וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

40,000,000 צופים ממש לא טועים: הברוקולי(!) ששבר את הרשת

עודכן לאחרונה: 27.9.2023 / 7:04

אפס עבודה, אפס מאמץ, מקסימום תהילה

בווידיאו: מתכון לסלט ברוקולי/עריכה: גלעד מן מנהיים

כמו כל דבר בחיים בעצם, גם במתכוני הטיקטוק היה קצת חובה לזלזל על ההתחלה. זאת הייתה הרתיעה מהפורמט כמובן, אבל גם הזיעה הקרה מהמילניאליזם (ומדורות שאת אותיותיהם אנחנו כבר ממש מפחדים לשרבט) ובעיקר תחושת ההתנשאות בילט-אין של עורכי אוכל הצופים במישהו אחר מנסה לעשות, ודי מצליח, את המשהו שלהם, אבל יותר מהיר, יותר חמוד ויותר ויראלי.

בבוקר זאת הייתה המסעדה הכי עצובה בארה"ב. זה מה שקרה אחרי הסרטון הזה
בדקנו, זה עובד: כך תכינו בבית פסטה צ'יפס

כמו הרבה דברים בחיים בעצם, השלבים הבאים היו התקרבות מהוססת, הכרה, הכלה והתמכרות הנעה על סקאלה שבין "די, נו" ועד כל מה שנאכל בשבועות הבאים בוודאות זה גלידת קוטג', פסטה פטה, פרוט רול אפס או את תפוחי האדמה הכי טובים בעולם. וכך, ללא טיפת זלזול או התנשאות, ועם הרבה הערכה, קבלו את הלהיט הבא - ברוקולי, כמו שמעולם לא חשבנו שנחשוק.

זאת שניצחה. הברוקולי של סופיה:

כרגיל במקרים כאלה, לא ברור בדיוק מה המקור, ומי היה הראשון לפצח את הירוק המעט מפוהק הזה. כן ברור, עם זאת, מי הצליחה לתפוס את הברק ולכלוא אותו בחשבונות הסושיאל שלה.

מדובר בסופיה לופרט (Sophia Löppert), יועצת תזונה ופיטנס מגרמניה, שמתמקדת במתכונים צמחוניים, בטריקים מצוינים לבישולי יומיום, ובתבניות פשוטות אך מרהיבות. כל אלה, כמובן, עזרו לה להשתלט על מתכון הברוקולי הוויראלי הזה, לנצח איתו את הרשת ולהישען לאחור מול הלייקים (כמעט 800 אלף), התגובות (כ-4,000) והצפיות (יותר מ-35 מיליון, תודה ששאלתם).

הכי פשוט הוא גם הכי טעים

קוראים להם "תפוחי האדמה בתנור הכי טובים בעולם". ככה עושים אותם

לכתבה המלאה

דומה להפליא, ומצוינת בהתאם. הגירסה של kalejunkie:

והנה הסיפור כולו, פשוט שבפשוטים - ברוקולי אחד, מופרד לפרחים שבושלו במים רותחים ומומלחים (דקות ספורות, עד לנקודה שבה ניתן לשטח אותו בקלות עם כוס, למשל). נייר אפייה בתבנית שהולכת לתנור, שעליו מועכים את הברוקולי, הברשה בתערובת של שמן זית, מלח ופפריקה מתוקה (אם כי הכול כנראה יעבוד כאן, כולל אבקת שום ורוזמרין, לימון ואורגנו, זעתר וסומק ומה לא), ואז פיזור פרמזן מגורדת מלמעלה.

220 מעלות בתנור, עד שהקצוות משחימים, ויש לכם תבנית מושלמת של ברוקולי פריכים-גבינתיים, מקסימים בשחיתותם, ובהחלט עונים להגדרת "דברים שאפשר לעשות עם הדבר הירוק הזה בלי לגרום לילדים, ולמבוגרים, לגלגל את העיניים", ובלי לעבוד קשה מדי, מן הסתם.

"זה לא צמחוני, רק אומרים", העירו לסופיה גולשים, תוך שהם מבהירים כי טרחנות איננה באה לידי ביטוי רק בעברית. זה לא צמחוני, נכון (כי ככה *באמת* עושים פרמזן, זוכרים?), אבל זה מטיקטוק, וזה מושלם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully