וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יום אהבה שמח: המסעדות המושלמות לדייט זוגי

12.2.2020 / 11:00

מבחינתנו ולנטיין, שיחול ביום שישי הקרוב, הוא תירוץ מושלם לשתף אתכם ב-8 המסעדות המושלמות מבחינתנו לצאת אליהן לדייט רומנטי לא רק בחג האהבה, אלא במשך כל השנה, גזרו ושמרו - כי הרומנטיקה לא מתה

טיול רומנטי באיטליה: קוצ'ינה הס 4

הס 4. הילה פלר,
אוכל איטלקי שכיף לחלוק/הילה פלר

המסעדה הקטנה קוצ'ינה הס 4 היא הגלגול השני של מסעדת קוצ'ינה תמר שהיתה בעבר לשפית תמר כהן צדק. בהס 4 עושה כהן צדק מטבח איטלקי עם דגשים אזוריים ועם הרבה תשומת לב לפרטים, בלי הרבה רעש מסביב. האווירה שם רגועה מאוד, נטולת טקס, והמנות המגיעות אל השולחן מלאות מחשבה ומעודנות. תוכלו לחלוק ניוקי ריקוטה, רביולי חצילים, פסטה עם פיסטוק וארטישוק, סקלופיני עגל ומרווה, טליאטלה ראגו, ועוד הרבה מנות משתנות שכולן יקחו אתכם לטיול קצר באיטליה. לקינוח תוכלו לחלוק את המנה האלמותית אי צף, טירמיסו, או ג'לטו ביתי שמכינים במקום. השירות כאן נעים ומסביר פנים והתחושה הכללית היא של טרטוריה משפחתית עם מפות לבנות רקומות, תאורה חמה ובלי גינונים מיותרים.

קוצ'ינה הס 4, הס 4 תל אביב, 03-5551038

טיול רומנטי בארץ: דוק

מנות לביקורת במסעדת דוק. שרית גופן,
מקומי ואינטימי/שרית גופן

דוק היא מסעדה קטנה ברחוב אבן גבירול בתל אביב שהיא אי של שקט באמצע ההמולה. אסף דוקטור עושה כאן מה שהוא קורא לו מטבח מקומי עם חומרי גלם מקומיים בלבד, כשאת רוב המנות מתקינים הטבחים מול עיני הסועדים על הבר. יש כאן תפריט יין ישראלי גדול שעושה חשק לשתות, ואפשר לחלוק מנות סקסיות כמו הקולורבי האפוי המפורסם, בשרים צרובים, מנות ירקות מעניינות ועונתיות, סלטים עם גבינות ישראליות ייחודיות, והכל צבעוני וזוהר מטריות. קצת צפוף כאן אבל אינטימי ונעים, העיצוב קז'ואלי ולא מתאמץ, המלצרים נותנים שירות ידידותי אבל גם ממש כיף גם לשבת על הבר באינטרקציה עם הטבחים.

דוק, אבן גבירול 8 תל אביב, 03-6098118

עוד בוואלה! אוכל

סיבוב טעימות בשוק הכרמל

לכתבה המלאה

אדום או לבן: בר 51

בר 51. דרור עינב, דרור עינב
ברוסקטה של דג נא בבר 51/דרור עינב, דרור עינב

בר 51 הוא בר יין פר-אקסלנס עם אווירה רומנטית שאין בהרבה מקומות אחרים בתל אביב. אולי זו הקרבה לים, אולי זה הבר הארוך והאינסופי שמתוח לאורך המקום, ואולי זה פשוט היין, אבל התחושה בבר 51 היא של הנאה מקרבת. התפריט שבנה שף מושיקו גמליאלי הוא פשוט אבל יש בו משהו חושני, עם תפריט שמשתנה תדיר אבל תוכלו למצוא בו כמה מנות שבזמן קצר הפכו למפורסמות כמו פפרדלה זוקיני עם בשר סרטנים, סלט בייבי ג'אם ושקדים ירוקים, אניולוטי תפוחי אדמה, ויש גם קלאסיקות כמו אויסטר ז'ילרדו או גבינות עם קרקרים ומרמלדה. התפריט קלאסי, העיצוב מחוספס, התאורה מעומעמת, והשירות מבין עניין.

בר 51, הירקון 59 תל אביב, 03-5406680

פריחת הסאקורה: רוקו

גונקאן דג ים. רעות סהר, רעות סהר
סושי לשניים/רעות סהר, רעות סהר

מסעדת סושי רוקו בחיפה היא מסעדה חדשה יחסית בעיר התחתית וכזו שהצליחה בזמן קצר לפתח אופי ודינמיקה ייחודית משלה. מגישים כאן סושי אחר, לא הרולים המוכרים והנפוצים, אלא מנות דגים נאים יוצאות דופן, המוגשות בסטייל מיוחד של מינימליזם מעודכן. פתוח כאן רק בערב ויש אווירה אפלולית ומסקרנת ובעיקר שונה. הרבה מהמנות ברוקו יכולות להגיע בזוגות, כלומר שתי טעימות מכל רול, אז נהדר לשבת ולחלוק אותן בשניים לצד תפריט אלכוהול קטן ומעניין של משקאות אלכוהוליים שונים מיפן או פחיות סאקה קטנות ומגניבות. יש כאן ניגירי טרי המבוסס על מה שיצא מהים באותו היום, רולים של סושי פשוטים אבל מבריקים מטריות, יש כאן רול שנקרא גאנקן שהוא מין סירות סושי ממולאות, ועוד הרבה דגים נאים מיוחדים במרקחות וברטבים מעוררי חשק.

רוקו, הנמל 10 חיפה, 050-6852860

רומנטיקה בירושלים: מונא

מונא. נועם פריסמן,
חלל מלא קסם/נועם פריסמן

בית האמנים בירושלים הוא אחד החללים היפים שיש בירושלים, וכך גם האבנים הישנות והקסם הרומנטי שיש במסעדת מונא הניכר גם באווירה רגועה ומזמינה. המסעדה שנמצאת בידיו של שף מושיקו גמליאלי, מוארת באור נרות, על השולחנות יש מפות לבנות וכוסות יין נוצצות, והתפריט מעורר חשק ועניין על אף היותו מין תפריט ביסטרו קצר יחסית. מה שכן תמצאו בו אויסטרים, גבינות מיוחדות, סלטי עלים, מנות דגים נאים, וגם עיקריות גדולות יותר המבוססות על מנות עוף, בשר או דגים, בליווי תוספות מקוריות. תוכלו לשתות יין ולהעביר ערב זוגי נעים ושקט.

מונא, שמואל הנגיד 12 ירושלים, 02-6222283

רומנטיקה בשדרה: מלגו ומלבר

סקאלופס. אפיק גבאי,
מלגו ומלבר/אפיק גבאי

בקצה שדרות רוטשילד, משקיפה על כיכר הבימה היפה, נמצאת מסעדת מלגו ומלבר. החלל החיצוני שלה משקיף אל השדרה, וזה הפנימי משקיף את תוך המטבח, אל העבודה המקודשת של הטבחים. התאורה מעומעמת, העיצוב מחוספס ומעט תעשייתי אבל מלווה במפיות בד לבנות וכוסות יין מבריקות. האוכל עשוי בהקפדה והתפריט מכסה כל חלקה קולינרית בתחום הדגים ופירות הים, החל מדגים נאים בכמה אלטרנטיבות, כבושים, סשימי, טרטר או קרפצ'יו, מנות מיוחדות של ירקות וגבינות, יש גם סקאלופ או מולים שמענג לחלוק בשניים, פסטות עם בשר סרטנים או שרימפס, וגם כמה מנות בשר למי שחייב. תפריט היין מעניין והשירות עדין, סולידי וחייכני.

מלגו ומלבר, רוטשילד 142 תל אביב, 03-6314214

כל זוג חייב את זה לעצמו: שילה

מסעדת שילה. Pyrotlv,
טרטר דג ואבוקדו- קלאסיקה תל אביבית/Pyrotlv

מסעדת שילה של שף שרון כהן היא דייט חובה לכל זוג, לפחות פעם אחת. הרומנטיקה פה מגיעה מהאוכל עצמו, תפריט של דגים ופירות ים שעושה חשק לטעום בשניים, לחלוק לצד בקבוק יין, בארוחה איטית וממושכת. בישיבה על הבר אפשר לצפות בכל ההכנות של המטבח הפתוח ולקבל יחס אישי צמוד, ובישיבה בשולחן תקבלו פרטיות יחסית. יש כאן מנה מפורסמת של טרטר דג באבוקדו, שהיא טעימה כמו שהיא יפה, אויסטרים ובליני, שרימפס, סרטנים כחולים וקלאמרי, קרפצ'יו ספרדי משגע עם חתיכות קלאמרי עליו, סלטים צבעוניים ומעניינים, ומחבתות חמות עם מנות דגים וריזוטו, פסטות ובשרים. תוכלו לסיים את הארוחה עם שתי כפיות באחד הקינוחים היפהפיים שמוגשים כאן.

שילה, בן יהודה 182 תל אביב, 03-5221224

כשנפוליאון יכבוש את עכו: מרקטו

מרקטו. עמרי שחר, מערכת וואלה! NEWS
חדש וישן/מערכת וואלה! NEWS, עמרי שחר

מסעדת מרקטו בעכו היא אחת הפינות היפות והרומנטיות בעכו, שם בחלל המאורך והעתיק של השוק הטורקי מפוזרים השולחנות הקטנים של המסעדה של עמרי שחר. בניגוד לכל מסעדות הדגים והמסעדות הערביות שיש בעיר העתיקה מרקטו מציעה תפריט איטלקי אותנטי, באווירה יוצאת דופן שהופכת את כל החוויה למיוחדת במינה. מהטאבון יוצאות פיצות דקיקות ויש עליהן תוספות כמו ארטישוק, גבינה כחולה או פפרוני, יש נתחי בשר, דגי ים, פסטות תוצרת בית וריזוטו מענג. יש גם ארטישוק מטוגן בשלמותו שרק בשבילו שווה להגיע, קוקטיילים צבעוניים, יינות מקומיים, וקינוח של טירמיסו קלאסי למשל שיהיה לכם כיף לחלוק. יש במרקטו מלא קסם שאין באף מסעדה אחרת, וזה דייט צפוני מושלם.

מרקטו, הבזאר הטורקי עכו העתיקה, 053-6130981

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully