וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אני לא נוגעת במעובד יפה שלי: 6 מוצרים קנויים, שאתם יכולים להכין בבית בקלי קלות

כולנו כבר יודעים היום לדקלם בעל פה את החסרונות של מזון מעובד, וכמעט כולנו גם נופלים בזה לא מעט, אבל יש דברים שבאמת יותר כיף, טעים ובריא להכין בבית - אספנו לכם כמה כאלה, כולל מתכונים כמובן

קטשופ. ShutterStock
קטשופ ביתי/ShutterStock

קטשופ

אין כמעט ילד שלא אוהב קטשופ, וגם אנחנו המבוגרים חוטאים בזה לא מעט, ויש את המחמירים שקובעים שאי אפשר לאכול צ'יפס או שניצל ללא קטשופ. אבל הרוטב האדום הזה, עליו מצוירות עגבניות בשלות אדומות ועסיסיות, הוא לא יותר מהרבה מדי סוכר וחומרים תעשייתיים ומעובדים. וזאת בדיוק הסיבה שהגיע הזמן לנסות להכין את הגרסא הביתית לקטשופ. רוני קדר כבר מזמן עלה על הנוסחא - והיא בריאה יותר, טעימה יותר וזולה יותר - באחריות.

מתכון לקטשופ ביתי

מיונז. ShutterStock
מיונז/ShutterStock

מיונז ביתי

ואי אפשר לדבר על קטשופ, בלי לדבר על חברו המיונז. אורלי פלאי ברונשטיין מלמדת איך להכין מיונז ביתי אמיתי, בקלי קלות וללא חומרים משמרים. נכון, הוא נשמר במקרר רק יומיים, אבל ההכנה של אורכת רק 10 דקות וזה ללא ספק שווה את המאמץ.

מתכון למיונז ביתי טעים בלי חומרים משמרים

עוד באותו נושא

בלי בלאגן, בלי מצפון: צ'יפס אפוי בתנור

לכתבה המלאה
פסטרמה הודו ביתית. אלון מסיקה
פסטרמה הודו ביתית/אלון מסיקה

פסטרמה הודו ביתית

אנחנו כבר שנים טוענים, שהכי כיף וטעים זה להכין פסטרה הודו בבית, אבל מהמתכון הזה של יוגב ירוס, באמת שאין דרך חזרה. חמישה שלבים פשוטים ועוד כמה טיפים מעולים יתנו לכם את המפתח לעולם הפסטרמה, וככל שתרגישו בטוחים יותר במתכון, תוכלו לשחק עם התיבול באופן חופשי.

מתכון לפסטרמה הודו ביתית מעולה

שניצל תירס אפוי. רחלי קרוט מתוך ספר המתכונים של FOODY,
שניצל תירס אפוי/רחלי קרוט מתוך ספר המתכונים של FOODY

שניצל תירס

כמו הרבה ילדים בשנות השמונים, גם בלוגרית האוכל והמתכונאית רחלי קרוט גדלה על שניצל תירס, כזה שחיממה לבד במיקרו אחרי בית הספר ומעליו שמה תועפות של קטשופ מתוק. אז אחרי שסגרנו את הפינה של קטשופ, הגיע הזמן לתת את הגרסה הביתית והאפויה למאכל הכל כך אהוב הזה - שניצל תירס.

מתכון לשניצל תירס

ממרח שוקולד ואגוזי לוז. davo,
יותר טעים מנוטלה/davo

ממרח נוטלה ביתי

נכון שהכי פשוט זה לגשת לסופר ו'לקטוף' צנצנת נוטלה מהמדף, אבל תחשבו כמה כיף זה להכין אותה לבד בבית, שלא לדבר על העובדה שבמוצר המוכר יש פחות מ-14 אחוזים של אגוזי לוז והרבה מאוד מרכיבים שממש עדיף לא להכניס לגוף. הגירסה שלנו כוללת חמישה מרכיבים בלבד, כלי עבודה אחד, ודקות ספורות של בלנדר. אתם עוד כאן?

מתכון לממרח נוטלה ביתי

חטיפי אנרגיה. דרור עינב
חטיפי אנרגיה - הגרסה הביתית/דרור עינב

חטיפי אנרגיה ביתיים

חטיפי אנרגיה, פעמים רבות יוצרים מצג שווא של חטיף בריא, אבל אם תציצו על רשימת הרכיבים שלהם, תגלו שזה ממש לא המצב. מירב שיינר חוסכת לנו את הסוכרים העודפים, את צבעי המאכל והחומרים המשמרים - ומטעינה אותנו במלא אנרגיות, עם חטיפי בריאות ביתיים שמכנינים משלל אגוזים, חמוציות ודבש. הכי כיף לארוז חטיף כזה בתיק - ולשלוף כשמרגישים שצריך קצת אנרגיה.

מתכון לחטיפי אנרגיה ביתיים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully