וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתאים לנו: סדרת היינות שמתמקדת בקשר בין יין לאוכל

מירה איתן

עודכן לאחרונה: 29.6.2022 / 16:24

סדרת יינות חדשה בחרה להוריד לכם מהראש את ההתלבטויות הנוגעות להתאמת יין לאוכל. מירה איתן פתחה את הבקבוקים שהכי התאימו לה

יין הוא תרבות, היסטוריה, טבע, אדמה וכרם, משפחה וחברים. יין הוא תחושת המקום, הטרואר, חיפוש אחר הרמוניה, טעם, מורכבות, התמדה וצניעות. יש הרואים ביין יצירת אמנות ומאידך יש שגורסים שיין הוא מוצר צריכה בסיסי. אך יש דבר אחד שעליו כולם מסכימים, יין ואוכל נועדו זה לזה ותמיד ילכו יחדיו. ביקב בנימינה החליטו להקצות סדרה ייחודית שתעסוק בנושא ובכך למצות את ההנאה שמקורה במפגש בין שף ליינן.

בראנץ' ביקב בנימינה. דניאל לילה,
יין ואוכל נועדו זה לזה/דניאל לילה

מחפשים את החיבור המושלם

ביקב חיפשו את החיבורים שנרקמים בין היינות לאוכל ואת האיזון העדין בין חומרי הגלם שיעזרו להפוך מנה רגילה למנה מרגשת. מתוך רצון לחבר את היין למנה, כדי שייצור חוויה הרמונית עם עושר של טעמים וידגיש את הקשר האנושי, יצרו חיבורים בסדרת יינות חדשה שנקראת & wine, סדרה שנוצרה על מנת להתחבר לאוכל על בסיס מאפייני זן הענבים, אזור הגידול ושיטת הייצור.

כל יין בסדרה שודך למנה בסיסית אחרת, ויקב לא השאירו לנו את העניין כחידה. אין צורך לנחש או לחפש על גבי התווית האחורית למה התכוון היינן, על כל בקבוק בסדרה תווית מאוירת המבהירה בבירור לאיזה סוג אוכל היין יתאים במיוחד, בשר בקר, בשר כבש או עוף, דגים, ירקות, גבינות או קינוחים. שני יינות מתוך הסדרה הגיעו אלי, שרדונה שהותאם למנות של ירקות וקברנה סוביניון ששודך לבשר בקר.

עוד בוואלה!

הזול הוא הטעים: יינות מומלצים שיחזירו לכם עודף מ-40 שקלים

לכתבה המלאה
יקב בנימינה Wine & כל הבקבוקים. יח"צ,
כל יין בסדרה שודך למנה בסיסית אחרת. בנימינה & Wine/יח"צ

בנימינה, & Wine, שרדונה 2021

השרדונה היבש תסס במכלי נירוסטה, ללא מגע עץ, כדי לשמר את ארומות הזן האופייניות. תפוחים ואגסים ירוקים בצד אשכוליות עם מרירות נעימה יצרו הרמוניה ואיזון של חמיצות ורעננות נעימות בגוף לא כבד. את היין הזה ייעדו ביקב להתאמה למנות צמחוניות, מנות של ירקות צלויים וטעמי אדמה. המחיר: 60 שקלים

בנימינה, & Wine,קברנה סוביניון 2021

היין שהתבגר מספר חודשים לא רב בחביות שומר על ארומות של קברנה סוביניון המגיע ממקום גבוה וקר יחסית. פרי אדום רענן ותיבול מקומי מורגשים ביין נגיש שיאזן ויחמיא למנות בהן בשר אדום הוא הדומיננטי, בין אם הוא נצלה בגריל, עבר בישול ארוך בקדרה או נמצא במרכז תבשילים אחרים. המחיר: 60 שקלים

את יינות הסדרה ניתן להשיג בחנויות ובאתר רשת "יין בעיר"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully