וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטה צ'יפס: כך תכינו בבית את המתכון ששבר את הרשת

מדובר בטריק ממזרי, אבל כל הדברים הכי טובים בחיים מתחילים ככה, לא?

כך תכינו בבית פסטה-צ'יפס/טיקטוק

אל תספרו לאף אחד, אבל מתוך עשרות אלפי המתכונים שמרכיבים את הארכיון הטעים של וואלה! אוכל, אנחנו הכי אוהבים לחזור דווקא לשאריות. כן, אמרנו את זה. שאריות.

לעמוד האינסטגרם הטעים של וואלה! אוכל

כי יש לומר את זה ללא מבוכה וללא חשש ממוניטין סדוק: אנחנו *לא* מנהלים מסעדה מהמטבח הביתי שלנו. גם לא דוכן אוכל רחוב, ובטח לא מערך משלוחי רפאים. לא, אנחנו מנהלים מהמטבח הביתי שלנו, ובכן, מטבח. והוא מנפיק ארוחות, רובן טעימות וראויות למאכל אדם (וילדים שהם הילדים שלנו, כי ילדים אחרים עדיין לא למדו לאכול מסתבר).

ככזה, המטבח הזה מייצר גם שאריות, לפט-אוברז שאמש היו מוקד המנה ולמחרת צריכות להיות בסיס לאילתור, בואכה הארוחה הבאה. ושם, בדיוק שם, מתרחש הקסם. עוף סופ"ש מדלג קרוע לתוך סלט קיסר, חצי קערת פירה מתגברת את עצמה לכדי מסה מעולה ללביבות, רוטב אחד משתדך לרוטב אחר. זאת אלכימיה מטבחית, או במילה קצת יותר פשוטה - בית.

ובדיוק בגלל זה עפנו על הפסטה-צ'יפס.

פסטה-צ'יפס, גירסת המקור:

@feelgoodfoodie

#pastachips are my new favorite chips! They're so good and make the best appetizer! #pastatiktok #summertime

♬ Music Food (Director Cut Mix) - Chad

חודשים ספורים לאחר קדחת הפסטה-פטה, ובצל מה שבבירור הופך את טיקטוק לרשת חברתית עם ערך מוסף קולינרי שיושב בול על אורח חיינו בימים האלה, הגיחה לא מזמן Yumma Jawad, או feelgoodfoodie@, ושינתה שוב את חיינו.

מדובר, בפשטות, בפסטה מבושלת שמעורבבת עם כמה תבלינים בסיסיים, ומועברת לחימום מחודש (המקור גורס אייר-פרייר, אתם יכולים להשתמש בתנור הביתי). התוצאה, כפי שאתם יכולים לראות, היא שלמות קראנצ'ית-טראשית-סליזית רב-ממדית.

ברצינות, איך אפשר לסרב לזה?

רבע כוס, ואתם מסודרים

פיצה ביתית מעולה עם טוויסט שמשדרג הכול

לכתבה המלאה

פסטה-צ'יפס, גירסת גוש-דן:

צריכים בכל זאת מתכון? בשלו פסטה (נגיד משהו כמו חצי חבילה באיזו צורה שתרצו, אפשר להתעלם מפוטנציאל הפוטוגניות כי בסוף זה מושלם בכל וריאציה), וכשהיא מגיעה לדרגת אל-דנטה או קצת יותר מזה, סננו את מי הבישול והעבירו אותה לקערה גדולה.

שם, הוסיפו שלד של 3-4-5 כפות שמן זית, מלח ופלפל ופרמזן בכמות שתגרום לכם לחייך רחב יותר. אם בא לכם עוד משהו, אבקת שום תעשה את העבודה, ולמעשה כל תבלין אחר שנראה לכם הגיוני לשלב, כי זאת הגאונות האמיתית של "המתכון" הזה - הכול הולך, הכול גם טעים.

זעתר, למשל, נתן לנו משהו קצת יותר ישראלי, מעט אבקת קארי סיפקה נשנוש הודי וגירסת הפפריקה המעושנת גרמה לנו לחשוב ברצינות על חופשת ספרדית. אמרנו לכם, הכול הולך.

ואז, תנור (200 מעלות או קצת יותר, 20 דקות או קצת יותר) עד השחמה, החוצה עד ניטרול סכנות כוויה, ובתיאבון!

פסטה-צ'יפס, גירסת צדפים-קונכיות:

ג'אוואד עצמה, אגב, רכבה על הגלים הוויראליים האלה אם כי הודתה בכנות כי מדובר באחת התופעות המרתקות ביותר שבהן נתקלה ברשת.

בריאיון לתוכנית הבוקר הפופולרית של ABC בארצות הברית, היא ניסתה להסביר את הפלא: "אתה בעצם לוקח משהו קראנצ'י, מרכך אותו ואז הופך אותו שוב לקראנצ'י", תיארה, "ובסוף זה נראה כאילו כולם לוקחים ביס מפסטה לא מבושלת כשלמעשה מדובר במנה אוורירית מאוד, פריכה מאוד וממכרת מאוד".

פסטה-צ'יפס, גירסת ריגטוני:

גירסת הבסיס של ג'אוואד טיפסה כבר מזמן לרף מדהים של יותר מ-13 מיליון צפיות, ואחיותיה-חקיניותיה נהנו משאריות-פופולריות גדולות מאוד גם כן.

בהתאם, התגובות פירגנו לרוב, והגולשים תיארו את המהלך הפסטאי בסקלה שנעה בין "גאוני" ובין "איך לא חשבנו על זה קודם" כמובן.

בקיצור, שאריות זה החיים, ועכשיו תורכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully