וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש המון מתכונים לעוגות שוקולד, אבל היינו צריכים לבחור את ה-6 הטובות ביותר

עודכן לאחרונה: 7.7.2022 / 8:06

אנחנו לא צריכים יום במיוחד בשביל לתת כבוד לשוקולד, אבל אם כבר מציינים את יומו הבינלאומי, בואו נעשה את זה כמו שצריך

עוגת שכבות שוקולד מהחלומות. דור משה, מערכת וואלה
עוגת שכבות שוקולד מהחלומות/מערכת וואלה, דור משה

מבין כל העוגות, ניתן להכתיר את עוגות השוקולד כז'אנר האהוב עלינו ביותר. הקטגוריה כמובן רחבה וגדושה בפני עצמה - ניתן למצוא בה אין סוף מתכונים וגרסאות מעוגות שוקולד פשוטות, דרך עוגות יום הולדת, עוגות על טהרת השוקולד, חיתוכיות, מאפינס ועוד ועוד.

לכבוד יום השוקלד הבינלאומי התבקש שנבחר את המתכונים לעוגות השוקולד האהובות עלינו ביותר מהתקופה האחרונה, זה לא היה פשוט בכלל, אבל אלו הן ששת הנבחרות - עוגת פאדג' שוקולד ללא קמח עם קרמל דבש מלוח, פבלובה שוקולד, עוגת שיפון שוקולד אוורירית, פאי שוקולד הכי פשוט שיש, עוגת שוקולד שכבות פוטוגנית וטעימה לימי הולדת וגם עוגת כדורי שוקולד ללא אפייה. קבלו אותן.

עוגת פאדג' שוקולד עם קרמל דבש מלוח. דור משה, מערכת וואלה
עוגת פאדג' שוקולד וקרמל דבש מלוח/מערכת וואלה, דור משה

עוגת פאדג' שוקולד וקרמל דבש מלוח

עוגות שוקולד טובות על בסיס שוקולד איכותי בדרך כלל לא זקוקת כמעט לקמח ולפעמים אפשר לוותר עליו בכלל, כמו בעוגה הזו של דור משה. עוגת שוקולד פאדג'ית במיוחד עם שכבה עבה של קרמל דבש מלוח. השילוב של שוקולד עם דבש מפתיע וטעים בצורה לא הגיונית, יחד עם המלח נוצר ביס מאוזן של טעמים מתוקים עם עקצוץ מלוח.

הכנסו למתכון המלא עוגת שוקולד וקרמל דבש מלוח

עוד בוואלה!

מושלם לחופש הגדול: כדורי שוקולד משוגעים שכיף להכין עם הילדים

לכתבה המלאה
פבלובה מוס שוקולד. שני סנדרס
פבלובה מוס שוקולד/שני סנדרס

פבלובה מוס שוקולד

לרוב מוכרת הפבלובה בגרסתה הלבנה והענוגה עם קצפת או קרם מסקרפונה, אבל חכו שתנסו אותה בגרסת השוקולד. שני סנדרס במתכון מיוחד לשוקוהוליקים לפבלובה שוקולד היסטרית במילוי קרם שוקולד מוקצף. אחד הקינוחים הכי מתגמלים שיש - קל מאוד לביצוע, ניתן להכנה מראש וגורר תמיד קריאות התפעלות ברגע הגשתו, כאילו עבדתם עליו שעות.

הכנסו למתכון המלא לפבלובה שוקולד היסטרית

עוגת שכבות שוקולד מהחלומות. דור משה, מערכת וואלה
עוגת שכבות שוקולד/מערכת וואלה, דור משה

עוגת שכבות שוקולד מהחלומות

מבין כל העוגות, עוגת שוקולד היא הבחירה הכמעט ראשונה כעוגת יום הולדת. כאן בגירסה עסיסית, רכה וגבוהה במיוחד במילוי קרם שוקולד בין השכבות, שיוצרת עוגת יום הולדת פוטוגנית, אבל טעימה. מתכון מנצח שתמיד מצליח, אז אם יש לכם התלבטות איזו עוגה להכין ליום הולדת קרב ובא, זה המתכון לגזור ולשמור.

הכנסו לממתכון המלא לעוגת שוקולד שכבות מהחלומות

עוגת  פאי שוקולד. נמרוד סונדרס
פאי שוקולד/נמרוד סונדרס

פאי שוקולד הכי קל שיש

את פאי השוקולד הממכר הזה של מירב שיינר מכינים ממרכיבים זמינים שיש בכל בית (או במקרה הגרוע במכולת השכונתית הקרובה אליכם), כי כל מה שהוא דורש זה שוקולד, ביסקוויטים, חמאה ושמנת מתוקה. אפילו להפעיל תנור אין כאן צורך. המאמץ היחיד שתידרשו אליו הוא המתנה של לילה לפני שתוכלו לשלוח כפיות ולהתענג.

הכנסו למתכון המלא לפאי שוקולד הכי קל שיש

עוגת שיפון שוקולד. איילה ג'ני, מערכת וואלה
עוגת שוקולד גבוהה ואוורירית/מערכת וואלה, איילה ג'ני

עוגת שיפון שוקולד גבוהה ואוורירית

עוגת השיפון הגבוהה והמפוארת הזו, מתאימה למי שאוהב עוגות שוקולד שאינן דחוסות. את שמה קיבלה בזכות מרקמה האוורירי והעדין הדומה לבד השיפון וללא שום קשר לקמח השיפון, אז אל תתבלבלו. מקורה של העוגה אי שם בתחילת המאה הקודמת בארה"ב, אבל החזרה שלה למרכז תשומת הלב הקולינרית, הגיעה דווקא דרך יפן ומשם אפילו לפטיסרי בפריז. איילה ג'ני עם מתכון מפורט איך ליצור את העוגה הנפלאה הזאת.

הכנסו למתכון המלא לעוגת שיפון שוקולד גבוהה ואוורירית

חיתוכיות שוקולד, ביסקוויטים ופקאנים ללא אפייה. דור משה, מערכת וואלה
חיתוכיות "כדורי שוקולד" ללא אפייה/מערכת וואלה, דור משה

חיתוכיות "כדורי שוקולד" ללא אפייה

אם לא מתחשק לכם להדליק תנור, הנה לכם גירסה לעוגת שוקולד ללא אפייה או נכון יותר חיתוכיות שוקולד וביסקוויטים שהן למעשה גרסה משודרגת ואלגנטית לכדורי השוקולד האוהבים.

מכינים בלילה שוקולדית, אבל כזו שמכילה חתיכות גסות של ביסקוויטים והרבה שוקולד מריר, משטחים בתבנית ומצפים בגנאש שוקולד מריר ופקאנים קלויים. הכי כיף שכל העסק דורש גג 10 דקות הכנה.

הכנסו למתכון המלא לעוגת שוקולד ללא אפייה או בקיצור עוגת כדורי שוקולד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully