וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוח נשית: בראנץ' החלומות ביקב ויתקין

מירה איתן

עודכן לאחרונה: 10.10.2022 / 15:46

שפיות מובילות התקבצו במתחם יקב ויתקין ויצרו במשותף בראנץ' מהחלומות, באירוע שכל הכנסותיו נתרמו לקידום נשים נפגעות אלימות. גם מירה איתן הייתה שם

זו השנה השלישית לקיומו של האירוע השנתי, של עמותת רוח נשית במתחם יקב ויתקין. השנה השתתפו באירוע ההתרמה שפיות מובילות שיצרו את בראנץ' החלומות, לצד יינות היקב. השפיות אביבית פריאל, אפרת אנזל, דנה לי ברמן, טלי פרידמן, יהלומה לוי, לונא זרייק, מאיה דרין, סבינה ולדמן וקרן קדוש, יצרו במתחם היקב קונספט שכל פודי יאהב. כל שפית הכינה מנה מעניינת ושונה, ממרכיבים מקומיים טריים, והמנות כולן ליוו היטב את היינות הלבנים ויינות הרוזה של היקב ואת האווירה. ההכנסות מהאירוע נתרמו לקידום נשים נפגעות אלימות.

'רוח נשית' היא עמותה ללא מטרות רווח, המסייעת לנשים נפגעות אלימות פיזית, מינית, נפשית וכלכלית להגיע לעצמאות כלכלית, ולצאת ממעגל האלימות באמצעות ליווי אישי, תמיכה והעצמה מוכוונת תעסוקה. עמותת 'רוח נשית' זכתה באות האפקטיביות לעשייה חברתית, ובסטטוס יועץ למועצה החברתית כלכלית של האו"ם.

יקב ויתקין. יקב ויתקין,
רוח נשית ביקב ויתקין/יקב ויתקין

יקב ויתקין, מחלוצי הייננות הים תיכונית בישראל

יקב ויתקין המשפחתי, הוא אחד מחלוצי הייננות הים תיכונית בישראל, ואחד מהיקבים המשפיעים על התקדמות תעשיית היין הישראלית, גם בזכות התמחותו בייצור יין מקורי מזנים שטרם מימשו את הפוטנציאל שלהם. היינן אסף פז מייצר ביקב יינות מזנים ותיקים כמו קריניאן, גרנאש וקולומבר, יינות מזנים חדשים ייחודיים בארץ, המתאימים לגידול באקלים המקומי כמו גרנאש בלאן, מקבאו, רוסאן ומרסלן, ומגוון בלנדים לא שגרתיים.

ויתקין היה בין היקבים הראשונים שלא השתמש בזנים השגרתיים קברנה סוביניון, מרלו ושרדונה ופרץ את הדרך לעסוק בזנים אחרים. ביקב הבינו גם כי בארץ חמה כשלנו מתאים לייצר ולשתות יותר יינות לבנים, ואכן מייצרים פה יותר יינות לבנים מאשר אדומים.

עוד בוואלה!

גרנאש א-טרואה

לכתבה המלאה
אסף פז, יקב ויתקין, בציר 2022. באדיבות היקב,
אסף פז. יינן לא שגרתי/באדיבות היקב

יקב עם רוב נשי

שרונה פז בלוגולובסקי, אחת מהבעלים ומנכ"לית היקב ואחותו של היינן והבעלים אסף פז, רואה בתרומה לקהילה ערך חשוב ביותר למותג ותורמת בכל שנה למטרות שמעצימות נשים, ביקב שרוב העוסקים במלאכה בו הן נשים.

שרונה פז בלוגולובסקי, יקב ויתקין 1. יח"צ,
רואה בתרומה לקהילה ערך חשוב. שרונה פז בלגולובסקי/יח"צ

אל האירוע הגיעו נשים רבות. מנכ"ליות, נשות עסקים, תיאטרון וקולנוע ועוד. בנוסף לאירוע, בכל מארזי החג של היקב מגולמת תרומה לעמותת רוח נשית ובכל מארז מצורפת גלויה המספרת על העמותה, כדי להביא אותה יותר למודעות הקהל. כך שכל מי שקונה את מארז היין תורם לעמותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully