וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הביס הנכון: הסנדביצ'ים הכי טובים בארץ

3.11.2012 / 7:30

בפיתה או קרפ, בכיכר לחם או בקרואסון, עם פלאפל או קציצות - לכבוד יום הסנדביץ' הבינלאומי, רשימת כל הכריכים שהופכים את כל מה שאפשר להכניס לכיס פחמימתי ליצירת אמנות

ברכה סנדביץ' בר: סלמי ושינקן

בכניסה לסנדביץ' ברכה משאירים בחוץ אידיאולוגיות צמחוניות ודיאטות למיניהן. ברכה שמואלי, אישה מטופחת וחריפת לשון שמנהלת את המקום הקטן שלה כבר 40 שנה, לא קונה את זה. אצל ברכה מקבלים סנדביצ'ים ענקיים שמספיקים לכל היום, שמגיעים בתוך כיכרות לחם אגדי במרקם של עוגה שברכה אופה בעצמה ומחממת לפני הכנת הכריך. השילוב הקלאסי שנכנס ללחם החם הוא נקניקי סלמי ושינקן מטוגנים לצד גבינה חמה, חסה, מלפפון, עגבניה וחריף כאשר את המילוי מקשטים מיונז וחרדל תוצרת בית (30 שקלים). ניתן להרכיב כל צירוף אחר שעולה על הדעת.

הסנדביץ' של ברכה. רחוב שבתאי לוי 12, חיפה. 04-8524394. לא כשר

איפה עוד אוכלים בוואדי ניסנס

רובן: מיקס הודו ורוסטביף

בשנת 2009 נפתחה סנדביצ'יה קטנה ברחוב יהודה הלוי בתל אביב שהציעה שתי פרוסות לחם וביניהן מגדל נקניקים עצום. תוך שלוש שנים כבר יש בידיה חמישה סניפים ברחבי הארץ והיד עוד נטויה. הסוד מסתכם בככמות שלא תיאמן בין שתי פרוסות הלחם של נקניקים מעולים. וסנדביץ' הדגל הוא המיקס: 300 גרם של רוסטביף ופסטרמה הודו בלחם שיפון עם חרדל, כרוב כבוש, בצל, עגבניה, חסה וחזרת לבנה - מיונז המגיעים גם עם קורנישונים מעולים ורטבים לבחירה: עשבי תיבול, חרדל, חרדל סילאן, אלף האיים שום, חריף ומיונז (41 שקלים). מומלץ ללוות את האכילה בבירה אוסטרית צוננת.

רובן. שדרות הנשיא 131, חיפה.04-8382391. רחוב יהודה הלוי 112, תל אביב. 077-4908050. רחוב פלורנטין 22, תל אביב. 03-5188812. רחוב אבא אבן 5, הרצליה פיתוח. 09-7713948. רחוב ברנר 6, רעננה. 09-9743002. כשר

הטוניסאי של אלי: פריקסה אורגינל

המקום הוותיק של אלי לוי בשוק רמלה יצר רכבת בלתי פוסקת של מבקרים מכל הארץ. יש לו עדת מעריצים שמוכנים לעשות קילומטראז' נאה, חלקם אפילו מספר פעמים בשבוע, למען הפריקסה שלדעת רבים הוא ולא אחר, זוכה בתואר הסנדביץ' הטוניסאי המושלם. בתוך לחמניה טריה וחמימה שאך טוגנה מורחים ממרח פלפלים חריף, וממלאים במיומנות בטונה, ביצה, סלט, תפוח אדמה מבושל, סלט דלעת ביתי, לימון כבוש תוצרת בית ופלפלון חריף כבוש (20 שקלים).


הטוניסאי של אלי. רחוב המלך שלמה 3, רמלה. 08-9228363 כשר

הטוניסאי של אלי מבקר במדור המוסד

שרגא: הסנדביץ' הירוק

אדום, כתום וירוק הם הרבה יותר מצבע עבור הירושלמים, הם שמותיהם של הסנדביצ'ים היחודיים של ניר קדר, האיש מאחורי המותג שרגא. אחת מהקלאסיקות הידועות שעושים כאן היא הסנדביץ' הירוק שמסודר בשורות שורות של צבעים: מוצרלה מעושנת, פסטו בזיליקום שנעשה במקום, אבוקדו בשל ועגבנייה, בתוך לחם מחמצת עשוי עבודת יד ללא שמרים וללא סוכר (36 שקלים עם סלט אישי קטן).

שרגא קפה. רחוב ינאי 3, ירושלים. 0779529952. כשר חלבי

שרגא המחודש חוזר לבירה

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

גוזל וציונה: פלאפל ושקשוקה

למי שמתלבט מה הוא המאכל הלאומי המייצג, פלאפל, טחינה או שקשוקה, באו גוזל וציונה והחליטו שלא צריך לבחור. כבר לפני כ-40 שנה הם חיברו הכל למנה אחת ויחידה שבכוחה להשביע כל רעב באשר הוא ובד בבד להעלות את רמות הכולסטרול בגוף לרמות מטרידות. מאז ועד היום מאכילים גוזל וציונה את עם ישראל בחצי כיכר לחם לבן של פעם, מרוקנת מחלקה הרך. בפנים מכניסים סלט, שקשוקה, כדורי פלאפל חמים, סלט טחינה חריף ועמבה, וסיבוב שני של מהכל (18 שקלים). למי שאין את הפריבילגיה לנמנם אחרי הארוחה אפשר להזמין את אותה התכולה ברבע מנת לחם (10 שקלים) או בפיתה (15 שקלים).

גוזל וציונה. רחוב גיסין 21, פתח תקווה. 050-7477773. לא כשר

דייבוצ'קה: סנדביץ' דגים מעושנים

במרחק מה מהמולת שוק לוינסקי בפינה שקטה שבין השוק לפלורנטין מסתתרת הסנדביצ'יה הכי כיפית באיזור. דייבוצ'קה, פנינה בבעלותה של קרן אדם מאחדת את כל הרכיבים לכלל שלמות. הלחמים מגיעים ממאפיית לחמנינה ומשודרגים עם ירקות טריים ומעדנים כמו גבינות ודגים מעושנים ממעדניות השוק הסמוך. אחד הפייבוריטים הוא סנדביץ' עם דג מעושן כמו מקרל או פלמידה לצד ירקות טריים, גבינת שמנת קטיפתית וירק (עד 30 שקלים).

דייבוצ'קה. רחוב החלוצים 41, פלורנטין. 7416217?050. לא כשר

עוד מקומות קטנים ששווה להכיר בשוק לוינסקי

סנדביץ': קרפ אווז קונפי

קובי בנדלק ועופר אלמליח, השפים של קייטרינג הבוטיק מיראבל ובעליה של מרקיית זופה פתחו השנה את סנדביצ'יית השף שלהם תחת השם הקצר וקולע "סנדביץ'". במקום מתייחסים השניים ללחם כאל צלחת, ומציעים מגוון מנות משוכללות בתוך קרפ ביתי, קרואסון, ולחמים שונים ועם מילויים מקוריים כמו שרימפס ואווז. אחת המנות המושחתות והמגניבות ביותר היא קרפ אווז קונפי עם סלרי, עגבניות קונקסה, בזיליקום ואיולי שום (36 שקלים).

סנדביץ'. רחוב נחלת בנימין 59, תל אביב. 03-5498082. לא כשר

מאחורי הקלעים של הכנת הכריכים בסנדביץ'

לה גאטרי: קרואסון השף

לה גאטרי החלה את דרכה כמקום לעצור בו לאחר בילוי לילי ולאכול פצצת קלוריות בתוך קרואסון לספיחת האלכוהול. עם הזמן המוניטין עשה את שלו וכיום הוא מוקד לביקורים קבועים אצל יודעי הדבר גם לארוחות בוקר וצהריים. בבסיס עומד קרואסון חמאה חם וטרי שעשוי בצורה מקצועית א-לה צרפת. השחיתות הכי גדולה והכי מתגמלת כאן היא אותו קרואסון פריך במילוי גבינות ונקניקים מיובאים מאירופה ומעל לכל השוס: ביצה עלומה (37 שקלים). מאותם המקרים בהם מדד הקלוריות ומדד האושר מתחרים ללא הרף זה בזה.

לה גאטרי. רחוב המלך ג'ורג' 97, תל אביב. 03-5250350
רחוב בן יהודה 184, תל אביב. 03-5250350
. לא כשר


המקומות הכי טובים למאנץ' לילי בתל אביב

ירושלמית: סנדביץ' קציצות

דוכן הסנדביצ'ים של אביב משה מביא לידי ביטוי את חלומו לבטא את הצד הירושלמי שלו. האוכל שעליו גדל נמכר כאן בדוכן קטן ולא מחייב תוך שמירה על הקפדה בכל מנה ומנה. הסנדביץ' המנצח אצל משה שמצליח לארוז אווירה ביתית וחמימה בפיתה הוא זה עם הקציצות של אמא שושנה. קציצות הבשר מגיעות בתוך רוטב אדום פיקנטי שמתמזג היטב עם הפיתה הטריה ונספג בה (34 שקלים).

ירושלמית. רחוב דיזנגוף 302, תל אביב. 03-5478580. כשר בלי תעודה

היכרות עם הירושלמית של אביב משה

באגט דולפין: סנדביץ' רוסטביף

במרכז התיירות המשמים של אילת מסתתר באגט דולפין, הסנדביץ' הרשמי של האילתי והתיירים משנת 1980. הלהיט הכי גדול פה הוא באגט רוסטביף עצום מימדים שמגיע עם כמות נאה של בשר טוב ובתוספת נדיבה של בצל מטוגן (27 שקלים). הבאגטים מגיעים גם כעסקית עם שתיה וצ'יפס ב-39 שקלים.

באגט דולפין, מרכז התיירות, אילת. 08-6373270. כשר

סיור קולינרי בכל המקומות שהאילתים אוהבים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully