וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להקפיץ ארוחה ברגע: 7 מתכונים מנצחים למנות מוקפצים

ארוחה של מוקפץ לא דורשת הרבה זמן עבודה, היא מאפשרת מרחב תימרון - טופו, עוף או בשר - הכל עובד, וגם בגזרת הירקות - פותחים את המקרר ומה שיש ומתחשק נכנס להקפצה. אורז קר מאתמול? זה בסיס טוב. חבילה של נודלס במזווה? מעולה. אז יאללה פתחו מקרר וארון והתחילו להקפיץ

מוקפץ ישראלי. נמרוד סונדרס
פאד תאי/נמרוד סונדרס

פאד תאי

הפאד תאי, היא אולי מנת המוקפץ המפורסמת ביותר בעולם בזכות השילוב המנצח בין אטריות אורז, ירקות פריכים מוקפצים קלות ורוטב שמאזן באופן מושלם בין מלוח-חריף-מתוק-וחמוץ. אתם יכולים לבחור אם להשאיר אותה צמחונית , להוסיף לה רצועות בקר, עוף או טופו.

הכנסו למתכון המלא למוקפץ פאד תאי

מוקפץ עוף עם קשיו. איילה ג'ני, מערכת וואלה!
עוף מוקפץ עם קשיו/מערכת וואלה!, איילה ג'ני

עוף מוקפץ עם קשיו

מוקפץ של נתחי עוף קטנים מצופים בבלילה של קורנפלור, חלמון וסויה ששומרת על הנתחים עסיסיים בפנים וגם מוסיפה להם מרקם וצבע כמו של המוקפצים במסעדות בתאילנד. תוסיפו לזה רוטב מתקתק, פלפל אדום, בצל ירוק וקשיו ויש לכם ארוחה ברגע. פשוט מושלמת לצד אורז לבן.

הכנסו למתכון המלא למוקפץ עוף עם קשיו

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
פאד סי יו. אלון מסיקה, אלון מסיקה
פאד סי יו/אלון מסיקה, אלון מסיקה

פאד סי יו של מסעדת נאם

פאד סי יו היא אחת ממנות המוקפץ האהובות עלינו - אטריות אורז רחבות במיוחד (המכונות גם שבבי אורז), מוקפצות עם רצועות בקר, ביצה, ברוקולי ועלי קאנה או תרד ברוטב סמיך וממכר. אנחנו השגנו לכם את המתכון של לא אחרת מאשר מסעדת נאם. אתם לא מאמינים עד כמה המנה קלה להכנה בבית ומתאימה בול כשרוצים להכין ארוחה מפנקת ומושקעת בלי לעבוד קשה מידי.

הכנסו למתכון המלא לפאד סי יו של מסעדת נאם

אורז מוקפץ עם ירקות ובשר טחון. נמרוד סונדרס,
אורז מוקפץ של תמרה אהרוני/נמרוד סונדרס

אורז מוקפץ של תמרה אהרוני

ארוחה משפחתית קלאסית לאמצע השבוע שיש בה הכל - אורז, בשר והמון ירקות קצוצים בתיבול אסיתי טעים. זו מנה שגם הילדים כל כך אוהבים, שלא תמיד איכפת להם מכל הירקות שמתחבאים בפנים.
ועוד יתרון גדול- אם נשאר לכם סיר אורז במקרר הוא מתאים בול לתפקיד, ואתם הרווחתם פעמיים.

הכנסו למתכון המלא לאורז מוקפץ עם בשר וירקת של תמרה אהרוני

פאד קפראו של המחתרת התאילנדית. אלון מסיקה,
פאד קפאו/אלון מסיקה

פאד קפראו (קפאו) של המחתרת התאילנדית

יובל צידון ממסעדת המחתרת התאילנדית בפרדס חנה, במתכון לפאד קפאו אמיתי כמו של מקצוענים. קפראו (Holly Basil) המכונה גם קפאו, הוא סוג של בזיליקום שמגדלים בתאילנד והוא נותן הטעם המרכזי של המנה שבבסיסה בשר טחון מוקפץ. בארץ קשה למצוא את הקפראו , אבל ניתן להשתמש בבזיליקום תאילנדי ואפילו בבזיליקום רגיל. בכל מקרה מדובר במנה עשירה בטעמים שזורקת אותנו ברגע לרחוב בתאילנד והיא כל כך פשוט וקלה להכנה.

הכנסו למתכון המלא לפאד קפראו (קפאו) של המחתרת התאילנדית

מוקפץ. ShutterStock
נודלס עם עוף וירקות/ShutterStock

נודלס עם עוף וירקות

מדובר באחד ממתכוני המוקפץ הראשונים שפירסמנו בוואלה! אוכל ואתם תמיד אוהבים לחזור אליו ולא סתם. מוקפץ עוף עם נודלס וירקות שתמיד אפשר להכין מכל מה שיש בבית ותמיד תמיד מצליח. אם זו הפעם הראשונה שאתם מכינים מוקפץ, אנחנו ממליצים לכם להתחיל עם המתכון הזה.

הכנסו למתכון המלא למוקפץ נודלס עם עוף וירקות

מוקפץ עם טופו. אלון מסיקה
טופו מוקפץ עם ירקות/אלון מסיקה

טופו מוקפץ עם ירקות

כמעט בכל מנות המוקפץ עד עכשיו הטופו ניתן כאופציה למי שמעדיף גרסה טבעונית. הפעם מנת מוקפץ שלטופו בה תפקיד מרכזי. הוא מקבל משרה לספיגת טעמים ואחר כך עובר הקפצה עם ירקות. קצת בוטנים קצוצים ובצל ירוק מעל ויש לכם מנה בריאה, צבעונית ונפלאה ברגע.

הכנסו למתכון המלא למוקפץ טופו וירקות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully