנו כבר מזמן שכמעט כל שבועיים יש כאן איזה "יום ה... הבינלאומי", ובמקומותינו זאת סיבה מספיק טובה לאיוונט).

שף שמתארח ושפית שמארחת גם כן, מסעדה שמתחפשת וצוות שמחליף מקום, למה לא, בעצם. מנה שמקבלת קורת גג (וקירות) משלה, אבל גם "חור בקיר" שווה מספיק כדי שנדווח. אילת וחיפה, השרון והשפלה, ותל אביב (אבל בשום פנים ואופן לא רק היא).

בקיצור, קבלו את חדשות האוכל של ישראל. והפעם - זריחות, שקיעות ושחיתויות. וזאת רק המנה הראשונה.

בתיאבון!

חודש יין ישראלי, וינונה פוראבר

וינונה פוראבר, תל אביב. רן בירן,
וינונה פוראבר/רן בירן

בר האוכל הנהדר, לא פחות, בהובלת אביתר מלכה, מביט לשיאו של הקיץ בעיניים ומבליט בגאווה תוצרת מקומית - כחולה-לבנה, אבל גם מצוינת ללא קשר.

התכנון הוא שיתופי פעולה משמחים שיתחלפו מדי שבוע, עם דגש על ערבי שלישי שיארחו במקום את נציגי היקבים ואת אנשי היין שלהם, לכדי מזיגת כוסות נדרשת, בטח כעת.

זה מתחיל השבוע עם יקב פלטר, ממשיך בשבוע הבא עם יקב רמת הגולן, מגביר לאחר מכן (01-06 בספטמבר) עם יקב ברבדו, ונחתם עם יקב פלדשטיין.

וינונה פוראבר

חדשות האוכל

בשורות טובות מאחד ההמבורגרים הכי טובים שיש לנו. טובות מאוד

לכתבה המלאה

לילות בנגקוק, דלי אסייתי

דלי אסייתי, הוד השרון. דלי אסייתי,
לילות בנגקוק בדלי אסייתי/דלי אסייתי
דלי אסייתי, הוד השרון. דלי אסייתי,
לילות בנגקוק בדלי אסייתי/דלי אסייתי

המסעדה הנהדרת בהובלת מידד סטבינסקי נערכת לפתיחת השלוחה הבאה שלה, ולא מורידה לרגע את הרגל מדוושת האוכל. בתפריט: ערבי רביעי עם קונספט תאילנדי ייחודי, נאמן למקור, ובועט.

תוכלו למצוא פה, בין היתר, "קוי נואה" (טרטר איסאני על בסיס בקר), סלט פאפאיה ירוקה עם שעועית תאית, לארפ גאי (נתחי פרגית קצוצים עם עשבים וצ'ילי), סום טאם עם חציל תאי ושבבי דג פריך, נקניקיית בקר ביתית בסגנון צ'אי מאי וגם נתחי סלמון נאים ברוטב מסורתי - כל אלה בפורמט של ארוחה זוגית בת חמש מנות לבחירה מהתפריט וצמד משקאות ב-300 שקלים.

דלי אסיאתי

דוד שושן, PPP

פיצהפיצהפיצה (PPP), פיצרייה, תל אביב. יניב גרנות, מערכת וואלה
פיצה PPP/מערכת וואלה, יניב גרנות
פיצהפיצהפיצה (PPP), פיצרייה, תל אביב. יניב גרנות, מערכת וואלה
פיצה PPP/מערכת וואלה, יניב גרנות

הפיצרייה המצוינת מבית כולי עלמא וקפה ברזילי משתפת פעולה עם השף המצוין לא פחות לכדי מסיבת רחוב חד-פעמית, פחמימתית ולוהטת.

האירוע יתקיים ביום שלישי (20 באוגוסט, מ-18:00) ויכלול הופעה חיה של להקת VuVuVu, תפריט פיצות המבוסס על רטבי פסטה קלאסיים כמו קרבונרה וקאצ'ו אה פפה, צלחות וקערות איטלקיות מהידיים של שושן והזדמנות מצוינת להגביר קצת שמחת חיים נחוצה.

פיצה PPP

בראנץ', קאב קם

בראנץ', קאב קם. יהונתן בן חיים,
בראנץ' בקאב קם/יהונתן בן חיים

בר האוכל של בית תאילנדי מחזיר את פינוקי השבת שלו לחיים, ומשיק מחדש את הבראנץ', הפתעותיו וכוסותיו.

התפריט, שיוגש בין 12:00 ל-15:30, יציע "סופ מקאה פלה" (מחית חצילים וביצה מעושנת בעלי בננה עם דג או טופו), "קאו טום נאה" (נזיד אורז עם אונטריב קצוץ וביצה), "פלה פאד פיקנג פה" (לברק חתוך על העצם, מתובל בג'אנגל קארי, חציל תאילנדי ובזיל תאי), "נאה טון פאד פריק תאי דאם" (נתח אונטריב בבישול ארוך עם פלפל שחור, בצל ופלפל חריף) וגם דרינקים מותאמים דוגמת "בלאדי תאי מרי" עם סויה שחורה וחזרת.

קאב קם

ארוחת בוקר, מלון שבע

ארוחת בוקר, מלון שבע, צומת מעלה הגלבוע. צחי אוכל את ישראל,
ארוחת הבוקר של מלון שבע/צחי אוכל את ישראל
ארוחת בוקר, מלון שבע, צומת מעלה הגלבוע. צחי אוכל את ישראל,
ארוחת הבוקר של מלון שבע/צחי אוכל את ישראל

מלון הבוטיק מול הרי הגלבוע פותח את ארוחות הבוקר שלו לקהל הרחב, ומציע חגיגת מזנונים טעימה בהובלת אליהב כהן.

תמצאו פה, בין היתר, חביתות ומחבתות שקשוקה, גבינות וסלטים טריים, קרפצ'יו ומאפים מלוחים ומתוקים, בר בריאות, לחמים ויוגורטים, פסטה ואנטיפסטי, עלי גפן ממולאים, מלאווח וקינוחים, שתייה קלה וקפה ללא הגבלה כמובן. מחיר: 160 שקלים לזוג., 200 שקלים לזוג בשבת.

מלון שבע

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully