וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנינה: העסקית האיטלקית הכי שווה שאתם לא מכירים, וחבל

במתחם נגה היפואי מסתתרת פנינה איטלקית בשם ג'מה, שמגישה כבר שלוש שנים אוכל איטלקי מעולה. מועדון ארוחת הצהריים התענג על אחת העסקיות הכיפיות ביפו

ג'מה. יעל לאור, מערכת וואלה! NEWS
ג'מה, אבן חן באיטלקית/מערכת וואלה! NEWS, יעל לאור

רקע

שעה: 13:00.

מיקום: תרצה 14, מתחם נגה, יפו.

נעים להכיר: מסעדת ג'מה האיטלקית נפתחה במתחם נגה, מאחורי תאטרון גשר, לפני כשלוש שנים.

מאחורי הסירים: האחים גילי ורמי אמינוב.

מה בתפריט ומה הדיל: התפריט הרחב מציע מבחר מנות מהמטבח האיטלקי - עם כל החשודים העיקריים - פסטות, פיצות ריזוטו וכו', במגוון של אופציות, תוספות ורטבים. דיל הצהריים של המקום מקנה במחיר המנה העיקרית גם מנה ראשונה לבחירה וכוס שתיה (סודה או מיץ).


עוד ביקורות צהריים
איך השווארמה החדשה של בינו?
למה תמיד מלא כאן? העסקית השווה של האחים

עיצוב, אווירה ושירות

האווירה בג'מה בשעת הצהריים מאד נעימה, רגועה ומשפחתית, הכל מתנהל על מי מנוחות ולא על ספידים. המוזיקה שמתנגנת ברקע כיפית ולא מהפסקול הסטנדרטי של מסעדות וזה מוסיף גרוב יוצא דופן לחוויה הכוללת במקום.

חלל המסעדה מעוצב בקווים נקיים, עם הרבה לבן ונגיעות צבע קלות בדמות קערות לימונים צהובים, דלוריות כתומות ותבלינים על השולחנות. למרות שהיא פועלת כבר 3 שנים, נראה כאילו רק הרגע הוסרו הניילונים מהריהוט. החלל עצמו מרווח ומזכיר מסעדות דומות שפועלות בחו"ל וחסרות מאוד בנוף המקומי. גם השולחנות גדולים ומרווחים, וזה נותן תחושה נעימה שלא צריך לדחוס את כל הצלחות אחת ליד השנייה בצפיפות כי יש שפע מקום על גבי השולחן.

השירות יעיל, ידידותי ולא מאוד הורגש (בקטע טוב). המנות העיקריות יצאו בסמיכות קרובה מאוד לראשונות (חלק מהראשונות עוד לא נטעמו כשהגיעו העיקריות), מה שנוח מאוד לצהריים זריזים, אבל פחות מתאים לארוחה בה רוצים לשבת בניחותא.

  • עוד באותו נושא:
  • ג'מה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully