וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בירה ופיצה ביפו. ועוד המלצות לסופ"ש

אסנת גואטה

עודכן לאחרונה: 22.12.2023 / 9:34

מתכוננים לסופשבוע חורפי, עם בירות טריות, פיצות מעולות, יינות מנחמים וסינגל מאלט במהדורה מוגבלת

שניט. מבשלת בירה ומסעדה. גיא חמוי,
שניט. חללית האם בכיכר גבעון/גיא חמוי

פיצה ובירה לסופ"ש: שניט

שניט היא לא רק מבשלת בירה. מדובר באימפריית בילוי מתוקתקת, שגם בימים אלו ממשיכה להתפשט וליצור מקומות בילוי חדשים. אחרי 'לאוטר', בר קראפט וחנות בירה, הגיע זמנה של הפיצה-בירה השכונתית. הלוקיישן: יפו בואכה שדרות ירושלים, שולחנות וכסאות מפוזרים ברחבה, כאשר על הכול שולט דלפק קטן עם מבחר ברזי בירה, כולל כל הקלאסיות של שניט וכמה הפתעות שמגיעות מחללית האם בכיכר גבעון: מנגולוריאן, בירת קארי ועוד.

הבסיס הוא הפיצות המעולות והקריספיות שיצרה מעיין נדיר: פיצה מרגריטה; פיצה בוראטה עם עגבניות שרי צלויות וזיתי קלמטה; פיצה ספייסי ורדה עם חלפיניו, פטריות, זיתים ירוקים ותרד; פיצה יוונית עם חציל קלוי, עגבניות שרי, פטה, בצל מקורמל וזיתי קלמטה; ביאנקה פונגי - רוטב גבינות, פטריות, שום קונפי וארוגולה; הוואי פינת בלקן עם פטה, אננס וחלפיניו ועוד.

הפיצה דקה אבל נוכחת, נגיסתית וקראנצ'ית, עם שוליים תפוחים ומתפצחים. ויש גם האפי האואר, כך שסידרנו לכם בילוי מושלם.

המחיר: 60-75 שקלים
איפה: דרך בן-צבי 1 תל-אביב
טלפון: 054-916-7009

יין מחוזק לסופ"ש חזק: יקב אמפורה

יינות מחוזקים הם לגימה מושלמת למזג אוויר חורפי. הם מלטפים, מתוקים, עשירים ומנחמים. שני היינות המחוזקים של יקב אמפורה הם מהחביבים עלי ובעודי לוגמת פה איזו כוסית הרשו לי להמליץ לכם לעשות בדיוק כמוני.

INNA: הוא יין לבן מחוזק בסגנון מדירה, שנעשה מענבי שרדונה בשלים מאוד, הענבים הותססו וחוזקו בכוהל ענבים והוכנסו ליישון בחביות עץ אלון שהושארו בחוץ למשך 4 שנים. יין קינוח עם ריחות המזכירים קוניאק. אגוזים קלויים, דבש ופרי בשל, מתיקות מלטפת של ריבת תפוזים ותבלינים חמים עם סיומת ארוכה שעושה טוב על הלב.

המחיר: 195 שקלים.

FAVOR: יין קינוח בסגנון פורט, מענבי קברנה סוביניון ומרלו בשלים מאוד, שמתיישן ארבע שנים בחביות עץ אלון, תחת השמש הלוהטת. יש לו צבע עמוק, טעמים של דובדבנים, שזיפים וצימוקים בשלים עם פלפל שחור ברקע. מזכיר ליקר שוקולד שמתפתח לרבדים שונים.

המחיר: 185 שקלים.

אמפורה יין מחוזק. יח"צ,
יינות מחוזקים של יקב אמפורה/יח"צ
מילק אנד האני קלאסי ישראלי. סטודיו פלאן B,
משהו קלאסי/סטודיו פלאן B

גאווה ישראלית לסופ"ש: M&H קלאסיק עם תווית מיוחדת

מזקקת הוויסקי, M&H (מילק אנד האני), משיקה מהדורה מוגבלת של וויסקי סינגל מאלט קלאסיק עם תווית מיוחדת 'גאווה ישראלית', במהדורה מוגבלת שזמינה רק בישראל, מושלם לכל מי שמחפש מתנה תוצרת ישראל לעצמו או לאחרים.

המחיר: 225 שקלים
הזמנות: באתר המזקקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully