וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכות 2022: סיורים ביקבים ופסטיבלי בירה בחול המועד

מערכת סנהדרינק

עודכן לאחרונה: 8.10.2022 / 16:14

מרמת הגולן עד רחוב הארבעה בתל אביב, מהטיילת באילת עד גשר הצבים, וממתחם התחנה עד בנימינה. המלצות בילוי אלכוהוליות לחול המועד סוכות

סוכות ביקב רמת הגולן

גם השנה חוגג יקב רמת הגולן את חגי תשרי. תחילתה של שנה חדשה ושיא תקופת הבציר. וגם השנה יוכלו המבקרים ביקב במהלך חול המועד סוכות, ליהנות מסיורים הכוללים הסברים על הטרואר הייחודי של רמת הגולן, אומנות גידול גפן היין וסיפורו של היקב. במהלך הסיורים יעברו המבקרים באולם החביות, ישמעו הסבר על תהליך הייצור והיישון ולסיום יטעמו יין בחדר הטעימות של מרכז המבקרים. הסיורים יתבצעו בקבוצות ויצאו בשעות 11:00 ו- 14:30 ובשעה 15:30 יצא גם סיור באנגלית. *משך הסיור כשעה.
מחיר השתתפות בסיור: 55 שקלים לאדם. ש להזמין מקום מראש באתר היקב.

בנוסף, יוכלו המבקרים להנות מתפריט יין חגיגי לצד תפריט מנות חדש הכולל: קרפצ'יו פורל, סלט ירקות עם אבן יוגורט, סלק מדורה עם קממבר אגוזים ובלסמי מצומצם, מבחר פוקאצ'ות עם ירקות צלויים ומגוון פיצות מהטאבון. בבר יין שיפתח לקהל הרחב, ניתן יהי לטעום ממגוון יינות היקב.
המחיר לכוס יין: 35-25 שקלים.
המחיר למנה: 35 - 50 שקלים

מלבד הפעילות החגיגיות, במהלך חג הסוכות מרכז המבקרים יהיה פתוח בין השעות 9:00-18:30 ובשישי ובערבי החג מרכז המבקרים יהיה פתוח עד השעה 15:00.

מרכז המבקרים, יקב רמת הגולן. ג'ינג'ר תקשורת,
מרכז המבקרים, יקב רמת הגולן/ג'ינג'ר תקשורת

סוכות ביקב ויתקין

במרכז המבקרים של יקב הבוטיק המוערך ויתקין, במערב עמק חפר, סמוך לגשר הצבים שעל נחל אלכסנדר, ניתן ליהנות מחוויית טעימות יין מלווה בהסברים. סיור בחללי היקב עצמו מוצע ללא תוספת תשלום ומתאפשר רק בכפוף לעבודות המבוצעות ביקב. (*) בימי חמישי בערב ושישי בבוקר מרכז המבקרים מציע לצד חווית היין גם מנות טאפאס, פלטת גבינות ועוד. היקב מציע חוויית יין קולינרית עשירה בחדר אירוח פרטי, בתיאום מראש.

תפריט הטעימות
טעימה לבנה: 4 יינות לבנים. המחיר: 60 שקלים.
טעימה אדומה: 4 יינות אדומים. המחיר: 60 שקלים.
טעימת שתי וערב: 2 יינות לבנים, 1 ורוד ו- 2 אדומים. המחיר: 75 שקלים.
טעימת על: 8-10 יינות. המחיר: 120 שקלים.

שעות פעילות מרכז המבקרים בחול המועד סוכות (ימים שלישי עד שישי):
שלישי רביעי: 10:30-16:00, חמישי: 11:00-23:00 ובשישי 10:30-15:30.

יקב ויתקין, דרך גשר הצבים, נחל אלכסנדר, כפר ויתקין. טלפון 09-8663505

עוד בוואלה!

מסיבה יוונית: הלילות של אתונה

לכתבה המלאה
יקב ויתקין. ספיר לוי,
מרכז המבקרים של יקב ויתקין/ספיר לוי

סוכות ביקב בנימינה

יקב בנימינה יפתח את מרכז המבקרים לקהל הרחב במהלך חול המועד סוכות ויציע סיורים בני ארבעים וחמש דקות עם שגריר היקב, ארבע טעימות יין, פלטת גבינות לחם ושמן זית. המחיר: 100 ₪ לאורח.
מרכז המבקרים מאפשר לכל אחת ואחד לגלות את עולם היין העשיר והמגוון של יקב בנימינה, להכיר את ההיסטוריה המרתקת של המקום ולהרגיש את החיבור הבלתי אמצעי עם הטבע.

תאריכי פעילות בחול המועד סוכות: 11-13/10, ימים ג'- ה' בשעות: 10:00, 12:00, 14:00.

מומלץ לתאם מראש ישירות, בטלפון: 04-6107535 | 050-2238639
יקבי בנימינה: רחוב היקב, בנימינה.

יקב בנימינה. יח"צ,
מרכז המבקרים, יקב בנימינה/יח"צ

סוכות באוהל של ויינשטפן

ויינשטפן, בירת החיטה הגרמנית חוגגת את האוקטוברפסט לראשונה עם אוהל חגיגות ענק במתחם התחנה בתל אביב, בחול המועד סוכות בתאריכים 11-13 באוקטובר.

במסגרת החגיגות, יוגשו מנות מותאמות ובירת ויינשטפן כמו בחגיגות האוקטוברפסט ברחבי העולם, להקת הקאברים BAND GABER תופיע בכל ערב ולסגירת החגיגות, ייערך מופע של הזמרת קורל ביסמוט.

לרגל האירוע תימזג גם WEIHENSTEPHAN FESTBIER (ויינשטפן פסטביר), לאגר גרמנית במהדורה מיוחדת המבושלת פעם בשנה לרגל חגיגות האוקטוברפסט.

מקור שמה של הבירה מעיד על מוצאה: פסט, מתוך 'חגיגה', שכן זהו סגנון גרמני שמבושל בתקופת חגיגות ה-VOLKFEST (חגיגות העם) או בשמו האחר, אוקטוברפסט, שמתקיימות בכל שנה, וגם בישראל החגיגות יפתחו עם טקס נקירת החבית ע"י שגריר גרמניה.

מתחם התחנה, תל אביב, חול המועד סוכות, 11-13 באוקטובר.

בירה ויינשטפן פסטביר. יח"צ,
בירה ויינשטפן פסטביר/יח"צ

סוכות עם שניט בכיכר גבעון

שניט, מבשלת בירה ומסעדה-פאב ברחוב הארבעה 12, תל אביב - חוגג השקה רשמית בפסטיבל בירה שמח שיימשך שבוע שלם מתחילת חול המועד סוכות ועד צאת שמחת תורה 11-17 באוקטובר 2022.
במהלך השבוע יימזגו בשפע בירות בסגנון אוקטוברפסט ובסגנון חיטה בווארית שהוכנו במיוחד לפסטיבל ולצידן יוגש תפריט ספיישל ומגוון של נקניקיות איכותיות מהמטבח

לרחבה הגדולה של שניט בכיכר גבעון, יצורף מתחם נוסף של שולחנות בסגנון אוקטוברפסט וליין-אפ של מוזיקאים שונים (ומשונים) ייפרצו מדי פעם ויעשו שמח. הפסטיבל ייחגג כל יום מ- 12:00 ועד הטיפה (והנקניקייה) האחרונה. גם השעות השמחות ימשיכו לשמח כרגיל לכל אורך הפסטיבל עם 50% הנחה על הבירה! (18:00 -12:00 בימי חול המועד,16:00-19:00 בשאר הימים)

שניט. רחוב הארבעה 12, תל אביב. שעות פתיחה: 12:00-01:00 כל יום. 03-7363070

שניט. מבשלת בירה ומסעדה. גיא חמוי,
שניט. מבשלת בירה ומסעדה/גיא חמוי

סוכות בטיילת אילת

פסטיבל הבירה חוזר בסוכות אל טיילת אילת, עם כארבעים טעמים שונים של בירות בינלאומיות, לצד בירת ממבשלות בוטיק מקומיות, שימזגו בטיילת הבירה הארוכה בישראל. את ישראל ייצגו מותגים כמו: גולדסטאר, מכבי, שפירא, שקמה, מלכה ונגב. מי שמחפש ניחוח בינלאומי, יוכל למצוא בפסטיבל את בירת סול המקסיקנית, אסטריה דאם מברצלונה, ברודוג, מבשלת הקראפט המדוברת, לגוניטס מארה"ב, גרימברגן בירת מנזרים בלגית, בלו מון - בירת הקראפט הנמכרת בארה"ב ועוד.

רמי קליינשטיין בהופעה. שלומי פינטו,
שלוש הופעות ביום, והמון בירה/שלומי פינטו

על הבמה יתקיימו שלוש הופעות חיות בכל יום כאשר בין המופיעים: כנסיית השכל, רמי קלינשטיין, היהודים, בלקן ביט בוקס ולהקות מקומיות חדשות ומפתיעות.

פסטיבל הבירה אילת 2022, חול המועד סוכות, 10-13 באוקטובר, החל מ-19:00. הכניסה חופשית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully