וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להתראות עמק חפר, שלום גליל עליון

סנהדרינק

עודכן לאחרונה: 25.7.2022 / 18:22

22 שנים אחרי הבציר הראשון של יקב רקנאטי, מגיעים ענבי הבציר הנוכחי למשכנו החדש של היקב בפארק התעשיות דלתון שבגליל העליון

עשרים ושתיים שנים לאחר הבציר הראשון של יקב רקנאטי, נפרד היקב ממשכנו שבעמק חפר ובימים אלה מגיעים הענבים הראשונים מהבציר הנוכחי למבנה החדש של היקב, בפארק התעשיות דלתון בגליל העליון. ההשקעה הכוללת בתכנון היקב ובהקמתו, תהליך שהחל לפני כ-7 שנים, עומדת על כ-60 מיליון שקלים.

זהו ציון דרך משמעותי בהתפתחותו של היקב, אשר מיקומו החדש נבחר עקב קרבתו לכרמים בגליל ובגולן. הוא נבנה על פי תקן אמריקאי מחמיר של בניה ירוקה , אובזר בציוד החדשני ביותר ומאפשר ייצור יין בשיטות וטכנולוגיות ייצור מתקדמות ובמתקן המותאם לצרכי היקב ולפוטנציאל ההתרחבות שלו, תוך שמירה על איכויות גבוהות.

יקב רקנאטי, בציר ראשון במבנה החדש. ליאור פוזניאק,
ציון דרך משמעותי בהתפתחות של היקב/ליאור פוזניאק

5,700 מטרים על 15 דונם

מבנה היקב משתרע על פני 5,700 מ"ר, שנבנו על מגרש בגודל 15 דונם. הוא כולל מרתף חביות גדול, מחסן מקורר, רחבת מיכלים ואולם ביקבוק לצד משרדים ושטחי שירות. מרכז מבקרים רחב ידיים ובו חלל לאירוח, חדר טעימות, ספריית יינות מתיישנים ומרפסת תצפית לעמק החולה והחרמון, לנוף מרהיב טובל בירוק ובכרמים, עדיין נמצא בשלבי עיצוב וביצוע סופיים וייפתח לביקורים ולמפגשי תוכן במהלך החודשים הקרובים.

עוד בוואלה!

"הבציר הקרוב מסתמן כאופטימלי"

לכתבה המלאה
יקב רקנאטי, בציר ראשון במבנה החדש. ליאור פוזניאק,
מאפשר ייצור יין בשיטות מתקדמות/ליאור פוזניאק

לני רקנאטי, יו"ר היקב: "בציר 2022 הוא שלב נוסף בהגשמתו של חלום רב שנים. סוף סוף הגענו למשכן קבע שמבטא את אהבתנו ליין ולאדמה ואת החלום הציוני שלנו להקים בארץ תעשיה המבוססת על חקלאות. הקרבה לכרמים והטכנולגיות החדישות יאפשרו לנו להמשיך ליצור יינות איכות, לפתח ולהתחדש כל העת ולהוביל בתרבות היין בארץ."

יקב רקנאטי, בציר ראשון במבנה החדש. ליאור פוזניאק,
יקב רקנאטי, בציר ראשון במבנה החדש/ליאור פוזניאק

אורי שקד, מבעלי יקב רקנאטי, מוסיף: היקב נמצא בתנופת גידול, עם מתן דגש בראש ובראשונה לאיכות ולשדרוג כל העת. העשייה שלנו מגיעה לכל התחומים - נטיעות באזורים איכותיים, אופטימיזציה בכרמים הייחודיים שלנו ודיוק הפילוסופיה הייננית. הקמת מתקן חדש לייצור יינות היקב ובהמשך - פתיחת מרכז לתרבות יין שיהיה בית מארח לחובבי יין מכל הארץ הוא המשך ישיר של העשייה הזו."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully