וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופ"ש ברמה: שישי ביקב רמת הגולן והמלצות נוספות

אסנת גואטה

עודכן לאחרונה: 23.3.2023 / 11:30

סיורי יין באחד היקבים החשובים והמרתקים בישראל, רום בן חמש עשרה שנה שהתיישן במספר סוגי חביות ויין שהולך נהדר עם המבורגר. שלא תגידו שאין לכם מה לשתות בסופ"ש

טעימות יין יקב רמת הגולן. יגאל טלבין,
אחד היקבים הגדולים, המרתקים והחשובים בישראל/יגאל טלבין

בילוי לסופ"ש: סיור מודרך ביקב רמת הגולן

בשישי הזה מתוכננת הפוגה מהגשמים, השמש עומדת להפציע ואני חושבת שהכי אידיאלי זה לקחת את עצמכם לשתות יין באחד היקבים הגדולים, המרתקים והחשובים בישראל: יקב רמת הגולן.

מרכז המבקרים של היקב נמצא בקצרין, במרכז רמת הגולן. אפשר לשבת שם על יין וגבינות בגינה הפורחת, לצאת לסיור מודרך עם אחד ממדריכי היין וכמובן לטעום את היינות ממגוון הסדרות של היקב: ירדן, גמלא, גולן והר חרמון. למי שמחפש משהו קצת יותר מיוחד, יש אפילו סיור יינות מבעבעים שישמח מאוד את חובבי הז'אנר.

הסיור כולל: ליווי אישי של מדריך יין מקצועי, סיור ביקב, טעימה בחדר פרטי וגבינות ממחלבת מקומית.
משך הסיור: כשעה וחצי.
המחיר: כ-195 שקלים למשתתף.

בנוסף מציע היקב, מספר מסלולי טעימת יינות במחיר 45-64 שקלים, ואפילו סיור פרטי בג'יפ לצד טעימת יינות וגבינות (בתיאום מראש בלבד).

איפה: דרך היין 4, קצרין.
מתי: ימי שישי בין השעות 9:00-14:00.
פרטים והזמנות: באתר יקב רמת הגולן.

טעימה יקב רמת הגולן. דייויד סילברמן,
טעימות יין ביקב רמת הגולן/דייויד סילברמן

רום לסופ"ש: בוטראן אנייחו 15

בוטראן הוא מותג רום של חברת Industrias Licoreras de Guatemala, שידועה בעיקר בזכות מזקקת זפאטה. בוטראן 15, שמיוצר בהרים של גוואטמלה, מיושן בשיטת 'סולרה' במספר חביות שונות, ביניהן גם כאלה שהכילו בעברן פורט, שרי וברבן.

בוטראן 15 מציע עושר של טעמים, מתיקות ונילית ודבש, וניחוחות של קינמון עם פירותיות בשלה, במחיר מעולה עבר אלו שרוצים להיכנס לליגת העל של הרום. המחיר: 129 שקלים.

עוד בוואלה!

מדרום צרפת לגליל התחתון ובחזרה. המסע המופלא של יקב נטופה

לכתבה המלאה
רום בוטראן 15. יח"צ,
עושר של טעמים, מתיקות ונילית ודבש/יח"צ

יין לסופ"ש: פאוסטינו, ריברו ריוחה ונדימיה סלקסיונדה

עם שם כזה ליין או לבחורה- אין סיכוי להכשל. באזור ריוחה, שמכונה לפעמים גם בורדו של ספרד, מיוצרים יינות נפלאים לבנים ואדומים. כמו בבורדו, גם כאן האדום הוא ששולט, אך בשונה מבורדו, לספרדים יש גם חיבה לקלילות ולהנאה מיין אדום קריר של אמצע יום לוהט.

יין פאוסטינו ריברו ריוחה ונדימיה סלקסיונדה. יח"צ,
יין לערב רגוע/יח"צ

כזה הוא הפאוסטינו. ענבי גרנאש וטמפרניו שנבצרו מחלקות המספקות יבול מועט וענבים בעלי ריכוז טעם גבוה. היין צעיר ונגיש בעל צבע אדום בוהק, שפע של פרי באף ובפה וחמיצות מאוזנת. יין לערב רגוע בלי הרבה תכנונים. כמובן שכדאי לאכול משהו קטן לידו, אני אישית מעדיפה המבורגר איכותי, שהעושר שלו מתאזן נהדר עם החמיצות הטובה והפרי העשיר של היין. המחיר: 59 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully