וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Cena: מלהיטה את המתחם

25.12.2011 / 18:00

המתחם המתלהט של איזור מונטיפיורי בתל אביב הוסיף לשורותיו השבוע את מסעדת cena שמנסה לתת פייט איטלקי-ספרדי

cena. לירז אלה
Cena. נכנסת לאיזור עמוס קולינרית/לירז אלה

מתחם רחוב מונטיפיורי, שצפוי להביא בשורות קולינריות ב-2012, הולך ומתחמם. אל מסעדות כמו יבנה מונטיפיורי, הוטל מונטיפיורי, מונטנגרו, קפה נואר ועוד, יתווספו בקרוב מקומות שצפויים להיפתח כמו המסעדה ומלון הבוטיק של השפים ירון שלו ויונתן רושפלד, המסעדה ומלון הבוטיק של אסף גרניט ומסעדת שולחן של השף עומר מילר. ואם זה לא מספיק, אל רשימה מכובדת זו, התווספה השבוע מסעדת Cena.

במסעדת Cena, שפירוש שמה הלטיני הוא ארוחת ערב, האוכל, איך לא, בסגנון ביסטרו איטלקי-ספרדי. השף הצעיר רועי אורן (30) למד שנתיים בקורדון בלו בלונדון ובהמשך התמחה במסעדות עם כוכב מישלן אחד ושלושה כוכבי מישלן בלונדון, ועבד בארץ במסעדות דלאל ומסה.

ההשפעות הלטיניות ניכרות גם בתפריט המתבסס בעיקר על דגים ופירות ים ובתפריט מנות כמו: זופה די מארה- מרק פירות ים איטלקי עם סרטנים, שרימפס, מולים וקלמרי (66 שקלים), דג היום פרובנסל בחמאת יין לבן עם עגבניות שרי וזיתי תאסוס (102 שקלים), פש דה קרודו- פלטת דגים כבושים (48 שקלים), שרימפס בחמאת עגבניות (45 שקלים).

בתפריט גם סקציה צמחונית עם מנות כמו ארטישוק ואספרגוס על הפלנצ'ה עם קרם שורשים, שמן זית ופרמזן (42 שקלים), ומנות בשר כגון אנטרקוט במשקל 300 גרם (110 שקלים). בנוסף יוגשו קינוחים כמו ז'פונז- שכבות קרם אגוזים עם מרציפן ושוקולד חלב או קינוח טירמיסו דבש ואמרטו עם תפוחי עץ מקורמלים (32-38 שקלים).


Cena. רחוב מונטיפיורי 42, תל אביב. 03-5605252. לא כשר

שעות פתיחה: במהלך ההרצה - ב'-ש' 18:00 עד אחרון הסועדים. בשלב מתקדם יותר תפתח לקהל הרחב גם בשעות הצהריים.

cena. לירז אלה
ביסטרו איטלקי-ספרדי יוצא לדרך/לירז אלה
  • עוד באותו נושא:
  • cena

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully