וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתקרבים לרחוב: תכירו את ברווזי ובודהה בול

16.10.2017 / 11:32

שני דוכני אוכל רחוב של מסעדות מצליחות יביאו בשורות מרגשות בחורף הקרוב. אצל רז רהב תוכלו לטעום בדוכן ברווזי סנדביצ'ים מושקעים, בהם גם כריך ברווז ודוכן הבודהה בול של ק-פה האנוי יגיש את טרנד הבריאות הכי חם בעולם

רז רהב. חיים יוסף,
רז רהב/חיים יוסף

מגמת אוכל הרחוב ממשיכה להתפשט. בין אם מדובר בטרנד, מציאות כלכלית, או בחיבוק האוהב של הלקוח הישראלי - מדובר בעובדה מוגמרת: אוכל רחוב הוא המלך. רק השבוע התבשרנו על דוכן הלחמניות המאודות של יונתן רושפלד אחרי שסגר את המסעדה שלו ג'ונתן פוד קלאב, מה שמשקף את המגמה הכללית. עוד דוגמה היא הגלידריות החדשות שלא מפסיקות להיפתח. זה לא נעצר שם, וכעת נפתחים עוד שני מקומות המגישים אוכל רחוב עליהם חתומים בעלי מסעדות.
המיזם הראשון הוא של השף רז רהב שפותח מקום חדש עם קבוצת השותפים שהקימו אתו את מסעדת OCD לפני כשנה וחצי. בתוכנית- ברווזי, סנדביצ'יה עירונית שתיפתח ברחוב טשרניחובסקי בתל אביב, בחלל הכניסה של מלון הבוטיק טשרניחובסקי שבנייתו החלה בימים אלו.

חוויית לילה מיוחדת ב-OCD של רז רהב. חיים יוסף, בלנדר,
מנה ממסעדת OCD/חיים יוסף, בלנדר

המקום שפתיחתו צפויה לינואר 2018, הולך להיות קטן יחסית עם מספר מצומצם של מקומות ישיבה והתפריט יציע מגוון מתוחכם של כריכים במתכונת של Grab&Go. בין הסנדביצ'ים הצפוייים לככב בתפריט יש בייבי ריבס ללא עצם בלחמניה; חזה ברווז מעושן עם כרוב צלוי, בצל אדום כבוש ואיולי תאנים; כריך BLT מנתח בריסקט פרוס; ויהיו גם מנות כמו מוזלי תוצרת בית, צלחת של נקניקים, שורטברד עם בייקון וטייק אווי של עופות מעושנים ובייבי ריבס.

עוד באותו נושא

ככה חוזרים לשגרה: קפה דלאל נפתח

לכתבה המלאה
מנת בראנץ' במסעדת OCD. צילום: חיים יוסף,
מנה ממסעדת OCD/צילום: חיים יוסף

הצלחתה של מסעדת OCD דחפה את רהב ושותפיו אל עבר הפרויקט החדש הזה, שהוא לדבריהם ההמשך הטבעי להתפתחות הקבוצה. "לפני כשנה וחצי הקמנו, השותפים שלי ואני, את OCD והתרגשנו מאוד", מספר רהב. "ידענו שיש לנו רעיון יוצא דופן שלוקח את העילי, החברתי וההתנסותי ומשלב בין כולם כדי ליצור חוויה קולינרית חדשה. כעת, שנה וחצי לאחר הפתיחה, אנחנו מרגישים בשלים ומוכנים להתקדם לעבר המיזם הבא. היה לנו ברור שהמקום החדש, בניגוד לחוויית ה-Fine dining שב-OCD, יתכתב עם אוכל רחוב ויציע חוויה נגישה, עירונית ומשתלמת אבל בפרשנות היצירתית והייחודית שמאפיינת אותנו". אפשר לעקוב אחרי הקמתו של המקום החדש באינסטגרם תחת השםBarvaziTLV

ברווזי, טשרניחובסקי 17 תל אביב

מיץ בדוכן החדש של קפה האנוי. נמרוד סונדרס,
שייקים ומיצים בדוכן הבודהה של ק-פה האנוי/נמרוד סונדרס

גם מסעדת ק-פה האנוי בכיכר רבין רוצה להתקרב לרחוב. בפנים אפשר להזמין מגוון מאכלים ויאטנמיים אבל בחודש נובמבר הקרוב ייפתח בחוץ דוכן, סמוך לכניסה למסעדה, בו תוכלו להזמין דווקא מגוון מאכלים ומשקאות בגרסאות בריאות. בתוכנית- Buddha bowls, קערות בודהה עשו את דרכן לצמרת הטרנדים הקולינריים של השנה שעברה, בעיקר בזכות תכונות פוטוגניות מופלאות שבאו לידי ביטוי ברשת האינסטגרם. קערת בודהה היא בעצם קערה עמוסה בחומרי גלם צבעוניים ובריאים שמכסים את כל הערכים התזונתיים הדרושים בארוחה, נכון שזו מנה שאהובה מאוד על טבעונים אבל לא רק. ב-Buddha bowl&Juice של ק-פה האנוי מתמקדים במנות טבעוניות שיכילו כולן חלבון מן הצומח, דגן, קטנייה ותוספת ירק לבחירה כשאת כל זה יעטוף תבשיל אסיאתי ביתי במגוון טעמים בהשראת נקודות שונות ביבשת אסיה (35-40 שקלים).

מלבד הקערות היפות שעוד יככבו באינסטגרם שלכם הדוכן יציע מגוון רחב של מיצים טבעיים שנסחטים בכבישה קרה (cold press) ובליווי שוטים בריאים. הדוכן יעוצב בסגנון אסייתי עם שרפרפים כמיטב מסורת הרחוב הויאטנמית, כך שיהיה אפשר לקחת את האוכל והמשקאות הביתה או לשבת לאכול בפינה הטרנדית ביותר בכיכר רבין.

Buddha Boll & Juice, מלכי ישראל 3 תל אביב,
שעות פעילות א'-ה' 10:00-16:30. כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully