וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רבע לפסח: קוקטיילים מהקרטון ויין מהמגנום

טליה לוין

עודכן לאחרונה: 17.3.2022 / 18:54

אנחנו עדיין מתאוששים מחגיגות פורים וסנט פטריקס דיי, אבל טליה לוין החרוצה כבר עובדת על המלצות לפסח

אני יודעת שכולם נמצאים כרגע בחגיגות פורים, או סנט פטריקס דיי (אני לפחות פחות בפורים ויותר בגינס, היי אירים, חג שמח!), אבל בקבוצת הוואטצאפ של המשפחה, החגים הללו כבר נחלת העבר, כבר מתחילים לתכנן את חג פסח ואת כל מה שנלווה אליו. אנחנו אמנם אף פעם לא חוגגים בצורה המסורתית, עם ארבע כוסות, מצות, מאכלי עדות ומלא דודים, אלא מרשים לעצמנו גם לפרוץ את מגבלות החג ולהפוך אותו להילולה קולינרית של על האש במרפסת, וגם לצרף לחגיגה כמה קוקטיילים הום מייד, ולהפוך את פסח להילולת משקאות.

ליינות החג אקדיש כמובן מדור נפרד, מכיוון שיין ראוי שיקבל את מקום של כבוד לצד הארוחה שכל כך הרבה אנשים מתאמצים, רבים ומתרגשים סביבה, אני לא מקילה ראש בכך. אבל זו אולי הזדמנות להמליץ על כמה דברים קלילים שכדאי שיהיו בבית עם בוא האביב, לזנב של פורים, לחגים ולכינוסי משפחה/חברים שנראים באופק, אירועי סוף הקורונה (חמסה חמסה), אווירת סוף קורס, שבתות של שמש, פוסט עידן החמין וכיוצ"ב.

פורים 2022. סנהדרינק,
סנט פטריקס דיי. כבר נגמר?/סנהדרינק

שלח לי קוקטייל בקופסה

אני פחות אוהבת מארזים מאשר משקאות שאני מכינה בעצמי, אבל מפעם לפעם יש הבלחות מצוינות בז'אנר! בגזרת המארזים המיוחדים שאני בדרך כלל ממליצה עליהם (ורק מה שהחברים שלי אוהבים), גיליתי את מארז קוקטייל ג'ין פטל/מנגו. מדובר בעצם במארז שהוא כמעט כמו ברז בירה נייד, רק עם ג'ין. יש לו ידית מזיגה פנימית שנשלפת מתוך הקופסה והוא מספיק ל 12 מנות קוקטייל, מה שאומר ביום יומיים, אתם מסיימים את זה.

את הקוקטייל אפשר להשיג בשני טעמים, מנגו או פטל שחור. אני אישית מעדיפה את הפטל, עניין של טעם אישי לחלוטין. כמובן שאפשר להשתמש בו לשימוש חוזר, וכמובן שזה חוסך לכם ג'ין וטוניק והכנה נפרדת ומאפשר לאנשים פשוט לקום ולמזוג. טיפ קטן: דלי קרח בצד. מבחינת מחיר, יותר זול מקוקטייל בבר. כך שאם יש לכם מרפסת, שבת פנויה, ומגש פיצה, שווה לפנק את החבר'ה או את המשפחה שאני בטוחה שתמצא בזה אטרקציה.

עוד בוואלה!

סנט פורים: מערבבים שמחה בשמחה

לכתבה המלאה
מארז ג'ין. יח"צ,
מנגו, או פטל שחור?/יח"צ

בגדול, זה יופי של יין

ועוד משהו שהדליק אותי לחלוטין, ועדיין נמצא בחנויות מכיוון שזו מהדורה מיוחדת לפורים, אז מהרו מהרו! יש עוד כמה ימים - המותג Giacobazzi משיק מהדורה מיוחדת של למברוסקו מבעבע לבן חצי יבש לחובבי הז'אנר, בבקבוק מגנום (1.5 ליטר) בצבע אדום. עזבו את העובדה שלא הפסקתי להתלהב מגודלו של הבקבוק, ולצלם אותו ליד בקבוקים אחרים כמעט יממה שלמה. מדובר בגליק ממש מדליק לאירוח. אני באופן אישי פתחתי אותו באירוע קטן שעשיתי לפני שבועיים, ורציתי להשקות את מעט המשתתפים, שלא הכירו זה את זו, שהגיעו, מיד בהתחלה כדי לשבור את הקרח.

מגנום עם מורשת למברוסקו של Giacobazzi. יחסי ציבור,
Giacobazzi בבקבוק מגנום. רעיון גדול/יחסי ציבור

זה עבד. אין כמו מבעבע שעושה טוב בגרון גם אצל אנשים שלא שותים בדרך כלל, או טוענים שיין עושה להם כאב ראש. למברוסקו משמח גם את סרבן השתייה שטוען שהוא "נוהג". וזה אחלה משקה לא מחייב לערב חברים. כאמור, זו מהדורה מוגבלת לפורים, בגודל מצויין ובצבע מסיבתי. אני ממליצה לכם לרכוש אותה ולשמור לפסח, או לכל ארוחת שבת מביכה אחרת. אחלה שובר קרח בין הדודה שלא מדברת עם דוד, ותכל'ס, למי אין כאלה מעצבנים במשפחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully