וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש בשוק לוינסקי: בית קפה מבית אוזריה

29.6.2015 / 13:29

חובבי החמארה השמחה משוק לוינסקי ודאי ישמחו לשמוע שבצמוד אליה ייפתח בקרוב בית קפה שכונתי חדש, שיאפשר ליהנות מהאווירה השמחה של המקום על כוס קפה

יח"צ - חד פעמי

מתוך צילומים במסעדת אוזריה

שוק לוינסקי וסביבתו חווים בשנתיים האחרונות פריחה קולינרית, שהולכת וצוברת תאוצה. מלבד השוק, שמספק אטרקציה קולינרית בפני עצמו, בסביבתו נפתחו מסעדות מצליחות דוגמת דלידה ודייגו סאן, בר דגים ועראק בשם פימפנלה שנפתח לאחרונה, הקונדיטוריה הטבעונית בייק בייקרי ועוד.

לצד אלו, אחת המסעדות האהובות במתחם היא מסעדת אוזריה של אביבית פריאל שבעוד כ-3 שבועות יפתח לצדה בית קפה חדש, גם כן בבעלותה של פריאל. המקום החדש, יציע קפה, ארוחות בוקר, כריכים איכותיים, מאפים טריים, עוגות ועוגיות. "התפנה הנכס שצמוד אלינו", מספרת פריאל על הסיבות לפתיחת המקום החדש, "וכל הזמן נכנסים אלינו אנשים לאוזריה ושואלים אם אפשר לשבת רק לכוס קפה, או אם אנחנו מגישים ארוחות בוקר, הרגשנו שיש צורך במקום כזה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בקרוב אח קרן לאוזריה האהובה/מערכת וואלה!, צילום מסך

המקום החדש, על פי פריאל, יהיה ברוח האוזריה, אבל בסגנון מעט שונה. "לא מדובר פה בקפה-מסעדה, אלא ממש בית קפה, עם אוכל קליל". במקום תהיה גם ספריה של ספרי בישול, אשר ניתן יהיה להשאילם, ממש כמו ספריה עירונית של פעם. כמו כן, יימכרו בקפה לחמים הביתה, המטבלים של אוזריה ועוד.

למקום עדיין לא נבחר שם, אולם פריאל מבטיחה שזה יקרה עוד השבוע. המקום יהיה פתוח בכל ימות השבוע, החל מ-08:00 ועד שהשוק יחליט.

הפתיחה בעוד 3 שבועות, רחוב זבולון 25, תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully