וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזוכים הגדולים בתחרות היין TERRAVINO

סנהדרינק

עודכן לאחרונה: 6.1.2022 / 12:06

כמו בכל שנה, תוצאות תחרות היין הבינלאומית TERRAVINO היו מפתיעות ומרגשות. קבלו את היקב הישראלי שהפתיע עם לא פחות מ-17 מדליות וזכיה בתואר :'צוות הייננים הטוב ביותר בישראל'

483 יינות ומשקאות אלכוהוליים התחרו בסוף השנה שעברה, על חיכם של יותר משלושים שופטים, במסגרת תחרות היין הבינלאומית TERRAVINO הנערכת ביוזמת 'איש הענבים'. השופטים, אנשי מקצוע בתחום היין שטעמו אותם על עיוור, בלי לדעת מי היצרן או מהו מקור היין, ודירגו אותם על פי השיטה המדעית כמעט שמאפיינת את התחרות. שיטה שנועדה, בין היתר, להתעלם מטעמם האישי של השופטים ולהתמקד באיכויות הטכניות של היין. אגב, למרות מגבלות הקורונה, אירחה התחרות שופטים מצרפת, איטליה, מקדוניה, ניו זילנד, קולומביה, אוסטרליה, ארגנטינה, מולדובה רוסיה ועוד.

מזיגת יין לטעימה עיוורת, שבוע טעימות יין במחוז בורדו, צרפת. רויטרס
טעימה עיוורת. בלי לדעת את שמות היצרנים/רויטרס

14 מדליות. יותר מכל יקב אחר

יקבי ברקן-סגל, הם הזוכים הגדולין של התחרות, עם לא פחות מאשר ארבע עשרה מדליות, יותר מכל יקב אחר. בניהן זוג מדליות זהב כפול עבור קברנה סוביניון לא מסונן 2017 של סגל וקברנה סוביניון 585+ מסדרת אלטיטוד של ברקן. בנוסף זכו שלושה יינות של ברקן במדליית זהב: קברנה סוביניון מסדרת סופרייר, בציר 2016; ארגמן מסדרת בטא, בציר 2019 וריחן מסדרת אסמבלאז', בציר 2019. ואם זה לא מספיק, יקב ברקן זכה גם ב-6 מדליות כסף ויקב סגל ב-3 מדליות כסף.

"אני גאה על הזכיות של יקבי ברקן וסגל בתחרות מכובדת זו." מסרה לי בולדס, מנהלת השיווק של ברקן-סגל. "היינות שלנו ממשיכים לקטוף מדליות ופרסים בתחרויות מקצועיות ליין בישראל ובעולם, בזכות האיכות הבלתי מתפשרת של יינות בכל רמת מחיר. אני רוצה לברך את צוות הייננים המדהים שלנו שעושה עבודה נהדרת ומביא את ברקן לזכות במאות תחרויות יין בארץ ובעולם."

עוד בוואלה!

מר קריניאן וגברת איתן

לכתבה המלאה
עידו לוינסון וצוות יינות ברקן. יחצ,
צוות הייננים של ברקן-סגל. הטוב בישראל/יחצ

צוות הייננים הטוב בישראל

בנוסף למספר המדליות הדו-ספרתי, זכה צוות הייננים של היקב, בראשותו של MW עידו לוינסון, בתואר המכובד "צוות הייננים הטוב בישראל", המוענק על ידי מארגני התחרות. לנו לא נותר אלא להרים כוסית לכבודם ולאחל להם בהצלחה בתחרויות הבאות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully