וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שישי ביקב ויתקין. והמלצות נוספות לסופ"ש

אסנת גואטה

עודכן לאחרונה: 1.6.2023 / 11:59

בירה, סושי, טפאס, וויסקי ויין. אסנת גואטה עם כל מה שאתם צריכים לאכול ולשתות עד מוצאי שבת. צאו לדרך

יקב ויתקין. גלי איתן,
יין ושלווה ביקב ויתקין/גלי איתן

בילוי לסופ"ש: ביקור ביקב ויתקין

במערב עמק חפר, בין שדות, כרמים ומטעים, בסמוך לגשר הצבים שעל נחל אלכסנדר שוכן יקב ויתקין, לצד היקב פועל מרכז מבקרים מושקע, שבו תוכלו ליהנות מטעימות יין, טאפאס, גבינות ובעיקר שלווה ונוף מרהיב. עקב שיפוץ ביקב לא ניתן לסייר ביקב עצמו אבל יין ואוכל לא יחסרו.

היקב מציע מציע טעימה של 4 יינות לבנים או 4 אדומים ב- 60 שקלים וטעימה משולבת של 5 יינות ב- 75 שקלים. אם אתם כמוני ובאים ממוקדי מטרה לכו על טעימה של 8-10 יינות שתשאיר אתכם מחויכים במיוחד ומלאי ידע, תמורת 125 שקלים

מה ליד היין? בימי שישי מכינים ביקב תפריט אוכל מיוחד שכולל מגוון מנות חמות כמו סינייה כרובית, סלטים, גבינות, לחמים, מאפים ומתוקים.

מתי: ימי שישי בין השעות 10:15-15:30
איפה: דרך גשר הצבים, נחל אלכסנדר
לפרטים והזמנות: 09-8663505

מנות יקב ויתקין. ארז ביט, מערכת וואלה! NEWS
תפריט אוכל מיוחד/מערכת וואלה! NEWS, ארז ביט

סושי לסופ"ש: בירה וסושי בסוהו ראשל"צ

מותג הבירות היפני KIRIN ICHIBAN חוגג את חודש יוני עם ערבי ספיישל על טהרת הסושי, שיקראו The Art of Sushi במסעדת 'סוהו' בראשון לציון. האירועים יתקיימו במהלך חודש יוני, ובמסגרתם תארח המסעדה שלושה מהסושימנים המובילים בישראל לשלושה ערבים מיוחדים.

להשלמת החוויה, כל מנות הספיישל שיוזמנו, יוגשו עם כוס בירת KIRIN 400 מיל' מהחבית. אם אתם עדיין לא מכירים את קירין, כדאי ששתדעו שהיא מגיעה מהמבשלה היפנית הגדולה ביותר בעולם, וכמו כל דבר שקורה ביפן, גם פה הכול מבוצע בצורה המדויקת ביותר ובתהליך בישול ייחודי הנקרא First Press, שמשמעותו: שימוש בתירוש הראשון בלבד המתקבל משטיפת חומרי הגלם, שמעניק לבירה איכות וטעם ייחודיים.

הערב (1/6/23) יתארח השף מידן סיבוני עם מגוון מנות מיוחדות.

איפה: משה בקר 15 ראשון לציון
פרטים והזמנות: באתר המסעדה ובטלפון: 03-9658395

עוד בוואלה!

התחזית: יהיה קל ומגניב

לכתבה המלאה
בירה קירין. יח"צ,
מנות מיוחדות עם בירה מיוחדת/יח"צ

וויסקי לסופ"ש: RedBreast 12

בימים אלו ממש, הגיע לארץ מותג הוויסקי RedBreast 12, וויסקי אירי, הנחשב לנמכר ביותר בעולם בקטגורית 'סינגל פוט סטיל'. הוא מיוצר משילוב של שעורה ושעורה מונבטת, עובר זיקוק משולש בדודי זיקוק מסורתיים ויישון לתקופה של מינימום 12 שנה, בשילוב של חביות אקס ברבן ושרי.

התוצאה היא וויסקי רך, עם ניחוחות פירותיים משולבים בתבלינים אקזוטיים, שמריח קצת כמו עוגת פירות מתובלת. את השרי מרגישים כבר מהלגימה הראשונה עם החיספוס העדין של החבית ברקע וקצת תפוזיות. מאד אהבתי. המחיר: 280 שקלים.

וויסקי רדברסט 12. יח"צ חו"ל,
וויסקי רך, עם ניחוחות פרי/יח"צ חו"ל

יין לסופ"ש: יקב בת שלמה, סוביניון בלאן 2022

היין עשוי מענבים שנבצרו ידנית, נסחטו בעדינות, הותססו בקור והתבגרו חמישה חודשים במכלי בטון. התוצאה היא יין מתובל ורענן, לא קליל מאד אלא מעט מורכב, פה ואף פירותי עדין של אגס ואפרסק עם חמיצות בולטת אך מאוזנת. יין של אוכל, של ערב, כזה שפותחים במחשבה תחילה.

יקב בת שלמה, סוביניון בלאן 2022. יח"צ,
מתובל ומורכב/יח"צ

המחיר: 100 שקלים, באתר היקב ובחנויות נבחרות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully