וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאייר: מסעדה שבאמת שווה את הכסף שלכם

קשה למצוא אוכל ערבי משובח בתל אביב, ולכן כשמסעדת מאייר של אוסאמה דלאל נפתחה לצהריים חברות הפורום התייצבו מיד. לא זול כאן, אבל היצירתיות והטעמים שווים כל שקל

מאייר. יעל לאור, מערכת וואלה! NEWS
קלמרי ולאבנה/מערכת וואלה! NEWS, יעל לאור

שעה: 12:45.

מיקום: יבנה 23, תל אביב.

נעים להכיר: מסעדת מאייר של השף אוסאמה דלאל, נפתחה במלון עלמה באוגוסט האחרון. השבוע פתחה המסעדה לראשונה את דלתותיה לסרוויס צהריים.

על הסירים: השף אוסאמה דלאל, שהוביל לפני כן מסעדה קטנה הנושאת את שמו בבזאר התורכי בעכו.

מה בתפריט: במקום אין תפריט עסקיות, הוא מחולק לראשונות ועיקריות, המציעות מנות שף, שמהות פרשנות אישית של אוסאמה למטבח הערבי - עכואי.

עיצוב ואווירה

מאוד כיף, מגניב וחורפי במאייר. אין את הפשטות של מסעדה ערבית אותנטית וגם לא אווירה מעונבת של מסעדת גורמה במלון בוטיק. דלאל ושותפיו הצליחו ליצור כאן שילוב מוצלח של עיצוב עם טעם. השילוב של בניין תל אביבי ישן בעיצוב חדש, מוזיקה טובה וצבעים עדינים עושה את העבודה. העיצוב מתכתב בצורה נפלאה עם המנות העדינות של דלאל, מעין איזון מדויק בין כל המרכיבים.

שירות

האוכל זרם לשולחן באיטיות מרובה, כחלק מהאווירה האירופאית במקום - הכל מתנהל על מי מנוחות, ואף אחד לא ממהר לחזור לעבודה (חוץ מאיתנו כמובן). השירות היה נעים ושקט אבל ללא שליטה בפרטים. במסעדה כזאת, בה המנות מורכבות פעמים רבות מחומרי גלם לא מוכרים, יש צורך בשליטה טובה יותר של נותני השירות במרכיבים ובטכניקות ונדרשת הדרכה צמודה מצוות המטבח. עם זאת, כששאלנו שאלות על מרכיבי המנות המלצרית בדקה במטבח וחזרה מיד עם תשובות.

אבי אפרתי כותב על מאייר

מאייר: צעד לאחור

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • מאייר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully