וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כנען: מעגל הכשרות מתרחב

1.12.2016 / 14:24

גל המסעדות הכשרות הולך ומתפשט. הביסטרו הכשר כנען נפתח השבוע והוא מציע אופציה מצוינת לארוחת צהריים משרדית או ארוחת ערב רומנטית

צלמים זמניים מורשים

הצונאמי של המסעדות הכשרות לא עוצר. אחרי מסעדות כמו מאפו, אקלקט, מסעדת אל אוליבר והמבורגריות כמו ממפיס, בורגר פקטורי ועוד הגיעה מסעדה נוספת בז'אנר. תכירו את כנען, מסעדה כשרה חדשה מתחת לכלבו שלום בתל אביב, בואך נווה צדק. את המקום פתחו דקל לוי ואורן שם טוב, בעלי מסעדת גשן, הכשרה הותיקה ברחוב נחלת בנימין. לאחרונה עברה גשן שיפוץ נרחב ובמקביל, הרעיון של כנען החל להתבשל בראשם של השותפים. לוי ושם טוב משופשפים בעולם המסעדנות הכשר, ההיכרות שלהם עם הספקים והצוות המיומן שגייסו הפכו את כנען למסעדה מתוקתקת כמעט מיד.

כנען. צילום: רעות סהר, מערכת וואלה! NEWS
סביצ'ה לוקוס/מערכת וואלה! NEWS, צילום: רעות סהר

המיקום המרכזי של כנען ותעודת הכשרות שלה הופכים אותה למקום המושלם לארוחות צוות של העובדים מהמשרדים הסמוכים ופגישות עסקיות, ואכן החדר הפרטי של המסעדה כבר מלא מדי יום בארוחות חברה מהאחד המשרדים שבסביבה. בניגוד לגשן, התפריט של כנען מציע ארוחות פחות כבדות, פחות בשר ויותר מנות קלילות שמתאימות לארוחת צהריים עם המשרד אבל גם קולעות לארוחת ערב רומנטית.

אפשר למצוא בתפריט מנות ראשונות כמו קרפצ'יו סינטה עם חרדל, כמהין וסילאן (44 שקלים); סביצ'ה לוקוס עם רוטב פלפלים צהובים וקריספי נורי (58 שקלים) או קנלוני ראגו וגלייז עגבניות (48 שקלים). בין המנות העיקריות יש פילה בר ים ופריקי מעושנת (110 שקלים); פילה בקר 300 גרם עם מח עצם וריזוטו פטריות וכמהין (150 שקלים); או רדיאטורי אווז מעושן עם קרע תפוחי אדמה ופטריות. יש גם עסקיות הכוללות במחיר העיקרית גם מנה ראשונה, לחם ומטבלים. כנען נותנת מענה לא רק לקהל העסקי אלא גם לסועדים אחרים שמחפשים תפריט כשר . תפריט האלכוהול של המסעדה גם מאפשר ארוחות ערב באווירה רגועה ולא מחייבת, בקבוצות גדולות או בזוגות, והמקום ידידותי מאוד לתיירים.

כנען, אחד העם 14 תל אביב, 03-7460460. כשר

עוד מסעדה כשרה

בא יומה: מסעדה יפנית חדשה בבנימינה

לכתבה המלאה
כנען. צילום: רעות סהר, מערכת וואלה! NEWS
כנען/מערכת וואלה! NEWS, צילום: רעות סהר
כנען. צילום: עידו שחם, עריכה: אביב אירגז, מערכת וואלה! NEWS
כנען/מערכת וואלה! NEWS, צילום: עידו שחם, עריכה: אביב אירגז
  • עוד באותו נושא:
  • כנען

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully