וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנט פורים: מערבבים שמחה בשמחה

סנהדרינק TV

עודכן לאחרונה: 14.3.2022 / 18:18

חג פורים ויומו של הקדוש האירי סנט פטריק, נופלים השנה על אותו שבוע. סיבה טובה לכנס את מועצת סנהדרינק, כדי לערבב שמחה ושמחה ולהמליץ על כמה משקאות חגיגיים

הדרינק שלנו לפורים/יאיר גת, סנהדרינק

אין ספק, מדובר בשבוע קשה, שבו אנחנו חוגגים את זה שניצלנו מרצח עם, והאירים חוגגים את סנט פטריק'ס די, לזכר הקדוש שהביא את הנצרות לאירלנד. בנוסף לסמיכות התאריכים, מחברים בין שני החגים הללו גם מנהגי השתייה: אנחנו שותים "על לא ידע" כי זו מצווה, והאירים שותים כי זה מה שאירים עושים בדרך כלל. לרגל החגים, התכנסנו בבר "לאגר אנד אייל" שבמלון "ספוט" בנמל תל-אביב, טעמנו כמה דברים טובים וחזרנו עם כמה המלצות.

פורים 2022. סנהדרינק,
לפני הכול, קצת בירה/סנהדרינק

ניר קיפניס: וודקה אבסולוט

בשביל קיפניס, "וודקה זה אבסולוט" כי פורים בשבילו זה זיכרון ילדות ו-אבסולוט הוא המותג שגרם לו להתאהב בוודקה, בין היתר הודות למסעות הפרסום הייחודיים של המותג בשנות השמונים והתשעים. אז נכון שעבר קצת זמן מאז שהמותג השוודי הזה שינה את חיינו, אבל את המקום שלו בלבבות, אף וודקה סופר-דופר פרימיום כבר לא תתפוס.

ניר קיפניס, וודקה אבסולוט. סנהדרינק,
ניר קיפניס. וודקה אבסולוט, לא רק בגלל הזיכרונות/סנהדרינק

אסנת גואטה: ארג'נטו מלבק 2018

מבחינתה של אסנת גואטה, אחת ההמלצות המעולות למסיבות, גם בבית וגם מחוץ לבית, היא "מלבק 2018" של יקב ארג'נטו מארגנטינה. "הוא כיפי, הוא חלק, קצת סקסי" היא אומרת ולדעתה הוא יתאים גם לארוחה זוגית וגם לארוחה של חבר'ה.

אסנת גואטה, ארג'נטו מלבק. סנהדרינק,
אסנת גואטה. הולכת על המלבק/סנהדרינק

גל קלקשטיין: ארק כרמל

קלקשטיין, שכשהוא לא בא לשתות איתנו הוא מתפקד כמנכ"ל מזקקת הוויסקי היפואית "מילק אנד האני", בחר לרגל החג להמליץ על הארק של יקבי כרמל, שהוא מאוד אוהב. ויש לו גם הצעת מזיגה: "קודם ארק, אחר כך מים, בסוף קרח ולערבב." "זה ממש כיף. וזה ישראלי."

גל קלקשטיין. ארק כרמל. סנהדרינק,
גל קלקשטיין. מזקק וויסקי, מפרגן לארק/סנהדרינק

עודד וייס: וויסקי דד ראביט

"אם עברתם את שלב הצ'ייסרים בחיים", אומר וייס, איש "מילק אנד האני", "לכו על דד רביט" שלדבריו מביא כיוון אחר לגמרי של וויסקי אירי. הוויסקי, הקרוי על שמו של בר, הקרוי על שמה של כנופיה אירית שפעלה בניו יורק במאה התשע-עשרה, הוא, לדברי וויס, גם טעים ומורכב וגם מספר סיפור יפה על הקשר בין דבלין לניו-יורק.

עודד וייס, וויסקי דד רביט. מירה איתן,
עודד וייס. מה שחסר לו זה עוד צ'ייסר/מירה איתן

טל חוטינר: וויסקי ג'יימסון ובירה שקמה

חבר המועצה טל חוטינר, הלך על המלצה כפולה: גם בירה - 'מרצן' של מבשלת 'שקמה' המקומית. אגב את האם הקדומה של סגנון הבירה הזה, בישלו בחודש מרץ, וגם וויסקי - 'ג'יימסון' הוותיק, שלימד את כולנו וויסקי אירי מהו.

טל חוטינר, סנהדרינק. סנהדרינק,
טל חוטינר. מה בא קודם, הבירה או הוויסקי?/סנהדרינק

מירה איתן: בירה גינס

פורים וסנט פטריקס, ברור שמירה איתן בחרה בגינס שהיא לדעתה הבירה הטעימה ביותר בעולם. והאמת, גם לדעתנו.

מירה איתן, גינס. סנהדרינק,
מירה איתן עם הבירה הכי טעימה בעולם/סנהדרינק

זיו לנצ'נר: וויסקי דבלינר, מסטר דיסטלרס רזרב

"וויסקי ידידותי, אבל מעניין, שעושה את כל הדברים הטובים שוויסקי אמור לעשות לנפש האדם" זיו לנצ'נר חיבב מאוד את הוויסקי האירי הזה, שהתיישן בחביות ברבן ומתאפיין בקלילות ובעדינות מצד אחד ובטעמים עשירים מצד שני.

זיו לנצ'נר, דבלינר. סנהדרינק,
זיו לנצ'נר. גם ידידותי וגם מעניין/סנהדרינק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully